دانلود کتاب صوتی چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند اثر شری آرگو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند اثر شری آرگو

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

معرفی کتاب صوتی چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند نوشته‌ی شری آرگو با نگاهی روانشناسانه به روابط میان زنان و مردان می‌پردازد و به پرسش‌های اساسی پاسخ می‌دهد. نسخه صوتی کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند را با ترجمه پوراندخت رمدانی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

کتاب صوتی چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در نیویورک تایمز و آمازون به‌حساب می‌آید و با زبان طنز اطلاعات مهمی را در اختیار زنان قرار می‌دهد.

نام کتاب نشان می‌دهد که در ذهن بیشتر خانم‌ها چه خبر است و چرا آن‌ها را به زبان نمی‌آورند. همه‌ی خانم‌ها از اینکه جلوی همسرشان محتاج محبت به نظر برسند خجالت‌زده می‌شوند و برای آن‌ها حس خوبی ندارد، زنانی که تجربه‌ی تعقیب‌شدن توسط مردان هوس‌باز را داشتند متوجه هستند که سواستفاده کردن از آن‌ها چه حسی دارد. این مسائل و مشکلات تقریبا برای همه‌ی زنان وجود دارد، و اصلا اهمیتی ندارد که او مجرد است یا متاهل! پس سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند؟ یک تفاوت مهم میان معنای معمولی این جمله با معنایی که در این کتاب مورد نظر است وجود دارد. شخصیتی که شری آرگو در ذهن دارد قطعا، زنی خشک، بی‌عاطفه و بی‌نیاز از دیگران نیست. فردی که شری در این کتاب سعی دارد توصیف کند فردی مهربان، قوی‌، زیرک، ثابت‌قدم و سرزنده است و هرگز دنباله‌روی مردان نیست. این زن به هیچ مردی اجازه نمی‌دهد فکر کند می‌تواند روی او سلطه داشته باشد و به او اجازه نمی‌دهد از خط قرمزهایش عبور کند.

در طول تاریخ، همیشه زنان و مردان این سوال را از خودشان پرسیده‌اند: فردی که دوست دارم با او رابطه‌ای عاطفی آغاز کنم، کدام ویژگی‌های من را دوست دارد؟ اگر نگاهی به مطالب روانشناسی سطحی که در سراسر اینترنت هم پراکنده است، بیندازید می‌بیند که زنان را ترغیب و تشویق می‌کنند تا با لوندی و دلبری کردن، مردان را جذب کنند. اما آیا مردان هم همین نظر را دارند؟ آیا آن‌ها در زندگی به دنبال زنی می‌گردند که تمام فکر و ذکرش دلبری کردن برای مردان است یا زنی را می‌خواهند که می‌توان با او گفتگو کرد؟

شری آرگو در کتاب صوتی چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند تمرکزش را به مسائل واقع‌گرایانه‌ی یک ارتباط معطوف کرده است. او تلاش کرده تا به جای تکیه بر روابط ایدئالیستی که در کتاب‌ها و فیلم‌ها زیاد می‌بینیم، به ماجراهای واقع‌گرایانه‌ی یک ارتباط عالی نگاه کند و خواسته‌های مردان و رفتارهای درست و غلط از منظر آنان را بیان کند. در حقیقت شری آرگو در این کتاب به این سوال پاسخ می‌دهد که چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند؟

چرا باید کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند را گوش دهیم؟

کتاب صوتی چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند نوشته‌ی شری آرگو با تلنگرهایی که به ما می‌زند باعث می‌شود به اصل وجودی خودمان که زنی زیرک و قدرتمند است بازگردیم. این کتاب اثری جذاب است که با زبانی طنز نکته‌های مهمی را در اختیارمان می‌گذارد و آن هم نه به‌خاطر جلب توجه مردان، بلکه برای لذت بردن از زنانگی و آزادگی.

کتاب صوتی چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند اثر شری آرگو راهنمایی دقیق و جامع برای زنان است تا بتوانند بیشتر از قبل خود را با ضرب‌آهنگ زندگی امروزی و زنانگی خودشان هماهنگ کنند. این کتاب، یک راهنمای مناسب برای روابط است و بیشتر برای زنانی نوشته شده است که بیش از حد مطیع هستند.

درباره شری آرگو

شری آرگو نویسنده‌ای فرانسوی ساکن آمریکا است، که در ۵ نوامبر ۱۹۷۷ متولد شده است. شری آرگو نویسنده‌ی دو کتاب پرفروش «چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟» و «چرا مردان با زنان ... ازدواج می‌کنند؟» است. این دو کتاب‌ پایه‌ی روان‌شناسانه دارند و قبل از نگارش این کتاب‌ها، نوشته‌هایش در نشریات زیادی از جمله People و US Weekly منتشر شده‌اند. کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ توسط سایت یاهو به‌عنوان یکی از نمادین‌ترین کتاب‌های مبحث ارتباطات ده سال اخیر معرفی شده است، همچنین «بوک‌ترایب» آن را «بهترین راهنمای ارتباطی آمریکا» نامیده است.

فهرست کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

ستایش‌هایی در باب این کتاب

سپاسگزاری‌ها

1. از شخصیتی مطیع به زنی دست‌نیافتنی

2. چرا مردان جذب زنان زیرک می‌شوند؟

3. شکلات‌فروشی

4. روباه زیرک

5. حرکات نمایشی یک سگ سیرک

6. غر زدن ممنوع

7. رازهای مردانه

8. نگهداری از سند منگوله‌دار

9. بازسازی چالش ذهنی

10. شخصیت جدید زن خودساخته

بخشی از کتاب صوتی چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

مثل یک فرد بی‌خانمان که گدای لقمه‌ای نان است، گدای محبت نباش، تو نامزد یا سرگرمی او نیستی که اگر به تو بی‌توجهی کرد کمی غر بزنی و از او جدا شوی. به‌عنوان همسر، غرزدن‌های هرروزه هیچ کمکی به وضعیت زندگی نخواهد کرد. به همین علت در این فصل قدم به قدم روی تغییر رفتار کار می‌کنیم. زمانی که بالای سر مردت بایستی و مدام به او غر بزنی، کم‌کم گوشه‌گیری خواهد کرد.

به‌ویژه همیشه به یاد داشته باش که مردان هرچقدر هم که بالغ شوند و پا به سن بگذارند، درون آن‌ها یک پسربچه‌ی سه ساله زندگی می‌کند که دچار اختلال کمبود محبت است. هرگاه که به او غرولند کنی، کودک درونش فعال می‌شود و سی ثانیه فرصت داری که از این پسربچه‌ی درحال انفجار فاصله بگیری. به راحتی عوض‌کردن شبکه‌ی تلویزیون، در عرض سی‌ثانیه تغییر حالت می‌دهد و تا زمانی که غرزدن تمام نشود، به حالت طبیعی باز نخواهد گشت. حتی اگر خانه در آتش بسوزد و دود فضا را پر کند و تو درحال غرزدن باشی، او پایش را به زمین می‌کوبد، از جایش تکان نمی‌خورد و به یک کلمه از حرف‌هایت گوش نمی‌دهد. به همین دلیل بهتر است از راه منطقی و با عمل ارتباط برقرار کنی. از آن جا که مردان به اندازه‌ی زنان در تشخیص احساسات خبره نیستند، هر کلمه‌ای را که در گوششان بیش از دوبار تکرار کنی جنبه‌ی غرزدن به خود می‌گیرد. هرگز درخواستت را بیش از یکی‌دوبار برایش مطرح نکن چراکه باعث می‌شود حس کند در جوار مادرش است. آنگاه هرزمان که تو شروع به غرزدن می‌کنی او مثل یک نوجوان قد از تو دوری خواهد کرد.

نظرات کاربران

Parnian
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

چقدر حیف که گوینده عادی صحبت نمیکنه، توی کتاب دیگه ای هم که ایشون گوینده بودن متاسفانه به نظر من این مشکل وجود داشت، این مدل حرف زدن بیشتر فکر میکنم مناسب فرودگاهه و نه کتاب :(

نفيسه
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

لطفا این کتاب رو با یه گوینده ی دیگری بگزارید

parisa
۱۳۹۹/۰۸/۱۴

چقدر گوینده بده . اینهمه غلط خوندن فقط تو دو دقیقه اول اجرا فاجعه است . چرا ایرادهای خوانش رو برطرف نکردن؟ واقعا که تاسف باره 👎👎👎

nazanin
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

موضوع کتاب برای زنان بسیار مفید است.. اما به نظرم اگر لحن گوینده جدی تر بود بهتر بود.. موسیقی متن هم برای من آزار دهنده بود.. اگر موسیقی نداشت بهتر بود..

حلما
۱۳۹۹/۰۸/۱۶

درکل این کتاب برای هر زنی واجبه که بخونه ولی به این نسخه صوتی به چند دلیل نقد وارده مهمترینش اینه که دائما صدایی گوشخراش بطور مداوم بین حرفهای گوینده پخش میشد که بسیار آزار دهنده بود ، فکر کنید داری

- بیشتر
سارا
۱۳۹۹/۱۱/۰۲

کتاب خوبیه ولی موسیقی متن آزاردهنده و با صدای بلندتر از گوینده ست

parisa
۱۳۹۹/۰۹/۱۱

عاااالیه👏👏👏👏 بنظر من خوندن این کتاب برای هر خانمی از هر کتاب دیگه ای ضروری تره👌 من که هم از صدای گوینده و هم اجراشون خیلی خوشم اومد و هیچ مشکلی احساس نکردم👍 ممنونم از نویسنده اصلی کتاب، از مترجم کتاب و از

- بیشتر
محبوب
۱۳۹۹/۰۸/۰۸

گوش کردن این کتاب رو به همه ی زنان توصیه میکنم چه مجرد چه متأهل هرچند کاملا با فرهنگ ما ایرانیا مطابق نیست ولی اصل مطلب فرقی نمیکنه حتما گوش کنید و از دست ندید، فکر میکنم خیلی از مشکلات امروزی ارتباط

- بیشتر
کاربر ۱۱۷۳۲۸۷
۱۳۹۹/۰۸/۰۶

بعضی از بخش های کتاب با فرهنگ ما مطابق نیست اما کتاب خوبیه یه صدای تق تق بین حرف های گوینده هست 😒

ترمه
۱۴۰۲/۰۴/۰۷

لحن گوینده و صداشون واسه همچنین کتابی مناسب نبود ای کاش کتاب به این خوبی با صدای بهتری و با آرامش بیشتری جهت تامل روی آن خوانده میشد.

زمان

۸ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۵۷۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۵۷۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان