دانلود کتاب صوتی جاسوس با صدای راضیه هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جاسوس اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی جاسوس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جاسوس

کتاب صوتی جاسوس نوشته پائولو کوئلیو است که با ترجمه اعظم خرام منتشر شده است.. جاسوس داستان واقعی زنی است به نام ماتا هاری که متهم به جاسوسی شد. کوئیلو روایت زندگی این زن را برای خواننده در قالب یک داستان جذاب و گیرا تعریف می‌کند. این کتاب با صدای راضیه هاشمی منتشر شده است.

درباره کتاب جاسوس

ماتا هاری زن جوانی بود که به جاسوسی علیه فرانسه متهم شد، او را اعدام کردند و بدنش را در گوری نامعلوم دفن کردند و سرش را به نماینده‌ی دولت دادند. ماتا زن زیبایی که زندگی‌اش سراسر افسونگری و خشونت است. مادری که فرزندش را از او گرفتند، بارها در معرض خشونت خانگی بود و حقیقت وجودش را کسی نشناخت. او روزهایش را با روسپی‌گری می‌گذراند. نویسنده سعی کرده است در این کتاب به حقیقت زندگی ماتا هاری وفادار بماند

شنیدن کتاب جاسوس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و آثار پائولو کوئیلو پیشنهاد می‌کنیم

درباره پائولو کوئیلو

«پائولو کوئیلو د سوزا» معروف به پائولو کوئيلو متولد ۲۴ آگوست ۱۹۴۷، نویسنده و شاعر برزیلی است. او در خانواده‌ای کاتولیک و سنتی به دنیا آمد. پائولو از نوجوانی علاقه داشت که نویسنده شود. اما خانواده‌اش او را به دانشکده حقوق فرستادند. ولی کوئیلوی جوان و سرکش، سفری طولانی و «هیپی‌وار» را در آمریکای جنوبی و شمال آفریقا و اروپا آغاز کرد و به مواد مخدر روی آورد. زمانی که به برزیل بازگشت در دهه ۱۹۶۰ میلادی، به عنوان ترانه‌سرا برای چند خواننده لاتین‌زبان فعالیت می‌کرد. در سال ۱۹۷۴، حکومت نظامی حاکم برزیل، او را به سبب ترانه‌هایش بازداشت کرد.

در دهه ۱۹۸۰، او به طور تمام وقت به نویسندگی روی آورد و این زمانی بود که کوئیلو از آن به عنوان نوعی بیداری درونی یاد می‌کند. پس از چند رمان اول او که تجربه ناموفقی بودند، کتاب کمیاگر را نوشت. ناشر این کتاب، یک انتشارات کوچک بود که ۹۰۰ نسخه از آن را منتشر کرد و برنامه‌ای برای تجدید چاپ آن هم نداشت. سپس یک ناشر بزرگتر کیمیاگر را منتشر کرد. ولی زمانی که در سال ۱۹۹۴، یک ناشر آمریکایی، نسخه انگلیسی آن را چاپ کرد، کیمیاگر تبدیل به یکی از کتاب‌های پرفروش شد. این کتاب تاکنون ۸۳ میلیون نسخه فروش داشته و به ۸۱ زبان گوناگون ترجمه شده است. این میزان فروش، رکورد گینس را نیز به دست آورده است.

کوئیلو یکی از موفق‌ترین نویسندگان موثر جهان است و نزدیک به ۲۱۰ میلیون نسخه از کتاب‌هایش در بیش از ۱۷۰ کشور جهان به فروش رفته است. وی در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال‌کنندگان بسیاری دارد و مجموعه‌ای از حدود ۸۰ هزار عدد از دست‌نوشته‌هایش را به صورت الکترونیکی منتشر کرده است.

در سال ۱۹۹۶، کوئیلو یک نهاد خیریه در ژنو سوئیس بنیاد گذاشت که از کودکان پشتیبانی می‌کند. پائولو کوئیلو یک بار در سال ۱۳۷۹ به ایران سفر کرده است.

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

Rey han
۱۴۰۱/۰۲/۲۲

بد نبود. در کل نکته ی جالبش اینه که این خانوم با اون زیبایی و شهرت و ثروت نهایتا به دلیل احمقانه ای کشته شد. اما کلا خیلی داستان ملال انگیز و ناراحت کننده ایه. برا یه بار گوش دادن

- بیشتر
Mehrad
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

در خرید کتاب هایی با صدای خانم راضیه هاشمی و موسسه ماه آوا شک نکنید.

کاربر 7537819
۱۴۰۲/۱۱/۲۷

بسیار زیبا

کاربر 7335066
۱۴۰۲/۰۹/۲۴

نهایتا به درد یه پادکست می‌خورد

کاربر ۱۸۸۸۹۵۹
۱۳۹۹/۱۲/۰۵

داستان خیلی جالب و روان و گویندگی خیلی خوبی داشت !

مطهره طاهری
۱۴۰۲/۰۹/۰۲

خوب که چی؟ داستان پوچِ زنی پوچ که سرنوشتی پوچ داشت.

کاربر ۱۸۹۹۸۱۲
۱۴۰۱/۰۷/۱۸

پوچ... حیف وقت بجای این کتاب، کتاب حیفا رو مطالعه کنید

زمان

۳ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان