دانلود کتاب صوتی پرنده‌ی من با صدای شهین نجف‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پرنده‌ی من اثر فریبا وفی

دانلود و خرید کتاب صوتی پرنده‌ی من

نویسنده:فریبا وفی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پرنده‌ی من

کتاب صوتی پرنده‌ی من داستان بلندی از فریبا وفی است که از تناقضات زندگی زنان در یک جامعه صحبت می‌کند و از درد دل‌های زنی سخن می‌گوید. 

پرنده‌ی من در زمان انتشار به عنوان بهترین رمان سال انتخاب شد و جایزه‌ی سومین دوره جایزه هوشنگ گلشیری و دومین دوره جایزه ادبی یلدا را از آن خود کرد. نسخه صوتی این داستان زیبا را با صدای شهین نجف‌زاده بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی پرنده‌ی من

فریبا وفی در کتاب پرنده‌ی من از داستان‌های زندگی زنان می‌گوید. داستان پرنده‌ی من از زبان زنی متاهل روایت می‌شود که درگیر روزمرگی‌های خاصی مانند رسیدگی به کارهای خانه، مراقبت از بچه‌ها و ... شده است. همسرش، امیر، مردی است که بلندپروازی‌های بسیاری دارد. او در خیالات و بلندپروازی‌هایش غرق شده است و در درجه‌ی اول، به رویاهای خودش می‌پردازد. او مرد بی‌وفایی نیست، اما هم‌قدم هم نیست و همین موضوع، راوی داستان را آزار می‌دهد. او از احساساتی که دارد، مادرانگی‌هایش، همسرانگی‌هایش و  ... می‌نویسند و ...

رمان پرنده‌ی من داستان خطی ندارد، با رفت و برگشت‌های بسیار روایت می‌شود اما خوش‌خوان و جذاب است. 

کتاب صوتی پرنده‌ی من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی، داستان‌های ایرانی و رمان‌هایی که به موضوعات زنان می‌پردازند، از شنیدن کتاب صوتی پرنده‌ی من لذت می‌برند. 

درباره‌ی فریبا وفی 

فریبا وَفی ۱ بهمن ۱۳۴۱ در تبریز متولد شد. او رمان‌نویس و نویسنده داستان کوتاه ایرانی است که برای آثارش جوایز معتبری را از آن خود کرده است. داستان‌های او به زبان‌های روسی، سوئدی، عربی، ترکی، ژاپنی، انگلیسی و آلمانی ترجمه شده‌است و در نشریات معتبری مانند داستان همشهری به انتشار رسیده است. از میان رمان‌های او می‌توان به پرنده من، رویای تبت و ترلان اشاره کرد. مجموعه داستان‌های کوتاه او نیز، بی‌باد، بی‌پارو، همه‌ی افق، در راه ویلا نام دارند. 

معرفی نویسنده
عکس فریبا وفی
فریبا وفی

فریبا وفی یکی از نویسندگان معاصر و مشهور زن ایران است که رمان‌هایش در خارج از مرزهای ایران هم خواننده و مخاطب پیدا کرد و به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی ترجمه شده‌اند. اغلب رمان‌ها و داستان‌ کوتاه‌های فریبا وفی به چاپ‌های بالا رسیده‌اند و جز آثار پرفروش ادبیات معاصر ایران هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد