دانلود کتاب صوتی هفت بند با صدای ماهتینار احمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت بند اثر راضیه تجار

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت بند

نویسنده:راضیه تجار
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هفت بند

هفت‌ بند مجموعه داستان‌هایی از راضیه تجار، نویسنده معاصر ایرانی است که با صدای ماهتینار احمدی می‌شنوید.

این کتاب ۹داستان کوتاه درباره دفاع مقدس با عناوین: «تصویرهای شکسته»، «قاب انتظار»، «هفت بند»، «هودج»، «از ستاره تا ستارگان»، «عروع»، «نگهداری لاله در باد سخت است»، «طلوع» و «سفر به ریشه‌ها» دارد.

راضیه تجار در این کتاب داستان‌های رنگارنگی می‌گوید؛ قصه پسری که بزرگ‌ترین تکه آینه شکسته‌ای را روی دوچرخه‌اش نصب می‌کند و در شهر به گروهی از رزمندگان می‌رسد که عازم جبهه هستند...، تفأل همسر اسیر ایرانی در سر سفره هفت سین نوروز، واگویه‌های همسر رزمنده‌ای عکاس با چوبدستی او که هفت بند دارد، زنی که فرشتگانی را بر بالین شوهر رزمنده مجروحش می‌بیند،  قصه دو برادر با نام افشین و تکین، فرزند سرهنگ قدیمی ارتش که به جای خارج، عازم جبهه می‌شوند، ازدواج معلم یک روستا و اعزام به جبهه و نگرانی‌های همسرش و ... 

 شنیدن کتاب هفت‌بند را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

همه علاقه‌مندان به داستان‌های ایرانی به ویژه دوست‌داران ادبیات پایداری 

درباره‌ی راضیه تجار

راضیه تجار در سال ۱۳۴۳ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل در رشته روانشناسی، محقق، نویسنده و از اعضای هیئت مؤسس انجمن قلم ایران است. راضیه تجار فعالیت‌های ادبی بسیاری مانند تدریس داستان‌نویسی (دانشگاه صدا و سیما)، مسئولیت جلسات نقد و بررسی داستان حوزه هنری، همکاری با روزنامه جام‌جم، مجله زن روز، مجله سروش، عضویت در شورای هنر، تدریس در خانه داستان فرهنگسرای انقلاب و هلال احمر، سردبیری ادبیات داستانی و دبیری انجمن قلم ایران از بدو تأسیس را در کارنامه خود دارد. رمان‌های کوچه اقاقیا، نرگس‌ها و هفت‌بند که به عنوان رمان برتر یک دهه در آموزش و پرورش انتخاب شدند نیز از او هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد