دانلود و خرید کتاب هرمنوتیک دانش محمد اعظمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هرمنوتیک دانش اثر محمد اعظمی

کتاب هرمنوتیک دانش

معرفی کتاب هرمنوتیک دانش

کتاب هرمنوتیک دانش؛ عصر جدید مدیریت دانش اثر محمد اعظمی و محمد نادیان، اثری خواندنی درباره روش‌های جدید مدیریت دانش است

درباره کتاب هرمنوتیک دانش

محمد اعظمی و محمد نادیان در کتاب هرمنوتیک دانش، اثری خواندنی و مفید آفریده‌اند که درباره عصر جدید مدیریت دانش صحبت می‌کند. این کتاب در شش فصل به مباحثی مانند مدیریت دانش و مدیریت کسب و کار، فونداسیون مدیریت دانش، رضایت و تعلق خاطر سازمانی می‌پردازد و مدل مدیریت دانش پرسیکا را نیز معرفی می‌کند. 

کتاب هرمنوتیک دانش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دانشجویان رشته مدیریت و علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌ی مدیریت از مطالعه کتاب هرمنوتیک دانش لذت می‌‌برند.

بخشی از کتاب هرمنوتیک دانش

داده

اولین سطح مدیریت دانش، داده‌ها هستند که عبارتند از ارقام، اعداد، نمودارها و نظایر آن‌ها که به خودی خود تولید معنا نمی‌کنند. درواقع می‌توان گفت که داده‌ها رشته واقعیت‌های عینی و مجرد در مورد رویدادها می‌باشند.

اطلاعات

اطلاعات دومین سطح مدیریت دانش هستند، این سطح، داده‌های کمی خلاصه شده را در برمی گیرد که گروه بندی، ذخیره، پالایش و سازماندهی شده‌اند تا بتوانند معنادار شوند. اطلاعات، دانش را نشان نمی‌دهند، آن‌ها نشانگر آغاز مدیریت اطلاعات هستند، اطلاعاتی که مدیر می‌تواند به کار گیرد تا کاری بیش از پردازش مراوده فردی انجام دهد. اطلاعات غالبا تشکیل اعداد، ارقام، کلمات و گزاره‌هایی انباشته شده را به خود گرفته و معنایی را ارائه می‌کنند که بزرگ تر از آن چیزی است که از داده‌های خام کشف می گردد.

برای درک بهتر این دو جزء مدیریت دانش به مثال ز یر توجه کنید:

به جمله «پرسیکا یک شیر ایرانی در حال انقراض است» توجه کنید. هر کلمه در این جمله (پرسیکا- یک- شیر- ایرانی- در- حال- انقراض- است) یک داده است اما زمانی که در کنار هم قرار می‌گیرند بار معنایی پیدا می کنند که به آن اطلاعات می‌گویند.

فهرست 

  • عصر جدید مدیریت دانش
  • رضایت و تعلق سازمانی در مدیریت دانش
  • شهد دانش 
  • فونداسیون مدیریت دانش
  • مدیریت کسب وکار واجب فراموش شده
  • مدل مدیریت دانش پرسیکا 
  • جمع بندی
  • منابع

نظرات کاربران

AnaHitA
۱۳۹۹/۰۷/۲۴

جای خالی چنین کتابی در زمینه مدیریت دانش مخصوصا در زمینه دانش فنی واقعا احساس میشد. تا بنیان نظری محکمی وجود نداشته باشه، دانش نمیتونه به تکنولوژی‌ تبدیل بشه و باعث توسعه بشه. احسنت به نویسندگان. طراحی جلد هم جالب بود.

مهرداد
۱۳۹۹/۰۷/۳۰

خیلی خوب بود، مطالب گردآوری شده بسیار عالی بود، به دور از حاشیه و مطلب اضافی چه خوب که بجای این همه کتاب اضافی در دانشگاه ، این کتاب جامع تدریس بشه

Ali
۱۳۹۹/۰۷/۲۷

عالی بود، کم حجم بود ولی پرمحتوا. مطالبی که گفته نشده بود جای دیگه. امیدوارم که از این کتاب کاربردی استفاده بشه. ممنون از نویسندگان با این ذهن خلاق

مهدي
۱۳۹۹/۰۷/۲۴

کتابی عالی و کاربردی. خوشحالم که تو کشور خودمون همچین کتابی نوشته شده . این کتاب باید به زبان های دیگه هم ترجمه شه، چون مثل این کتاب ندیدم ممنون از نویسندگان

رضا
۱۳۹۹/۰۷/۲۷

بسیار عالی بود کتاب و حرفای خوبی برای گفتن داشت

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان