دانلود کتاب صوتی جاده با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جاده اثر کورمک مک‌کارتی

دانلود و خرید کتاب صوتی جاده

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جاده

کتاب صوتی جاده داستانی شنیدنی و جذاب از کورمک مک‌کارتی است. داستانی درباره‌ی پدر و پسری که بعد از انفجار اتمی و نابودی تمدن و زندگی، دنبال محلی مناسب برای زندگی می‌گردند.

نسخه صوتی جاده را با ترجمه صنوبر رضاخانی و صدای گرم مهبد قناعت‌پیشه می‌شنوید.

درباره‌ کتاب صوتی جاده

کورمک مک‌کارتی در کتاب صوتی جاده داستان پدر و پسری را نوشته است که در جستجوی محلی مناسب برای زندگی می‌گردند. تنها دارایی آن‌ها، یک گاری یک هفت‌تیر و مقداری نان خشک است. آن‌ها با همین اندک دارایی‌شان از شرق به جنوب غربی آمریکا می‌روند تامحل مناسبی برای زندگی پیدا کنند.

جاده داستان نابودی تمدن است. داستانی از زمانی که بسیاری از انسان‌ها جانشان را بر اثر انفجار اتمی از دست دادند و بازماندگان کمی که از این فاجعه زنده مانده‌اند هم، یا به جنایت‌کاری روی آورده‌اند و یا مشغول زباله‌گردی هستند. هرچند فضای داستان جاده تیره و تار به نظر می‌رسد اما نویسنده توانسته است به خوبی قدرت عشق، محبت و صلح را در داستانش بستاید.

کتاب صوتی جاده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به رمان‌ و داستان‌های خارجی از شنیدن کتاب صوتی جاده لذت می‌برند.

درباره‌ی کورمک‌ مک‌کارتی

کورمک مک‌کارتی در سال ۱۹۳۳ در رودآیلند آمریکا به دنیا آمده است. چهار سال بعد چون پدرش وکیل بوده به ناکسویل تنسی نقل‌مکان می‌کنند و کورمک هم در همان‌جا بزرگ می‌شود و در سال ۱۹۵۱ به دانشگاه می‌رود. تحصیلاتی که هیچ‌وقت تمامش نمی‌کند. اولین داستان‌هایش در سال‌های ۵۹ و ۶۰ چاپ می‌شوند و چند جایزه را نصیب او می‌کنند. اولین رمانش نگهبان باغ را هم در سال ۱۹۶۵ منتشر می‌کند. او در عرصه رمان‌نویسی آدم مهمی است و اغلب جایزه‌های ادبی مثل پولیتزر و کتاب ملی و همین‌طور جایزه پن، سال بلو را برده، و یکی از نامزدهای همیشگی کسب جایزه نوبل بوده و هست. نظریات خاص خودش را هم دارد و شاید این‌گونه حرف‌هایش به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید. مثلاً از مارسل پروست و هنری جیمز خوشش نمی‌آید. ولی نویسنده‌های محبوب او ویلیام فاکنر، فئودور داستایوسکی و هرمان ملویل هستند. این را می‌شود کم‌وبیش از نوشته‌های خودش هم فهمید.

از بهترین رمان‌های کورمک مک‌کارتی می‌توان به فرزند خدا، جایی برای پیرمردها نیست و همین‌طور سه‌گانه مرز اشاره کرد.

نظرات کاربران

ويدا
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

متأسفانه بعضی از قسمت‌های این کتاب مشکل دارد و به اشتباه بخش‌هایی از کتاب‌های دیگر ضبط شده. امیدوارم این مشکل را رفع کنند. قسمت‌های مشکل‌دار از وسط جمله شروع می‌شوند و معلوم نیست چقدر از متن اصلی حذف شده.

زمان

۷ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۴۰۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۴۰۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۳۰,۱۰۰
۳۰%
تومان