دانلود کتاب صوتی بیست و چهار ساعت در خواب و بیداری با صدای پیام دهکردی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیست و چهار ساعت در خواب و بیداری اثر صمد  بهرنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی بیست و چهار ساعت در خواب و بیداری

معرفی کتاب صوتی بیست و چهار ساعت در خواب و بیداری

کتاب صوتی بیست و چهار ساعت در خواب و بیداری اثر صمد بهرنگی داستان پسرکی به اسم لطیف است که همراه پدرش برای کار به تهران آمده است و رویاها و خیالات زیبایی دارد. 

نسخه صوتی کتاب بیست و چهار ساعت در خواب و بیداری را با صدای پیام دهکردی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی بیست و چهار ساعت در خواب و بیداری

صمد بهرنگی در کتاب صوتی بیست و چهار ساعت در خواب و بیداری داستان پسرکی به اسم لطیف را نوشته است. لطیف و پدرش برای کار کردن به تهران آمده‌اند. آن‌ها روزهایشان را با دست‌فروشی می‌گذرانند و شب‌ها در خیابان می‌خوابند. لطیف دوستانی هم پیدا کرده است که هر کدام به کاری مشغول هستند. یک روز که لطیف در خیابان برای خودش می‌چرخد، به یک اسباب‌بازی فروشی می‌رسد و شتری را پشت ویترین می‌بیند. او در خیالش با شتر دوست می‌شود و همراه او به گردش‌های خارق‌العاده‌ای می‌رود اما یک روز مردی سر می‌رسد و شتر را برای دخترش می‌خرد. لطیف با مرد درگیر می‌شود و ... 

کتاب صوتی بیست و چهار ساعت در خواب و بیداری داستان زیبایی است که به خوبی چهره‌ کثیف فقر را نشان داده است. صمد بهرنگی در ابتدای این داستان نوشته است که «قصه بیست و چهار ساعت در خواب و بیداری را به خاطر این ننوشتم که برای تو سرمشقی باشد. قصدم این است که بچه‌های هموطن خود را بهتر بشناسی و فکر کنی که چاره درد آن‌ها چیست؟»

کتاب صوتی بیست و چهار ساعت در خواب و بیداری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به داستان‌های صمد بهرنگی از شنیدن کتاب صوتی بیست و چهار ساعت در خواب و بیداری لذت می‌برند. 

درباره صمد بهرنگی

صمد بهرنگی متولد ۲ تیر ۱۳۱۸ در تبریز آموزگار، منتقد اجتماعی، داستان‌نویس، مترجم، و پژوهش‌گر فولکلور آذربایجانی بود. او داستان‌های بسیاری نوشت و مهم‌ترین و معروف‌ترین داستانش ماهی سیاه کوچولو نام دارد. این کتاب با تصویرگری فرشید مثقالی جایزه براتیسلاوا را از آن خود کرده است. صمد بهرنگی درسش را در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه تبریز خواند و همزمان به کار معلمی نیز مشغول بود. بهرنگی در ۹ شهریور ۱۳۴۷ در ارسباران به علت غرق شدن در رود ارس چشم از دنیا فروبست.

معرفی نویسنده
عکس صمد  بهرنگی
صمد بهرنگی

هانس کریستین اندرسن ایران، پدر قصه‌های آذربایجان، صمد بهرنگی یکی از نویسندگان سرشناس و محبوب ادبیات کودک و نوجوان در کشور و خالق داستان ماهی سیاه کوچولو است. بهرنگی معلمی بود که اغلب داستان‌های خود را برای کودکان فقیر و روستایی می‌نوشت. این داستان‌ها بیانی ساده و صمیمی دارند و شخصیت‌های آن‌ها اغلب کودک، حیوان و عروسک هستند.

نظرات کاربران

AS4438
۱۴۰۲/۰۱/۱۳

منم دلم برای صدا و بوی مادرم تنگ شده😔 گویندگی فوق العاده بود، کتاب هم همینطور.

کاربر ۶۶۰۶۶۹۰
۱۴۰۲/۰۴/۱۵

گویندگی عالی

طاها 1320
۱۴۰۱/۱۲/۲۵

خب خیلی عالی دنیای کودکان کار و فقر رو نشان داد ولی اصلا موسیقی متن نداشت الا ده ثانیه اول در دقایق اول شما به چند اصطلاح کوچه بازاری بر می‌خورید که نگران نباشید. آقای دهکردی تا حدودی توانسته بود که

- بیشتر

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان