دانلود و خرید کتاب کنترل قدرت کلام مری شورز ترجمه الهه علوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کنترل قدرت کلام اثر مری شورز

کتاب کنترل قدرت کلام

نویسنده:مری شورز
امتیاز:
۲.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کنترل قدرت کلام

کتاب کنترل قدرت کلام نوشته مری شوز درباره ارتباط آگاهانه با تغییر ذهن، تغییر انتخاب‌ها و تغییر زندگی صحبت می‌کند.

 درباره کتاب کنترل قدرت کلام

مری شوز در این کتاب از عملکرد مغز پیش‌زمینه‌ای به دست می‌دهد و قدم‌هایی کوچک اما کاربردی به شما می‌آموزد که کمکتان می‌کند به راحتی در زندگی رو به جلو حرکت کنید. او مدعی است با خواندن این کتاب شما می‌توانید در مسیر رویاهایتان قرار بگیرید. کاغذ و قلمی آماده کنید تا بتوانید از تمرین‌هایی که شوز در این کتاب برای تغییر ذهن و تغییر انتخاب و در نهایت تغییر زندگی برایتان آورده بهره‌مند شوید.

تمرین‌های شوز برای رسیدن به موفقیت در این کتاب به شما کمک می‌کنند کنترل اوضاع زندگی خود را بیشتر به دست بگیرید و خودسرزنشی را کنار بگذارید. تمرکز او در این کتاب بر کنترل قدرت کلام در زندگی است. او با آموزش‌هایش که همگی در مسیر کنترل قدرت کلام است به شما نشان می‌دهد اگر حرف‌هایی که در زندگی و محیط کار خود می‌زنید حتی حرف‌هایی که با خودتان می‌زنید حساب شده باشند و رنگ و بوی سرزنش‌گری نداشته باشند خیلی از مشکلات و سردرگرمی‌هایتان برطرف می‌شوند؛ درواقع او به شما کمک می‌کند با مثبت‌اندیشی و مثبت‌گویی درباره زندگی ، دید خود را نسبت به آن عوض کنید و در مسیر موفقیت قرار بگیرید.

 خواندن کتاب کنترل قدرت ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره مری شوز

مری شورز صاحب و مؤسس یکی از منحصربه‌فردترین شرکت‌های وصول مطالبات است که تمرکزش را بر ارتباط مثبت، خودشناسی و مسئولیت پذیری گذاشته است. او به عنوان رهبر افکار نوین، بیش از یک دهه از عمرش را صرف آموزش به کسب و کارها و افراد مختلف کرده است که چگونه به دیگران الهام ببخشند، چگونه روش‌های مختلف فکر کردن را خلق کنند، چگونه اهدافشان را بشناسند و چگونه برای رسیدن به اهداف ارزشمندشان اقدام کنند. او مبدع قانون ارتباط آ گاهانه است.

مری در سرتاسر کشورش سفر می‌کند، سخنرانی‌ها و دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند و یکی از شخصیت‌های برجسته‌ی محلی و رادیوی ملی و برنامه‌های تلویزیونی، پادکست‌های صوتی و وبلاگ‌ها است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان