دانلود کتاب صوتی هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز اثر آرمان سلطان‌زاده

دانلود و خرید کتاب صوتی هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز

معرفی کتاب صوتی هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز

کتاب صوتی هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز، دومین کتاب از مجموعه‌ی هری‌ پاتر است. در کتاب صوتی هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز، داستان مکانی اسرارآمیز و قدیمی در مدرسه هاگوارتز را می‌شنویم که اتفاقات عجیبی را برای هری و دوستانش رقم می‌زند.

شنیدن نسخه صوتی کتاب هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز با ترجمه‌ی ویدا اسلامیه و صدای گرم آرمان سلطان‌زاده، به خاطره‌ای فراموش نشدنی تبدل می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز

هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز جلد دوم از مجموعه‌ی هشت جلدی هری‌ پاتر است. هری پاتر شخصیت اصلی این مجموعه داستانی جذاب، خواندنی و سرشار از جادو دارد. او یک روز متوجه می‌شود که به این دنیایی که در آن زندگی می‌کند تعلق ندارد. اما راه چاره چیست؟ هری پاتر متوجه می‌شود دنیای دیگری وجود دارد که او واقعا متعلق به آن‌جاست. دنیای جادو. هری موفق می‌شود وارد قطاری شود که به مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز می‌رود. در آن مدرسه یاد می‌گیرد چطور از وِردهای جادوگری استفاده کند و دوستانی برای خودش پیدا می‌‌کند و به این ترتیب وارد دنیای اسرآمیز جادو می‌شود و در هر جلد از کتاب‌ها اتفاقاتی اسرارآمیز برایش رخ می‌دهد که باعث می شود هری دوست و دشمن و هویت خود را بهتر بشناسد.

در سال ۲۰۰۲ فیلمی از روی کتاب هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز به کارگردانی کریس کلمبوس منتشر شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط استیو کلاوز بر اساس کتاب هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز نوشته شد و دیوید هیمن تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت. هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز که دومین فیلم از مجموعه ‌فیلم‌های هری پاتر و دنیای جادوگری جی.کی. رولینگ است توسط کمپانی برادران وارنر ساخته و منتشر شد. ساخته شدن فیلم هری پاتر کمک زیادی به شناخته شدن کتاب‌هایش کرد. تا جایی که هری پاتر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های فانتزی کل تاریخ  تا کنون شد.

کتاب صوتی هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز  به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به خواندن کتاب‌های فانتزی علاقه‌مند هستید، بدون شک با شنیدن نسخه صوتی هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز، لذتی عمیق را به خودتان هدیه می‌دهید.

درباره‌ی جی.کی. رولینگ

جی.کی. رولینگ با نام اصلی جوآن رولینگ در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵ در انگلستان متولد شد. او در رشتهٔ زبان و ادبیات فرانسه در دانشگاه اکستر انگلستان به تحصیل پرداخت. ایده‌ی نوشتن کتاب هری‌پاتر نیز در همین دوران در روزی که برای رفتن به دانشگاه منتظر قطار بود، در سرش شکل گرفت. او در سال ۱۹۹۲ با مردی ازدواج کرد و از او صاحب دختری شد. این ازدواج عمر کوتاهی داشت. بعد از جدایی، جی.کی. رولینگ خود را یک شکست‌خورده‌ی واقعی می‌دید. او دست به خودکشی زد و مدتی نیز به دلیل افسردگی بستری بود.

اولین کتاب سری هری پاتر با عنوان هری پاتر و سنگ جادو در سال ۱۹۹۵ به چاپ رسید و پس از انتشار آن بود که شهرت و ثروت زیادی برای جی.کی. رولینگ به ارمغان آورد. با انتشار و موفقیت کتاب‌های هری‌پاتر، جی.کی. رولینگ به یکی از ثروتمندترین زنان دنیا تبدیل شد. او در لیست بیست نویسنده‌ی زن برتر دنیا قرار دارد و شخصیت او بارها و بارها مورد تحسین قرار گرفته است. او در حال حاضر فعالیت‌های خیریه‌ی زیادی را مدیریت می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس جی.کی. رولینگ
جی.کی. رولینگ
انگلیسی | تولد ۱۹۶۵

جی کی رولینگ، با نام کامل جوآن کاتلین رولینگ، یکی از مشهورترین نویسنده‌های انگلیسی‌زبان جهان است که اکثرا او را به عنوان نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های پرطرفدار هری پاتر می‌شناسند. رمان‌های رولینگ در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه فروش رفته‌اند، جوایز متعددی را از آن خود کرده‌اند و بر فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های بسیاری اثرگذار بوده‌اند.

نظرات کاربران

Hosna
۱۳۹۹/۰۸/۲۳

انقدر این داستان و صدا برام زیبا و جذابه که فکر نمیکنم بعد از پایان این کتاب هیچ رمانی دیگه انقد برام دوستداشتنی باشه... ✨

alimo2286
۱۳۹۹/۰۹/۱۸

به نظرم بهتره کنار آقای سلطان زاده که راوی باشند، آقا سعید شیخ زاده(صدای هری در فیلم)، خانم مریم شیرزاد(صدای هرمیون)، امیر محمد صمصامی(صدای رون) و دوبلور های عالی فیلم هم اضافه شوند. هر کس موافق است لایک کند

Estatira
۱۳۹۹/۰۷/۲۵

چقدر گویندگی قوی دارن آقای سلطانزاده. بی‌نظیره.

توحيد
۱۳۹۹/۰۷/۲۳

این انتخاب های ماست که حقیقت باطنی مارو نشون می ده نه توانایی های ما... نویسنده ی این کتاب از دسته افرادیه که برای بیان لزوم یه نتیجه گیری اخلاقی، قادره یه داستان کش دار چندین صفحه ای بنویسه در حالی

- بیشتر
فاطمه وحیدی
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

خیلی عالیه لطفاً جلد های دیگر رو هم بذارید

رضا
۱۳۹۹/۰۶/۰۴

یه کتاب نوستالژی با گویندگی فوق العاده اقای سلطان زاده.، فقط میتونم بگم عالی هستش به همه اون های که با این کتاب خاطره دارن توصیه میکنم، برای من که یه خاطره بازی جذاب بودش

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۴۰۰/۰۳/۱۷

خیلی قشنگ بود واقعا لذت بردم💋💜

کاربر ۱۴۸۶۲۶۳
۱۳۹۹/۰۷/۲۸

بهترین داستان ها کتاب های هری پاتر است و گویندگی عالی آقای آرمان سلطان زاده

حانیه
۱۳۹۹/۰۷/۱۹

قهرمان زندگیم،هری

کاربر ۲۳۸۸۷۲۴
۱۳۹۹/۰۸/۲۷

عالییییییییییییییی از این بهتر نمیشه❤️ من عاشقشم😍

زمان

۱۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۶۴۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۶۴۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۸,۰۰۰
۸۹,۶۰۰
۳۰%
تومان