دانلود کتاب صوتی بهار ۶۳ با صدای یاشار ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهار ۶۳ اثر یاشار ابراهیمی

دانلود و خرید کتاب صوتی بهار ۶۳

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بهار ۶۳

کتاب صوتی بهار ۶۳ نوشته مجتبی پورمحسن، داستانی شنیدنی از زندگی مردی به نام فرزین است که از زندگی، خیانت‌ها و محاکمه‌های خودش به خاطر خیانت‌هایش می‌گوید. 

داستان صوتی بهار ۶۳ را با صدای یاشار ابراهیمی می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی بهار ۶۳

مجتبی پورمحسن، در کتاب صوتی بهار ۶۳ که اولین رمانش محسوب می‌شود، روایتی از عشق و خیانت نوشته است. فرزین، شخصیت اصلی داستان بهار ۶۳ است که زندگی‌اش را روایت می‌کند. او مدام در حال محاکمه‌ی خودش است. محاکمه‌ی خودش به دلیل خیانت‌هایی که کرده است. او خودش هم می‌داند که دلایل بسیاری برای خیانت نکردن دارد اما مدام خیانت می‌کند. او با خیانت‌هایش، دروغ‌هایی که به شریک عاطفی زندگی‌اش می‌گوید، فریب‌هایی که به خورد او می‌دهد، داستان بهار ۶۳ را روایت می‌کند. 

کتاب صوتی بهار ۶۳ روایتی از سرگذشت نسل سر‌خورده و اندوهگین ایران امروز است. سرگذشتی که از نا‌راستی‌ها و شکست‌ها  آکنده است.

کتاب صوتی بهار ۶۳ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی از شنیدن کتاب صوتی بهار ۶۳ لذت می‌برند. 

بخشی از کتاب صوتی بهار ۶۳

من خيانت می‌کنم. به خودم خيانت می‌کنم. به چيزهايی که فکر می‌کنم. خيلی‌ها فکر می‌کنند آدم اول خيلی با خودش کلنجار می‌رود، خيلی آره نه می‌گويد تا بالاخره تصميمش را می‌گيرد. اما همه‌ی آدم‌ها خيانت می‌کنند بعد برايش دليل پيدا می‌کنند. من هم وقتی به تهمينه خيانت کردم دنبال اين توجيهات بودم. ساعت‌ها می‌نشستم رو به ديوار يا از پنجره زل می‌زدم به محوطه‌ی مجتمع پرديس و دنيايی را تصور می‌کردم که زندگی با تهمينه برآورده‌اش نکرده بود. دنيايی که همان موقع خلق می‌کردم تا توجيه کنم... 

نظرات کاربران

زن
۱۴۰۱/۰۷/۱۱

داستان مردیست که دائما در حال خیانت به شریک زندگی خود است و همین کلا یک داستان بی فراز و نشیب بود گویندگی خوبی داشت ولی من آنچنان داستان رو دوست نداشتم.

shojaeekia
۱۴۰۱/۰۹/۲۷

یک مزخرف محض. بخش اول کتاب انقدر از واژه ی شاش استفاده کرد که حالت تهوع بهم دست داد

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان