دانلود کتاب صوتی آلیس با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آلیس اثر یودیت هرمان

دانلود و خرید کتاب صوتی آلیس

معرفی کتاب صوتی آلیس

کتاب صوتی آلیس مجموعه پنج داستان از یودیت هرمان با یک شخصیت ثابت در تمام داستان‌ها به نام آلیس است. موضوع تمام داستان‌ها، مرگ است. 

نسخه صوتی کتاب آلیس را با ترجمه‌ی محمود حسینی‌زاد و صدای تایماز رضوانی بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی آلیس

یودیت هرمان در کتاب صوتی آلیس، داستان‌هایی را نوشته است که شخصیت اصلی همه‌شان، زنی میانسال به نام آلیس است. آلیس در تمام این داستان‌ها به نوعی با موضوع مرگ روبه‌رو می‌شود. او البته زنی است که از شور زندگی سرشار است و تجربه‌های مختلفی مانند زندگی و عشق را از سر گذرانده است. اما در هر داستان با مرگ یکی از دوستان، آشنایان و ... مواجه می‌شود یا در پی پیدا کردن دلیل مرگ افرادی است که در گذشته‌های دور چشم از جهان فرو بسته‌اند. او به این نکته آگاه است که بهرحال مرگ زمانی فرا می‌رسد اما آن را مانعی برای تلخ کردن زندگی به کام خود نمی‌داند.

هرچند کتاب آلیس به دلیل اینکه یک شخصیت محوری در تمام داستان‌ها دارد، به گفته‌ی برخی رمان است، اما خود یودیت هرمان آن را یک مجموعه داستان می‌داند.

کتاب صوتی آلیس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به داستان‌های خارجی و ادبیات آلمانی از شنیدن کتاب صوتی آلیس لذت می‌برند.

درباره‌ی یودیت هرمان

یودیت هرمان ۱۵ مه ۱۹۷۰ در برلین غربی متولد شد. او در رشته‌ها‌ی مطالعات فلسفه و آلمان‌شناسی تحصیل کرده و مدتی هم به عنوان روزنامه‌نگار مشغول به کار بوده است. هرچند خودش مایل است او را نویسنده‌ی سیاسی بدانند. او اکنون با دو پسرش در برلین زندگی می‌کند. از میان آثار یودیت هرمان که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به کتاب‌های گذران روز، این سوی رودخانه‌ی ادر، خانه‌ی تابستانی، رمان «اول عاشقی» و مجموعه‌داستان «لتی پارک» اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۲۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۲۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۴۲,۰۰۰
۳۰%
تومان