دانلود کتاب صوتی مرد داستان فروش با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرد داستان فروش اثر آرمان سلطان‌زاده

دانلود و خرید کتاب صوتی مرد داستان فروش

معرفی کتاب صوتی مرد داستان فروش

کتاب صوتی مرد داستان فروش نوشته یوستین گردر و ترجمه مهوش خرمی‌پور، داستان جذاب و شنیدنی مردی به نام پیتر است که ایده‌های خلاقانه‌اش را به عنوان ایده‌ی داستان به دیگران می‌فروشد.

این اثر با نام «دختر مدیر سیرک» هم به فارسی ترجمه شده است. نسخه صوتی کتاب مرد داستان فروش را با صدای گرم آرمان سلطان‌زاده بشنوید و از ایده‌های ناب و خلاقانه‌ی ذهن نویسنده، شگفت‌زده شوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی مرد داستان فروش

کتاب صوتی مرد داستان فروش، یکی دیگر از داستان‌های جذاب یوستین گردر است. او در این داستان، زندگی پسری جوان به نام پیتر را روایت می‌کند. پسری که در دوران کودکی مشکلات زیادی را پشت‌سر گذاشته است ولی این‌ها هیچ آسیبی به ذهن خلاق او نزده است. او ایده‌های خیلی زیادی در سر دارد. ایده‌های نابی که هر کدام می‌توانند دستمایه‌ی نوشتن یک رمان هیجان‌انگیز قرار بگیرند اما پیتر علاقه‌ای به نویسنده شدن ندارد. او تصمیم دیگری می‌گیرد. پیتر با فروختن ایده‌هایش به نویسندگان دیگر، می‌خواهد امرار معاش کند. اینطوری هم او زندگی‌اش را می‌گرداند و هم به نویسنده‌هایی که در انتظار ایده‌های ناب برای خلق شاهکارهای ادبی هستند، کمک می‌کند. او روزهایش را اینطوری سپری می‌کند تا اینکه خبری نگران‌کننده به گوشش می‌رسد: خبر در مورد راه‌اندازی شبکه‌ی کلاهبرداری داستان‌نویسی است.

کتاب صوتی مرد داستان فروش هم مانند آثار دیگر گردر به بحث‌های فلسفی می‌پردازد. اما ردپای فلسفه در این اثر کمتر از دیگر نوشته‌های او است. در عوض ذهن شما را آنچنان از ایده‌های تازه و بدیع پر می‌کند که برای هضمشان به زمان احتیاج داشته باشید! یکی از داستان‌هایی که در کتاب مرد داستان فروش می‌شنوید داستان دختر رهبر سیرک است. داستان درباره‌ی رهبر سیرکی است که در زمان‌های بسیار دور دختر خود را گم کرده است. دختر بندبازی که در سیرک کار می‌کند در یک سانحه سقوط می‌کند و رهبر سیرک در لحظه‌ی مرگ دختر متوجه می‌شود که او دختر گمشده‌اش است.

کتاب صوتی مرد داستان فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی مرد داستان فروش داستانی جذاب برای تمام علاقه‌مندان به رمان‌ها و داستان‌ها خارجی است. اگر آثار دیگر یوستین گردر را خوانده و دوست داشتید، بدون شک از شنیدن کتاب صوتی مرد داستان فروش هم لذت می‌برید.

درباره‌ی یوستین گردر

یوستین گردر، استاد فلسفه، در ۸ اوت ۱۹۵۲ در نروژ متولد شد. او در رشته فلسفه، الهیات، و ادبیات از دانشگاه اسلو فارغ‌التحصیل شد و به مدت ده‌سال به‌ تدریس «تاریخ عقاید» در دبیرستان‌ها پرداخت. گردر پیوسته در فکر متن فلسفی ساده‌ای بود که به درد شاگردان جوانش بخورد و نتوانست متن مناسبی پیدا کند. به همین دلیل دست به کار نوشتن دنیای سوفی زد. کتاب‌های دیگر او هم با درونمایه‌ی فلسفی نوشته شده‌اند و معروف‌ترین آن‌ها، دختر پرتقالی و راز فال ورق است. 

بخشی از کتاب صوتی مرد داستان فروش

گروه اول را نویسندگانی تشکیل می‌دادند که نمی‌توانستند نوشته‌ای را که آغاز کرده‌اند به پایان برسانند. آن‌ها از کیفیت کالا شکایت می‌کردند. من چنین مرگ‌های ذهنی را زیاد دیده بودم و آن‌ها باعث سرگرمی‌ام می‌شدند. واقعا خیلی مضحک است، کسی که کوچک‌ترین اطلاعی از رانندگی ندارد، از مهارت راننده‌ی جاگوار شکایت کند.

گروه دوم را نویسندگان تطمیع‌ناپذیر تشکیل می‌دادند که آدم‌های غیرقابل پیش‌بینی و دمدمی مزاجی بودند که خودشان از این بابت بیمی نداشتند. آن‌ها فقط از این ناراحت و عصبی می‌شدند که چرا به نویسنده‌های دیگر هم کمک می‌کنم و بعضی از آن‌ها در حد بیمار خیالاتی از این موضوع می‌ترسیدند و سعی داشتند واقعیت را پیدا کنند که کارشان بی‌فایده بود، درست مثل این‌که ساعت‌ها در کنار اقیانوس ایستاده باشند بی‌آن‌ که بتوانند حتی یم ماهی را به سطح آب بکشند.

معرفی نویسنده
یوستین گوردر

یوستین گردر و کتاب دنیای سوفی برای اغلب کتاب‌خوان‌ها در دنیا به هم گره خورده‌اند، به شکلی که چندین و چند جلد کتاب داستانی و فلسفی دیگر این نویسنده زیر سایه‌ی جذابیت همین کتاب قرار می‌گیرد. او در داستان‌هایش به موضوعات فلسفی می‌پردازد و اغلب آثارش در جهان پرفروش و محبوب هستند. مثلا کتاب دنیای سوفی او به پنجاه و سه زبان دنیا ترجمه و سی میلیون نسخه از آن فقط در یک کشور فروخته شده است. دختر پرتقالی و راز فال ورق از دیگر آثار این نویسنده هستند.

نظرات کاربران

Nikoo
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

کتاب جالبیه ... شاید به نوعی قدرت داستان پردازی نویسنده اشو می خواد به رخ خواننده اش بکشه و شاید برای نویسنده مهم یوده که به خودش اثبات کنه که توانایی قصه گویی و خلق داستان های همسو با تفکر

- بیشتر
نگین
۱۴۰۰/۰۶/۱۸

خیلی رومان رو دوست داشتم،از اون دسته رومان هایی بود که مخاطب رو درگیر جزئیات و فراز و فرودهای نویسنده میکنه ،ریتم تند و گاهی اروم و به جا داره و من لذت بردم،خصوصا از حجم داستان های تو در

- بیشتر
دکتر علي رستمي ابيوردي
۱۴۰۱/۰۵/۰۸

کتاب خوبی است و نویسنده تلاش خوبی در همانگی داستان را به پیش ببرد، توصیه میکنم گوش بسپارید./ر

AS4438
۱۴۰۱/۱۰/۲۴

کتاب جالبی بود ولی نه به اندازه دوکتاب دیگری که ازنویسنده خواندم،دنیای صوفی ودخترپرتقالی ، ترکیبی ازمسائل اجتماعی،فلسفی وداستانهای کوتاه بود، خوانش گوینده عالی بود، بنوعی سرگذشت خودنویسنده هم بود، داستانهای راوی گرچه مختصربود ولی عالی بود، آخرداستان برای راوی

- بیشتر
Firoozeh Kia
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

جذاب

haniradmard
۱۳۹۹/۰۶/۲۱

کتاب با مضمونی متفاوت و صدایی بسیار گرم و دلنشین برایم جذاب بود

ماهى جان 🧡
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

رمان خیلی خوبیه داستان جالبی داره و بسیار روان هستش ❤️واقعا توصیه میکنم عالیه

بیتا احمدی
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

کتابی پر از داستان و پر از آموزش و درس زندگی من که وقتی این کتابو گوش میدم انگار توی یک دنیای دیگه ای هستم داستان ها بسیار کنار هم عالی چیده شدن و گویندگی هم که دیگه نگم براتون

- بیشتر
sarra♡bookish
۱۴۰۱/۱۰/۰۱

کتابای یوستین گوردر🤌🏻❤️‍🩹

mohammad mahdi khodaverdian
۱۴۰۲/۰۸/۰۵

با فضای ذهنی بسیار نامطلوب نویسنده ارتباط برقرار نکردم چرا که با فضای فرهنگی ما بسیار فاصله دارد و به دیگران توصیه نمی کنم اما با این حال گوینده بسیار خوب و روان خواندند و از ایشان متشکرم🙏

زمان

۸ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۴۶۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۴۶۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان