دانلود کتاب صوتی شب‌های ورامین با صدای شاهین علایی‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شب‌های ورامین اثر صادق هدایت

دانلود و خرید کتاب صوتی شب‌های ورامین

نویسنده:صادق هدایت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شب‌های ورامین

کتاب صوتی شب‌های ورامین نوشته صادق هدایت است که با صدای شاهین اعلایی منتشر شده است. موضوع اصلی کتاب صوتی شب های ورامین همان موضوع همیشگی نگاه هدایت یعنی تقابل نگاه قشر به اصطلاح روشنفکر آن سال‌های ایران و افراد سنتی است.

درباره کتاب شب‌های ورامین

این کتاب داستان فریدون و فرنگیس زن و شوهری که در عین عشق و دوست داشتن همدیگر از نظر اعتقادی و طرز فکر با هم کاملا متفاوت و در تضاد هستند، مهمترین اختلافی که فریدون با فرنگیس دارد، اعتقادات مذهبی است که فرنگیس از مادربزرگ بسیار سنتی‌اش به ارث برده ولی فریدون همه چیز را فراموش کرده است و به هیچ چیز باور ندارد. هدایت سعی دارد نگاه این دو نفر را با هم مقایسه کند.

شنیدن کتاب شب‌های ورامین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های صادق هدایت پیشنهاد می‌کنیم

بخشی داستان شب‌های ورامین

فریدون با بی حوصله گی گفت : – از بسکه قسمت قسمت گفتی خفه شدم، چرا آنقدر حرفهای املی میزنی ؟

فرنگیس گفت : نقل پریشب است که منکر آن دنیا شده بودی؟ توهم که پاک فرنگی شدی و زیر همه چیز زده ای !

فریدون : اینکه دیگر دخلی به فرنگیها ندارد، اما میٔ‌خواهم بگویم که ما بد تربیت میشویم ، همه خرابی ما بگردن همین خرافات است که از بچگی توی کله مان چپانده اند و همه مردم را آن دنیائی کرده اند . این دنیا را ما ول کرده ایم و فکر موهوم را چسبیده ایم، نمیدانم کی از آن دنیا برگشته که خبرش را برای ما آورده ! از توی خشت که می افتیم برای آخرتمان گریه میکنیم تا بمیریم، اینهم زندگی شد !

معرفی نویسنده
عکس صادق هدایت
صادق هدایت
ایرانی | تولد ۱۲۸۱ - درگذشت ۱۳۳۰

صادق هدایت (۱۳۳۰- ۱۲۸۱)، نویسنده برجسته ایرانی است. هدایت از پیشگامان داستان‌نویسی نوین ایران است و بسیاری از محققان رمانِ «بوف کور» او را مشهورترین و درخشان‌ترین اثر ادبیات داستانی معاصر ایران می‌دانند. به گفته خود صادق هدایت اولین آشنایی‌اش با ادبیات جهان در مدرسه سن‌لویی، مدرسه فرانسوی‌ها، بود و به کشیش آن مدرسه درس فارسی می‌داد و کشیش هم او را با ادبیات جهان آشنا می‌کرد. دو سال پس از فارغ‌التحصیلی از مدرسه سن لویی در ۱۳۰۵ با اولین گروه دانش‌آموزان اعزامی به خارج، راهی بلژیک شد و در رشته ریاضیات محض به تحصیل پرداخت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان