دانلود و خرید کتاب بازگشت شازده‌ پسر الخاندرو گیلرمو روئمز ترجمه حامد رحیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازگشت شازده‌ پسر اثر الخاندرو گیلرمو روئمز

کتاب بازگشت شازده‌ پسر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۳۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازگشت شازده‌ پسر

کتاب بازگشت شازده پسر، داستانی زیبا و شنیدنی از الخاندرو گیلرمو روئمز است که در ادامه‌ی داستان زیبای شازده کوچولو نوشته شده است. این اثر برای انتشار از بنیاد سنت اگزوپری مجوز دریافت کرده است.

این کتاب شرح سفر دیگر شازده کوچولو است را با ترجمه‎ی حامد رحیمی منتشر شده است

درباره‌ کتاب بازگشت شازده پسر

کمتر داستانی در دنیا پیدا می‌شود که اینقدر مورد علاقه مردم دنیا باشد. به زبان‌های مختلف ترجمه شده باشد و هرکسی با هر حس و حالی از خواندنش لذت ببرد. اما شازده کوچولو، سفر جذاب یک پسرک کوچک از سیاره‌اش برای پیدا کردن دوست، تمام این ویژگی‌ها را دارد. آنتوان دوسنت اگزوپری با نوشتن شازده کوچولو نامش را در تاریخ ادبیات جهان جاودانه کرد و حالا الخاندرو گیلرمو روئمز، تصمیم گرفته است تا داستانی به همان اندازه جذاب، لطیف و پرمعنا بیافریند. داستان بازگشت شازده پسر، داستان سفر دوباره‌ی شازده کوچولو است که از اخترک خودش خسته شده است و دوباره می‌خواهد دنیا را بکاود. بازگشت شازده پسر، داستان لطیف و دوباره‌ی چیزهای واقعی زندگی است. همان‌هایی که می‌توان با چشم دل دید. بازگشت شازده پسر از عواطف رقیق انسان‌ها صحبت می‌کند و به ما یادآوری می‌کند زندگی فقط با عشق است که زیباست.

راننده‌ای شازده پسر را پیدا می‌کند. آن‌ها باهم شروع به گفتگو می‌کنند و کتاب بیشتر حول محور گفتگوهای آن‌ها می‌چرخد. حالا راننده که گویی نقش یک راهنما را برای شازده پسر ایفا می‌کند، او را وارد دنیای عجیب و پیچیده‌ی آدم بزرگ‌ها می‌کند...

کتاب بازگشت شازده پسر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب بازگشت شازده پسر داستانی است که تمام انسان‌ها از خواندن و شنیدن آن لذت می‌برند. اگر داستان شازده کوچولو را خوانده‌اید، حتما از این کتاب هم لذت خواهید برد.

بخشی از کتاب بازگشت شازده پسر

«خدا؟ خدا کیه؟ قبلا هم جوری در موردش حرف زدی که انگار اون باعث خیلی از اتفاق‌هاییه که این پایین می‌افته! یا انگار اون می‌تونه از این اتفاقات سر در بیارد. »

«اممم. اون کیه؟ خب اصلا نمی‌دونم باید بپرسیم که کیه یا چیه؟»

«اما تو در موردش حرف زدی.»

«خب آرا، چطور می‌تونم درباره‌اش حرف نزنم؟ اگر می‌دونستم خدا چیه می‌تونستم هر چیزی رو بدونم. میگن اون همون چیزیه که هست. صاحب ازل و ابد. همینطور آغاز و پایان هر چیزی که وجود دارد. بعضی‌ها اونو وجودی جاودان می‌دونند. سلسله‌ای بی‌پایان از علت‌ها و معلول‌ها. بعضی‌ها هم اونو طبق تصورات ما از کمال تعریف می‌کنند؛ خوبی، یا زیبایی. یا با واژه‌هایی مثل خالق، حقیقت و خرد افضل صداش می‌زنند...»

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۹/۱۱/۲۳

بازگشت شازده کوچولو 😍این دفعه یه شازده درآستانه بزرگسالی برگشته با همون قلب مهربونش و داره یاد میگیره چجوری پابه دنیای بزرگسالی بزاره دوست داران شازده کوچولو اصلا از دستش ندید😊

leila tofighy
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

کتاب خوبی بود البته نه به اندازه‌ی شازده کوچولو

shido
۱۴۰۰/۰۱/۰۶

من کتاب بازگشت شازده کوچولو اثر مهدی سیگاریان و ژان پیر داوید رو خوندم اما به نظرم این کتاب از اون دو کتاب دیگه بهتره هر چند به قشنگی شازده کوچولو اثری که اگزوپری خلق کرده نیست ولی این کتاب

- بیشتر
Nafas
۱۳۹۹/۱۱/۳۰

عالی مثل کتاب شازده کوچولو باز هم چیزهای بسیار مهم رو بهم اموخت ازنویسنده کتاب نهایت تشکر را دارم

آهو:)
۱۴۰۱/۰۲/۰۹

خب دوستان برای این که این کتاب رو بخونید اول باید شازده کوچولو رو بخونید که کمتر کسی پیدا میشه نخونده باشه، کتاب قشنگیه ولی من در بخش هاییش یکم خسته شدم. شازده کوچولو میتوان گفت جذابیت وصف ناپذیر داشت

- بیشتر
شادی
۱۴۰۱/۱۲/۲۹

مفهوم داستان و مکالماتش بهتر از شازده کوچولو بود. بیشتر داستان تاکید بر ارزش های انسانی از زبان یک بچه بود که روز بروز در جامعه انسانی رو به فراموشی و زوال میرفت.

درسا
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

زیاد خوب نبود یعنی به اندازه ی کتاب شازده کوچولو جذابیت نداشت.... من زیادی خوشم نیومد

AS4438
۱۴۰۰/۰۷/۱۹

عالی، بازگشت شازده کوچولو که بزرگترشده ونکات آموزنده بسیاری درخلال مسافرتش مطرح میشود، نکاتی درمورد عشق به خود ودیگران،ترجمه عالی.

صبح 6:00
۱۴۰۰/۰۳/۱۵

خوب بود ...خیلی هم به داستان شازده کوچولو نزدیک بود ...فقط خیلی کوتاه بود

esmat
۱۴۰۳/۰۱/۰۲

بسیار زیبا و پر از تعاریف و تصاویر ذهنی دلنشین

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱۹)
تنها یه راه برای تغییردادن دنیا وجود داره و اون تغییردادن خودته.»
آهو:)
مواظب آرزوهات باش و اون‌ها رو درون خودت دفن نکن تا از بین برن. یاد بگیر حقایق رو در کنار چیزهایی بذاری که آرزوشون رو داری.
AS4438
«مشکل مثل دَریه که تو کلید اون رو نداری.»
helya.B
خوشبختی از بودن میاد نه از داشتن
_stranger_
«دوست عزیزم، باید مردم رو ببخشی که نسبت به ظاهر دیگران اون‌ها رو قضاوت می‌کنن و نسبت بهشون عکس‌العمل نشون میدن؛ اما اگه به خودت و به ارزش‌هایی که درون تو وجود داره ایمان داشته باشی بالاخره تو رو می‌پذیرن و حتی به‌صورت نمایشی هم که شده جلوی گروه دوستاشون می‌گن که آدم خاصی مثل تو رو می‌شناسن.»
رها
اگه از چهره‌ای که در آینه می‌بینم خوشم نیاد تنها کاری که می‌تونم انجام بدم لبخندزدنه.
یك رهگذر
درواقع ما صاحب هیچی نیستیم جز خودمون.»
رها
«و اگه چند روز دیگه همین‌طور به سؤالاتت ادامه بدی درنهایت منو کاملاً دیوونه می‌کنی!» - که صدای درونم به‌آرامی جمله‌ام را این‌گونه تصحیح کرد که: درنهایت منو کاملاً عاقل می‌کنی
_stranger_
عجیب است که ما به‌سادگی فرض می‌کنیم دیگران باید در همان جهتی حرکت کنند که ما می‌رویم.
رها
پسرک با تعجب گفت: «آه! کورها چیزهایی رو می‌بینن که هیچ‌کس جرئت دیدنش رو نداره. اونا باید شجاع‌ترین مردمان این سیاره باشن.»
کاربر ۵۷۹۷۶۳۲

حجم

۳۲۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۳۲۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۵۰۰
تومان