دانلود کتاب صوتی موج سوم با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موج سوم اثر الوین تافلر

دانلود و خرید کتاب صوتی موج سوم

معرفی کتاب صوتی موج سوم

کتاب صوتی موج سوم نوشته الوین تافلر ۲۰۱۶-۱۹۲۸ محقق و نظریه‌پرداز آمریکایی است. تافلر بیشتر به دلیل پیش‌بینی‌هایش نسبت به آینده مشهور است. در دورانی که شایعات مربوط به وقوع جنگ جهانی سوم ارزها را به نوسان درآورده و لشکریان توفان در بسیاری سرزمینها خود را آماده حمله ساخته‌اند، ما با وحشت به عناوین روزنامه‌ها خیره می‌شویم. ارزش طلا ااین حرارت‌سنج ترس رکورد می‌شکند. بانکها به لرزه درآمده‌اند. تورم از کنترل خارج شده و دولتهای جهان به فلج عمومی و کندذهنی مبتلا شده‌اند.

گروه کُرِ بزرگ کاساندرا۱ در برابر این رویدادها گوشها را با نوای سرنوشتِ شوم پر می‌کند و انسان کوچه و خیابان زیر لب زمزمه می‌کند که دنیا «دیوانه» شده است. و در همان حال کارشناسان و صاحب‌نظران به همه روندهایی اشاره می‌کنند که به فاجعه می‌انجامد.

این کتاب نقطه‌نظر کاملاً متفاوتی ارائه می‌دهد. تافلر عقیده دارد که کار جهان به جنون کشیده نشده، بلکه در پسِ هیاهو و قیل وقالِ حوادث به ظاهر بی‌ربط، طرحی شگفت‌انگیز و امیدبخش نهفته است. این کتاب تصویری است از آن طرح و آن امید.موج سوم به کسانی تعلق دارد که فکر می‌کنند داستان بشری به انتها نرسیده و تازه آغاز شده است.

درباره کتاب موج سوم

امروزه موجی قوی، بخش عظیمی از جهان را فراگرفته و دنیایی عجیب و تازه برای کار و تفریح، ازدواج و پرورش اطفال، یا بازنشستگی خلق کرده است. در این فضای گیج‌کننده، بازرگانان برخلاف جریان‌های نامنظم اقتصادی شنا می‌کنند؛ سیاستمداران مدام می‌بینند که میزان محبوبیتشان در میان مردم در نوسان است؛ دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و سازمان‌های دیگر نومیدانه با تورم در جنگ‌اند؛ نظام‌های ارزشی متلاشی شده و فرومی‌ریزند؛ در همان حال قایق نجات خانواده و کلیسا و دولت با موانع و امواج خروشان در ستیز است.

تافلر در کتاب موج سوم توانسته به زیبایی هرچه تمام‌تر آینده جهان را به تصویر بکشد. او توانسته است به مخاطب خود چگونگی تغییر در شیوه زندگی، تجارت و ارتباطات را بر پایه نیازهای انسان و در چهارچوب فناوری‌ها را بیاموزد. کتاب صوتی موج سوم این توانایی را دارد که ذهن انسان را باز کرده، تا بتواند درک درستی از مشاغلی که در آینده برای انسان مفید بوده داشته باشد. زیرا با ورود به هر موجی یک سری مشاغل بوجود آمده و طبیعتا یک سری دیگر از مشاغل از بین رفته و یا بسیار کمرنگ می‌شوند.

شنیدن کتاب موج سوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب موج سوم

کتاب موج سوم را آقای الوین تافلر برای آشنایی افراد مختلف با اتفاقاتی که در آینده خواهد افتاد نوشته و در این کتاب بیان می کند که تکنولوژی و فناوری اطلاعات بخش بزرگی از زندگی انسان را دچار تغییر و تحول می نماید. در این کتاب می توان به راحتی با نحوه به تکامل رسیدن انسان پرداخته و در هر مرحله از این مسیر باید به چه نکاتی دقت شود تا بتوان با آن سازگار بوده و مشکلی برای انسان پیش نیاید. همین موضوع را هم می توان در حال حاضر در بسیاری از موارد مشاهده نمود. در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است:

«موج سوم توجه ما را نه به اهمیت نظم، بلکه به اهمیت بی‌نظمی و تصادف در تکامل و تکوین پدیده‌ها معطوف می‌دارد و با بررسی نظریه‌های جدید و تکان‌دهنده در این زمینه و به ویژه نظریات دانشمند بلژیکی پریگوگین، بینش تازه‌ای در زمینه‌ی تکامل ارائه می‌دهد که به کمک آن می‌توان از میان آشفتگی و هرج و مرج به جست‌وجوی نشانه‌های بدیع نظم و تکامل پرداخت».

درباره الوین تافلر

الوین تافلر در ۳ اکتبر ۱۹۲۸ متولد شده و در ۲۷ ژوئن ۲۰۱۶ از دنیا رفته است. او نویسنده ای مشهور آمریکایی بود. او در خانواده ای لهستانی که به آمریکا مهاجرت کرده بود، متولد شد. او در سال ۱۹۴۶ وارد دانشگاه نیویورک شده و تحصیل در رشته ادبیات انگلیسی پرداخت. آقای تافلر یک آینده پژوه بزرگ بوده و بسیاری از کتاب هایی را که او نوشته نیز به همین موضوع ارتباط دارند.

وی آثار فاخر بسیار زیادی را از خود بجای گذاشته، که از بهترین و زیبا ترین آن‌ها می توان به کتاب های مصرف کنندگان فرهنگ، مدرسه در شهر، شوک آینده، آینده شناس، آموخ‍ت‍ن برای فردا: ن‍قش آی‍نده در ت‍ع‍لی‍م ت‍رب‍یت، آنسوی بحران، موج سوم، ورق های آینده، شرکت سازگار، یا پویایی‌های اجتماعی و «نظام بل»، تغییر ماهیت قدرت: دانش، ثروت و خشونت در آستانه قرن بیست و یکم، جنگ و پادجنگ (زنده ماندن در سپیده‌دم سده بیست و یکم)، به سوی تمدن جدید: سیاست در موج سوم، ثروت انقلابی (انقلاب در ثروت‌آفرینی) اشاره کرد.



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد