دانلود و خرید کتاب طلای خدایان اریک فون‌دانیکن ترجمه بهزاد رحمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طلای خدایان اثر اریک فون‌دانیکن

کتاب طلای خدایان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب طلای خدایان

کتاب طلای خدایان نوشته اریک فون دانیکن و ترجمه بهزاد رحمتی، اثری خواندنی درباره‌ی موجودات فرازمینی و ... است.

درباره‌ی کتاب طلای خدایان

طلای خدایان هم مانند دیگر کتاب‌های اریک فون دانیکن، درباره‌ی موجودات فرازمینی است. در واقع آثار او باعث شده تا  او را پدر نظریات فضانوردی باستانی  بدانند. اریک فون دانیکن در این اثر ادعاهای جالبی را مطرح کرده است و برای هر کدام نیز اثبات‌های خاصی می‌آورد. مثلا او مدعی است که در یکسری تونل باستانی ساخته دست بشر در اکوادور (Cueva de los Tayos) به همراه راهنمایش یکسری مجسمه‌های عجیب و کتیبه‌های فلزی دیده که مطمئنا کار فرازمینی‌هاست. خیلی‌ها دشمنی حکومتها و قدرتهای پشت پرده را با وی مطرح می‌کنند.

کتاب طلای خدایان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از خواندن کتاب‌هایی که درباره‌ی موضوعات فرازمینی و فضانوردی باستانی و ... است، لذت می‌برید، کتاب طلای خدایان را بخوانید. 

درباره‌ی اریک فون دانیکن

اریک فون دنیکن در ۱۴ آوریل ۱۹۳۵ در شهر زوفینگن سوئیس متولد شد. او فارغ‌التحصیل کالج اس تی مایکل در فریبورگ است. در سال ۱۹۶۰ با الیزابت اسکاجا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج کورنلیا (زاده ۱۹۶۳) تنها فرزند این زوج است. او در نوجوانیش شاهد فرود اضطراری یک بمب افکن آمریکایی در طی جنگ جهانی دوم در نزدیکی منزل پدرش بود. سربازان یک‌یک بدون نقاب و با نقاب از لاشه آن پایین می‌آمدند و اینگونه جرقه فرود خدایان در ذهن پرکار او کلید خورد. او پس از نخستین و دومین کتابش «خدایان آن سوی فضا» مورد اعتراض و فشار شدید کلیساهای کاتولیکی قرار گرفت. او به ناگهان بسیاری از باورهای مسیحیان متعصب را کفر خواند و گفت خداوند بسیار برتر از آنست که پسری داشته باشد. او می‌گوید این اعتقاد احمقانه‌ترین فلسفه‌ای است که در حیطه خداشناسی مطرح شده است. وی تاوان سختی برای عدم پذیرش اعتقادات متعصبانه کاتولیکی پرداخت کرد؛ اما هرگز تسلیم نشد.

فون دنیکن آنقدر به کشف اسرار فضا علاقه داشت که از همان نوجوانی همیشه درباره فضانوردی، بشقاب‌پرنده‌ها و موجودات هوشمند فرازمینی صحبت می‌نمود. همین علاقه شدید باعث شد مدیر یک اردوگاه کار جوانان که او در آنجا سرپرست یک گروه بود از وی شکایت کند و دادگاه نیز وی را به ۴ ماه حبس تعلیقی محکوم نمود. پس از آن پدرش او را از مدرسه بیرون آورد و برای کار به هتلی در سوئیس فرستاد. دنیکن با پول مختصری که پس‌انداز کرده بود به مصر سفر کرد تا بلکه برای هزاران پرسش بی‌پاسخش جوابی بیابد. او پس از مدتی به سوئیس بازگشت.

فهرست

  • طلای خدایان 
  • جنگ خدایان
  • جاپاهای خدایان در چین
  • تموان، جزیره یا که نان‌مادول خوانده می‌شود 
  • به دنبال ردپای سرخپوستان
  •  عجایب، عتیقه‌ها و فرضیات

نظرات کاربران

البرز داوطلب
۱۳۹۹/۰۶/۱۲

جالبه . البته من نسخه چاپی و قدیمی رو خوندم . نمی دونم چقدر فرق کرده .

behzad
۱۴۰۱/۱۲/۱۵

کتاب طلای ... بسیار زیبا و کاملا سرگرم کننده ای است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان