دانلود کتاب صوتی هویت با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هویت اثر میلان کوندرا

دانلود و خرید کتاب صوتی هویت

گوینده:کاوه یانقی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هویت

کتاب صوتی هویت نوشته میلان کندرا، رمانی فلسفی و معناگرا با مضمون ناپایداری هستی و زندگی است. این اثر داستان زندگی و وابستگی‌های زوجی به نام شانتال و مارک را روایت می‌کند. زوجی که یکدیگر را دوست دارند، به هم وابستگی زیادی دارند و از نبودن یکدیگر می‌ترسند اما گرفتار سوءتفاهمی اساسی در زندگی‌شان می‌شوند. این کتاب با ترجمه پرویز همایونپور منتشر شده است.

درباره کتاب هویت

شانتال و ژان مارک زوج جوانی هستند که با عشق و به دور از هیاهوی آدمیان با هم زندگی می‌کنند تا این‌که روزی شانتال بی‌مقدمه به شوهرش می‌گوید: «دیگر مردها برای دیدن من سربرنمی‌گردانند»

و این نقطه آغاز سو‌ء تفاهم بزرگ میان آنها است. ژان مارک به این فکر می‌افتد که برای تقویت اعتمادبه‌نفس همسر، با نام مردی ناشناس برای او نامه‌هایی بنویسید و زیبایی‌اش را یادآور شود. شانتال این نامه‌ها را در کمدی مخفی می‌کند غافل از این که کسی جز همسرش آنها را ننوشته و زمانی هم که متوجه موضوع می‌شود، ژان مارک را ترک می‌کند و سوءتفاهم پیش آمده زندگی این دو را تا مرز نابودی می‌برد.

عنصر زمان و فرسایندگی آن در این اثر همه‌جا به چشم می‌خورد و شخصیت‌ها انگار برای مبارزه با ناپایداری زمان و فرسودگی ناشی از آن دست و پا می‌زنند.

کوندرا در این رمان و آثار دیگرش که مضمونی مشترک دارند، زوایای تاریک و پنهان روح آدمی را کاوش می‌کند و با بیانی جسورانه روح‌ها، احساسات، عواطف، عشق‌ها، دریافت‌های شخصیت‌ها از زندگی و محیط پیرامون، روابط آدمیان، واقعیت و خیال‌ها را عریان و لخت در برابر خواننده‌اش به نمایش می گذارد تا به هر مخاطبی گوشزد کند که دستیابی به روح‌ها که نقطه ثقل رفتارهای آدمی‌اند و کنش‌ها را می‌آفرینند، دور از دسترس نیست و رفتارهای آدمی قابل شناخت‌اند و اگر آدمی جدی گرفته نشود و احساسات و عواطفش برای کسی اهمیتی نداشته باشد، هویت دیگر معنایی نخواهد داشت.

شنیدن کتاب هویت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس میلان کوندرا
میلان کوندرا

میلان کوندرا (متولد ۱ آپریل ۱۹۲۹)، رمان‌نویس، داستان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، مقاله‌نویس و شاعر مشهور اهل کشور چک است که در آثارش، کمدی اروتیک را به شکلی بسیار خواندنی با نقد سیاسی و گمانه‌زنی‌های فلسفی ترکیب می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۱۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۱۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۳۴,۳۰۰
۳۰%
تومان