دانلود و خرید کتاب آتش بدون دود (جلد دوم از مجموعه سه جلدی) نادر ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آتش بدون دود (جلد دوم از مجموعه سه جلدی) اثر نادر ابراهیمی

کتاب آتش بدون دود (جلد دوم از مجموعه سه جلدی)

معرفی کتاب آتش بدون دود (جلد دوم از مجموعه سه جلدی)

کتاب آتش بدون دود؛ جلد دوم نوشته نادر ابراهیمی که کتاب‌های جلد چهار و پنج را در بر دارد، با نام واقعیت‌های پرخون و حرکت از نو منتشر شده است. 

در کتاب آتش بدون دود؛ جلد دوم از زندگی و مبارزات یک زوج انقلابی ترکمن در راستای اعتلای وطن می‌خوانیم.

درباره کتاب آتش بدون دود؛ جلد دوم

آتش بدون دود روایتگر زندگی سه نسل از مردم صحرانشین ترکمن از عهد قاجار و پادشاهی ناصرالدین شاه تا پهلوی دوم و حکومت محمدرضا پهلوی است. آتش بدون دود داستانی عاشقانه ولی سرشار از غرور و خشونت است. او در این کتاب از رویارویی علم و جهل و اختلاف نظر نسل‌ها صحبت می‌کند. عشق و افسانه ترکمن را به‌تصویر می‌کشد و از پایبندی به اعتقادات و وطن‌دوستی می‌گوید. کتاب آتش بدون دود؛ جلد دوم شامل جلد چهارم به نام واقعیت‌های پرخون و جلد پنجم به نام حرکت از نو است. داستان حالا به سال ۱۳۲۰ رسیده است و همچنان از مبارزات سیاسی دکتر آلنی آق‌اویلر و همسر وفادارش دکتر مارال آق‌اویلر صحبت می‌کند. آلنی نوه‌ی گالان اوجا است که در جلد اول کتاب با او آشنا شدیم. 

نادر ابراهیمی برای نوشتن رمان آتش بدون دود، جایزه لوح زرین و دیپلم افتخار بیست سال ادبیات داستانی ایران و جوایز دیگری چون براتیسلاوا، تعلیم‌ و تربیت یونسکو و کتاب‌سال ایران را از آن خودش کرد. او برای نوشتن آتش بدون دود نیمی از عمر خودش را صرف کرد و سریالی نیز با همین عنوان از روی کتابش ساخت.

کتاب آتش بدون دود؛ جلد دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن رمان‌های ایرانی لذت می‌برید، کتاب آتش بدون دود؛ جلد دوم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دوست‌داران آثار نادر ابراهیمی هم از خواندن کتاب آتش بدون دود؛ جلد دوم لذت می‌برند.

درباره نادر ابراهیمی

نادر ابراهیمی در ۱۴ فروردین سال ۱۳۱۵ در تهران به‌دنیا آمد. او تحصیلات مقدماتی خود را در زادگاهش یعنی شهر تهران گذراند و پس از گرفتن دیپلم ادبی از دبیرستان دارالفنون، به دانشکده حقوق وارد شد. اما این دانشکده را پس از دو سال رها کرد و سپس در رشته زبان و ادبیات انگلیسی به درجه لیسانس رسید. پیوستن او به یک سازمان سیاسی باعث شد تا بارها دستگیر و زندانی شود. ابراهیمی در زندگی خود به کارهای بسیار زیادی پرداخته است که شرح مفصل آن را در کتاب ابوالمشاغل نوشته است. نادر ابراهیمی علاوه بر نوشتن رمان و داستان کوتاه در زمینه‌های فیلم‌سازی، ترانه‌سرایی، ترجمه، و روزنامه‌نگاری نیز فعالیت کرده‌است. ابراهیمی، همراهِ بهرام بیضایی و ابراهیم گلستان، از اندک‌ سخنوران ایرانی به‌شمار می‌رود که هم در سینما و هم در ادبیات کار کرده و شناخته شده است. وی همچنین در زمینه ادبیات کودک و بازسازی افسانه‌های قدیمی هم دستی بر آتش داشت و بسیاری از کارهای او، جوایز مختلف جهانی را برنده شده‌اند.

نادر ابراهیمی در ۱۶ خرداد ۱۳۸۷، در تهران دار فانی را وداع گفت.

معرفی نویسنده
عکس نادر ابراهیمی
نادر ابراهیمی
ایرانی | تولد ۱۳۱۵

نادر ابراهیمی در ۱۴ فروردین ۱۳۱۵ در تهران به دنیا آمد. او یک داستان‌نویس معاصر ایرانی است که علاوه‌بر نوشتن رمان و داستان کوتاه، در زمینهٔ فیلم‌سازی، ترانه‌سرایی، ترجمه و روزنامه‌نگاری نیز فعالیت کرده ‌است. او همراه با بهرام بیضایی و ابراهیم گلستان از هنرمندانی به حساب می‌آید که هم در سینما و هم در ادبیات کار کرده و شناخته شده است. نادر ابراهیمی که نویسندگی را از نوجوانی شروع کرده بود، در ۲۷سالگی اولین کتابش را در نشر روزبهان منتشر کرد. تا سال ۱۳۸۰ علاوه‌بر صدها مقالهٔ تحقیقی و نقد، بیش از ۱۰۰ کتاب از او چاپ و منتشر شد. در سال ۱۳۴۲ اولین کتاب خود را با نام «خانه‌ای برای شب» به چاپ رساند، اما سال ۱۳۴۲ آغاز تازه‌ای برای او در زمینهٔ فعالیت‌های سیاسی بود. هم‌زمان با تبعید روح‌الله خمینی، فعالیت‌های سیاسی علیه نظام پهلوی شدت گرفت و وجود یک رهبر سیاسی برای این اعتراضات شور و اشتیاق تازه‌ای به جریانات سیاسی در ایران داده بود؛ نادر ابراهیمی نیز در نوشتن بیانیه و اعلامیه‌هایی علیه نظام وقت دست داشت و بسیار از اعلامیه‌ها به قلم او منتشر شد. دو اثر از او به نام‌های «دشنام» و «آسمان در تسخیر کلاغ‌ها» حاوی دو داستان مشهور است که درون‌مایهٔ آن‌ها سیاسی و مبارزه با نظام پهلوی است. به‌گفتهٔ او این دو داستان پایهٔ ادبیاتی ضد سلطنتی با بیانی نمادین شد. ابراهیمی پس از موفقیت در آثار قبل، کتاب «مصابا و رؤیای گاجرات» را به چاپ رساند که در آن به‌نوعی مخالفتش را با به‌ظاهرْ روشنفکران بیان کرد. ابراهیمی در آن سال‌ها کتاب‌های متعددی از جمله «بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم»، «افسانه‌های باران»، «مکان‌های عمومی»، «آرش در قلمرو تردید» و... را منتشر کرد.

نظرات کاربران

amv
۱۳۹۹/۰۷/۱۶

حیف این مجموعه که تو طاقچه بینهایت نیست . مخصوصا با این قیمت😬کاش بیشتر مخاطب رو تشویق کنیم که از نویسنده های ایرانیمون هم کتاب بخونن.

f_samaei
۱۳۹۹/۰۷/۱۶

اگر دنبال یک نمود بیرونی برای کلمه ی «بی نظیر» میگردید، این کتابو بخونید

زیـ نب
۱۴۰۰/۰۱/۰۸

فرمت کتاب پی دی افه نمیشه جمله های ناب کتاب رو نشر داد. فراوون جمله بینظیر داره. نادر ابراهیمی عزیز که روحشون شاد، برای نوشتن تمام این مجموعه متشکل از هفت جلد، سی سال از عمرشون رو صرف کردن و

- بیشتر
pedram
۱۴۰۰/۰۱/۲۴

قیمت گذاشتین نصف قیمت چاپی اونم تو قالب pdf با خودتون چی فکر کردین خدایی😐😐

Hosein Karimpour
۱۴۰۰/۰۱/۳۰

چرا گزینه epub رو بارگذاری نمیکنید ؟ تنها مزیت کتابخوان های دیجیتال وجود نسخه epub هست نه pdf .

msalari
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

عالی بود ولی قیمتش زیاده ..

محمد حسن
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

نادر ابراهیمی کلامش نادر است، نگاهش نادر است و رمان اش نادر ابن نادر. بدون هیچ گونه تعارفی باید گفت این رمان، چیز دیگری است. جنس دیگری است. متاعی است که در هر دکانی یافته نمی شود. سخن و کلام، آینه

- بیشتر
honey
۱۴۰۰/۰۳/۱۵

خواندن این جلد، بر خلاف جلد اول مدت بیشتری طول کشید، هم شرایط و مشغولیت های شخصی دخیل بود و هم اینکه در ابتدای کتاب .. به اندازه ی جلد اول تو اسیر قصه نمیشی .. چرا‌ که بیشتر از

- بیشتر
ftm.m__76
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

نادر ابراهیمی فوق العادس ... فقطذهمین

مائده عابدیان
۱۴۰۰/۰۵/۱۴

کتاب عالیه و در این شکی نیست. اما یه کتاب الکترونیکی نباید نسخه ی پی دی اف باشه که نه قابلیت جست و جو داره نه درشت نمایی نه تغییر رنگ پس زمینه. اونم کتابی به این حجم که خوندن پی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
کم برای خودت نخواه، زیاد برای دیگران؛ زیاد برای خودت نخواه، کم برای دیگران. زیاد برای همگان، و در کنار همگان برای خودت.
fati
جوان، اشتباه می‌کند و جهان را به پیش می‌راند. پیر، خطا نمی‌کند و دنیا را به جانبِ توقّف می‌کشاند.
fati
کم برای خودت نخواه، زیاد برای دیگران؛ زیاد برای خودت نخواه، کم برای دیگران. زیاد برای همگان، و در کنار همگان برای خودت.
fati
_ شما و دوستانتان یک حزب را اداره می‌کنید. چطور ممکن است مسئولان یک حزب نتوانند به ساده‌ترین پرسش‌های طرفداران یا مخالفان خود جواب بدهند؟ _ همهٔ اعضاء برای این کار نیستند. بعضی‌ها شُخم می‌زنند، بعضی‌ها می‌کارند، بعضی‌ها درو می‌کنند. اغتشاش در مسئولیت‌ها، اغتشاش در عملکردها را باعث می‌شود.
fati

حجم

۴۶۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۴۶۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۱۹۵,۰۰۰
تومان