دانلود و خرید کتاب صحنه‌گردان عاشورا محمدهادی مصلحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صحنه‌گردان عاشورا اثر محمدهادی مصلحی

کتاب صحنه‌گردان عاشورا

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۲۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صحنه‌گردان عاشورا

صحنه‌گردان عاشورا کتابی نوشته محمدهادی مصلحی است که به تحلیل معرفتی و شناختی واقعه بزرگ عاشورا می پردازد.

 درباره کتاب صحنه‌گردان عاشورا

موضوع این کتاب، یکی از مهمترین و سنگین‌ترین مباحث معرفتی بشـر است که فکر و ذکر تمام انسان‌های این کره خا کی را به خود مشغول کرده است؛ یعنی پیدا کردن ریشه پیدایش حوادث و به بیان دینی، قضا و قدر، آن هم در بستر مهمترین بحث ناموسی شیعه، یعنی واقعه کربلا.

در این کتاب به زیبایی و با استفاده از آیات قرآن کریم، روایات، ادعیه و زیارات اهل بیت علیهم السلام، نقش صحنه­‌گردان عاشورا  یعنی خداوند یکتا به نمایش گذاشته شده است. بررسی نقش خداوند در حادثه عاشورا بنایی است که بر شالوده نگاه صحیح به نحوه قضا و قدر الهی پابرجا می­شود. ازاین ­رو در این کتاب، با کمک آیاتی از سوره­‌های آل عمران و انفال که به بازخوانی جعبه سیاه حوادث جنگ احد و بدر پرداخته­ اند، سبک­‌های مختلف صحنه­‌گردانی پروردگار عالم در حوادث مورد بررسی قرار گرفته است. البته پیش‌­نیاز ورود به بحث قضا و قدر، مباحثی چون هدف خلقت و نحوه‌ نقش‌آفرینی دیگر موجودات مختار، همچون انسان‌های مؤمن و کافر و شیاطین و فرشتگان و دیگر عوامل است.

سبک نگارش کتاب به گونه‌ای است که فضای جلسات عزای ماه محرم در ذهن خواننده بازآفرینی شود تا خوانننده خود را در مجلس عزا تصور کند و با غرق شدن در فضای شور و شعور حسینی به مطالعه کتاب بپردازد.

هدف این کتاب، ارتقای سطح باورهای شیفتگان ولایت و بندگان خداوند و ارادتمندان به ساحت مقدس قرآن کریم است.

 خواندن کتاب صحنه‌گردان عاشورا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای استفاده تمام ارادتمندان و محبین حضرت اباعبدالله است که قسمتی از سرمایه عمر خویش را در مجالس عزای ارباب صرف کرده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۱۷ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۱۷ صفحه