دانلود کتاب صوتی صداهایی از چرنوبیل با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صداهایی از چرنوبیل اثر سوتلانا  آلکسیویچ

دانلود و خرید کتاب صوتی صداهایی از چرنوبیل

معرفی کتاب صوتی صداهایی از چرنوبیل

کتاب صوتی صداهایی از چرنوبیل، اثر سوتلانا آلکسیویچ، نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه نوبل ادبیات، به بیان تاریخ شفاهی یک فاجعه‌ اتمی می‌پردازد. 

نسخه صوتی کتاب صداهایی از چرنوبیل را با ترجمه‌ی حدیث حسینی و صدای مریم محبوب و تایماز رضوانی بشنوید و سفری به دل یکی از فجایع تاریخ معاصر داشته باشید. 

درباره کتاب صوتی صداهایی از چرنوبیل؛ تاریخ شفاهی یک فاجعه اتمی

کتاب صوتی صداهایی از چرنوبیل اولین مجموعه از کتاب‌های چندصدایی سوتلانا الکسیویچ برنده جایزه نوبل ادبیات است. کتاب صوتی صداهایی از چرنوبیل حاصل تلاش ده ساله‌ی سوتلانا آلکسیویچ برای جمع‌آوری مستندات و نقب زدن در حادثه‌ی ‌اتمی چرنوبیل، از طریق گفت‌وگو با مردمی است که از صبح روز ۲۶ آوریل ۱۹۸۶ درگیر بزرگ‌ترین فاجعه‌ی تکنولوژیک قرن بیستم شدند و هنوز هم با عواقب آن دست به گریبانند. این حادثه در اوکراین رخ داد و انفجار و آتش سوزی در یکی از نیروگاه‌های چرنوبیل، باعث پخش مواد رادیواکتیو در بخش بزرگی از غرب شوروی و اروپا شد و در نتیجه از هر ۱۰۰ نفر از مردم این منطقه ۸۲ نفر به بیماری سرطان مبتلا شدند. نشریات بلاروس بعدها نوشتند که از هر ۱۰۰ هزار نفر، بیش از شش‌هزار نفر به انواع بیماری‌ها مبتلا هستند.

صداهایی از چرنوبیل روایتی داستانی از فاجعه‌ی اتمی است که هنوز بر زندگی مردم تاثیر می‌گذارد. او توانسته در این گفتگوها خشم و ناامیدی مردم را از این فاجعه به تصویر بکشد. این کتاب از زندگی مردم بعد از وقوع این حادثه، آسیب‌هایی که دیده‌اند و صدماتی است که هنوز زندگیشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کتاب صوتی صداهایی از چرنوبیل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به تاریخ معاصر جهان علاقه‌مندید، از شنیدن کتاب صوتی صداهایی از چرنوبیل لذت می‌برید.

درباره‌ی سوتلانا آلکسوویچ

سوتلانا الکساندرونا الکسیِویچ در ۳۱ مه ۱۹۴۸ در شهر ایوانو-فرانکیفسک به دنیا آمد. مادرش اوکراینی و پدرش اهل بلاروس بود. پس از پایان مدرسه، به‌عنوان خبرنگار مشغول به کار شد. آثار او انعکاسی از روحیه و زندگی شهروندان روسی بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی است. سوتلانا آلکسیویچ علاوه بر نوبل موفق به دریافت جوایز دیگری مانند جایزه صلح کتاب‌فروشان آلمان و جایزه مدیسی شده‌است. کتاب مشهور جنگ چهر‌ی زنانه ندارد هم یکی از بی‌نظیرترین نوشته‌های سوتلانا آلکسیویچ است.

نظرات کاربران

غریبه
۱۳۹۹/۰۵/۲۹

یک کتاب فوق‌العاده و البته غم‌انگیز، با گویندگان عالی.

کاربر ۲۴۰۱۰۶۸
۱۳۹۹/۰۸/۰۵

عالی و تکان دهنده بود

mohammadjavad
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

کتاب یه مقدار خسته کننده هست به نظرم سریالشو ببینید بیشتر لذت میبرید.

قربان نژاد
۱۴۰۱/۱۱/۱۵

سریالش فوق العاده هست حتما کتابشم خوبه البته غم انگیز...

fanoun
۱۴۰۰/۰۹/۰۸

ترجمه و گویندگی عالیه. فقط کاش تعداد فایل‌ها بیشتر و مدت زمان هر کدوم کمتر می‌بود.🤦🏻‍♀️

آیدا
۱۳۹۹/۰۹/۱۸

بی نظیر تاثیر گذار و غم انگیز. گوینده هم فوق العاده ترش کرده...

کاربر ۱۲۷۹۱۵۲
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

واقعا از این کتاب لذت بردم ، گوینده با احساس و قوی ... داستان بسیار غم انگیز و بارها اشک رو به چشمانم اورد .فقط یه قسمتهایی تکرارری بود نمیدونم چرا... کاش دولتها دست از بمب اتم بردارن

زمان

۱۰ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۵۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۵۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان