دانلود کتاب صوتی تعالیم آبراهام با صدای میلاد تمدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تعالیم آبراهام اثر استر هیکس

دانلود و خرید کتاب صوتی تعالیم آبراهام

گوینده:میلاد تمدن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تعالیم آبراهام

کتاب صوتی تعالیم آبراهام نوشته استر هیکس سخنران و نویسنده آمریکایی است. این نویسنده به اتفاق همسرش جری هیکس تا به حال ۹ کتاب در زمینه موفقیت نوشته‌اند. آنها در سال ۱۹۸۶ باهم موسسه آبراهام را تاسیس کردند. و کارگاه‌های گوناگونی درباره قانون جذب از طریق این موسسه ترتیب دادند. استر هیکس در نسخه اصلی فیلم راز در سال ۲۰۰۶ حضور داشته است.

درباره کتاب تعالیم آبراهام

شما چیزی را می‌شنوید که آمادگی شنیدنش را دارید، در کتاب شگفت‌انگیز تعالیم آبراهام درباره قانون جذب و اثرات آن بیشتر بخوانید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا بدانید واقعاً که هستید، که بوده‌اید، به کجا می‌روید و می‌خواهید که باشید. در این کتاب می‌آموزید که شما خالق سرنوشت خود هستید و چرا تمام قدرت شما در همین لحظه نهفته است و سرانجام این‌که این کتاب شما را با شیوه هدایت احساسات و همسویی با ارتعاشات‌تان آشنا می‌سازد. این کتاب به شما کمک می‌کند متوجه شوید هرگز، هرگز چیزی را به پایان نخواهید رساند، به شما برای شناخت ارتباط‌ِتان با پیشینه و آینده‌تان کمک می‌کند ـ اما از همه مهم‌تر این‌که آگاهی از قدرت نهفته در درون‌تان را در همین لحظه بیدار می‌کند.

استر و جری پس از ازدواجشان مدتی فروشنده موفق یک شرکت بودند و جری مدتی هم در یک سیرک به اکروبات‌بازی می‌پرداخت. پس از آن هم به مدت بیست سال به عنوان موزیسین و کمدین به سفر دور دنیا می‌رفت. «قدرت شگفت‌انگیز آرزوهای شما»، «سارا؛ سارا راز قانون جاذبه را می‌آموزد» و «قدرت شگفت‌انگیز عواطف شما» از اثار دیگر این دو نویسنده‌اند.

شنیدن کتاب تعالیم آبراهام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

El
۱۳۹۹/۱۱/۱۹

صدای گوینده ، عالی بود

sars
۱۴۰۱/۰۹/۱۹

کتاب عالی و آموزنده و فوق العاده چندین بار که خوندمش و در حال انجامش بی نظیر فقط نمیدونم چرا نمیتونم دانلود کنم حتما باید آنلاین شم که بتونم گوش کنم خب الان باید چیکار کنم؟

کاربر ۵۲۴۷۳۶۳
۱۴۰۱/۰۷/۲۷

بسیار کتاب تاثیرگذار و ذیقیمتی است دوستانی که به دنبال محتوای سودمند در راستای مثبت اندیشی و قانون جذب هستند پس از مطالعه کتاب یقینا با بنده هم نظر خواهند بود

masi
۱۴۰۱/۰۷/۲۰

فوقالعادست

کاربر 7334629
۱۴۰۲/۱۰/۰۱

محتوای کتاب خوبه ولی نوع خواندن خواننده جالب نیست یعنی جایی که باید مکث کنه رو ادامه میده و درک مطالب رو مشکل می‌کنه تا نصف گوش دادم مطمئن نیستم تمامش کنم

کاربر 4644230
۱۴۰۱/۱۱/۲۴

خواندن این کتاب حتی برای یکبار برای همه لازم است

ناصر حیدری
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

با سلام من قسمت‌هایی از کتاب‌ها رو که قبلا گوش کردم رو میخام از نوع گوش کنم پخش نمیکنه خواهشا راهنماییکنید

کاربر 3516288
۱۴۰۰/۱۲/۲۰

چرا بخش سوم پلی نمیشه؟

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۷۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۷۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۱,۴۸۰
تومان