دانلود کتاب صوتی هنر درمان با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر درمان اثر اروین  د. یالوم

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر درمان

امتیاز:
۳.۲از ۴۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر درمان

هنر درمان کتابی از اروین. د. یالوم، نویسنده و روان‌درمانگر آمریکایی است. این کتاب نامه‌ای سرگشاده از یالوم به نسل جدید روان درمانگران و بیمارانشان است. 

درباره کتاب صوتی هنر درمان

 یالوم یک روان‌درمانگر اگزیستانسیال (هستی‌گرا) است و در مجموعه یادداشت‌هایش در این کتاب به بررسی مفهوم و رویکرد روان‌درمانی اگزیستانسیال می‌پردازد.

این اثر نامه‌ای روشن و واضح به نسل جدید روان‌درمانگران و بیماران آنها است. یالوم در این اثر روی سخنش هم با متخصصان و هم‌با مردم عادی است. او در این کتاب درس زندگی و ارتباط صحیح با دیگران می‌دهد. او هوش سرشار و ذکاوت و کنجکاوی و خلافقیت خود را در این اثر به کار گرفته تا به شما بگوید همه ما نیازمند برقراری ارتباط هستیم و بهتر است به جای فرقه‌گرایی به تکثرگرایی درمانی متوسل شویم زیرا مداخلات موثر درمانی از میان گرایش‌های مختلف بیرون می‌آیند. یالوم به دلیل عشق بی‌حدش به روان‌درمانی رویکردهای گوناگون و مکاتب مختلفی را در این زمینه تجربه کرده است و عقیده دارد روش درمان هر بیمار، خاص او است و دانش بشری تاکنون با پدیده‌ای پیچیده‌تر از مغز و روان انسان روبه‌رو نشده است. 

برقراری ارتباط با این دستگاه ذهنی و روانی پیچیده مهارت‌های خاصی می‌خواهد که چه درمانگر باشید و چه نباشید، یالوم در این کتاب آن‌ها را به شما آموزش می‌دهد.

 اروین یالوم درباره کتابش گفته است: «توصیه‌های درون این کتاب، از یادداشت‌هاى من در چهل و پنج سال کار بالینى برگرفته شده و ترکیبى غریب از ایده‌ها و فنونى است که از آن‌ها در کار استفاده کرده‌ام. این اندیشه‌ها، خودسرانه، شخصى، و گاهى چنان خاص هستند که فکر نمی‌کنم مخاطبان کتاب موهبت درمان، بتوانند همانند آن‌ها را در جاى دیگرى پیدا کنند. در نتیجه، این کتاب را نه یک کتاب راهنما، بلکه ضمیمه‌اى براى تکمیل یک برنامه جامع آموزشى مى‌دانم. در انتخاب این 85 فصل، بیشتر از ترتیب، و پیروى از قاعده‌اى ویژه، سعی کردم بر اتفاق و اشتیاق تمرکز کنم. کار را با فهرستى دویست شماره‌اى شروع کردم و از آن میان، آنچه را که جذابیت کمتری داشت را کنار گذاشتم.»

 شنیدن کتاب هنر درمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 روان‌درمان‌گران جوان و علاقه‌مندان به حوزه روان‌شناسی و روان‌درمانی.

درباره اروین دیوید یالوم 

اروین دیوید یالوم روانپزشک اگزیستانسیالیست اهل آمریکا است. او متولد ۱۹۳۱ واشنگتن است. اروین یالوم در رشته پزشکی و سپس در رشته روانپزشکی تحصیل کرد و پس از آن استاد دانشگاه استنفورد شد. وی در دوران استادی در این دانشگاه الگوی روانشناسی هستی‌گرا یا اگزیستانسیال را پایه‌گذاری کرد. یالوم در دوران زندگی خود آثار دانشگاهی متعددی تألیف کرده‌ است و چند رمان موفق نیز دارد. بیشترین شهرت اروین یالوم مربوط به رمان‌های روان‌شناختی وی و به‌خصوص رمان مشهور وقتی نیچه گریست است.


معرفی نویسنده
عکس اروین  د. یالوم
اروین د. یالوم
آمریکایی | تولد ۱۹۳۱

اروین د. یالوم روانپزشک اگزیستانسیال آمریکایی است. او استاد بازنشسته روانپزشکی در دانشگاه استنفورد و همچنین نویسنده روایت‌های واقعی و تخیلی داستانی و آثار فلسفی و روانشناسانه است.

نظرات کاربران

سحر
۱۴۰۰/۰۴/۱۴

نمی‌دونم امکان اصلاح رو دارید یا نه ولی DSM IV باید DSM چهار خونده بشه، نه آی وی، منظور از IV عدد ۴ رومی هست. این اشتباه برای یک کتاب روان‌درمانی خیلی غیرقابل‌قبول هست متاسفانه.

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۱۱/۱۸

هنر درمان» منتشر شده در نسخه‌ی اصلی به سال ۲۰۰۲، چکیده‌ی تجربه‌ی بالینی منحصربه‌فرد اروین یالوم، در زمینه‌ی روان‌درمانی اگزیستانسیال و گروه‌درمانی، است. مخاطبان آن، روان‌درمانگران نسل جدید و نیز بیمارانشان هستند. پس یالوم در این کتاب، مخاطب عادی و

- بیشتر
Mo
۱۴۰۰/۰۴/۱۵

خوانش عالی. افکت ها، انتخاب موسیقی و ویرایش صفر.

Tanha
۱۴۰۲/۰۳/۲۹

این کتاب برای کسانی که هم تازه کارند و هم باتجربه مفید است. زیرا نکاتی را می گوید که تازه کاران نمی دانند و باتجربه ها ممکن است از کنار آن نکات بی توجه بگذرند.

mehdi fakhraii
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

اگر با تمام وجود و توان و تمرکز گوش 👂 دهیم ،میتوانیم زندگی را و ب سمت مثبت گرایی و موفقیت پیش ببریم 🐅

سحرکاظمی
۱۴۰۱/۰۵/۱۶

من این کتاب رو خریدم اما تو قفسه اضافه نشد پنجاه تومان هم پول پرداخت کردم

زمان

۷ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۴۳۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۴۳۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان