دانلود و خرید کتاب تو کله خر هستی جین سینسرو ترجمه میترا میرشکار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو کله خر هستی اثر جین سینسرو

کتاب تو کله خر هستی

نویسنده:جین سینسرو
انتشارات:نشر علم
امتیاز:
۳.۱از ۳۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تو کله خر هستی

کتاب تو کله خر هستی نوشته جین سینسرو و ترجمه میترا میرشکار، راهنمایی عالی برای خودشناسی و اسجاد تغییرات بزرگ و پایدار در زندگی است. 

این کتاب در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز رتبه نخست را کسب کرده است.

درباره‌ی کتاب تو کله خر هستی

جین سینسرو که یکی از سخنرانان انگیزشی است در کتاب تو کله خر هستی به شما یاد می‌دهد که چطور در مسیر خودشناسی بردارید. این کتاب یک راهنمای کامل خودشناسی است که به شما کمک می‌کند کودک درونتان را پیدا کنید و با آن مرتبط شوید. کتاب تو کله خر هستی به شما می‌آموزد که چطور از طر یق خودشناسی به بهبود شخصیتتان کمک کنید و از این طریق تغییراتی بزرگ در زندگی‌تان به وجود بیاورید.

کتاب تو کله خر هستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب تو کله خر هستی برای تمام کسانی است که در زندگی‌شان به دنبال تغییرات بزرگ و عظیم هستند. 

بخشی از کتاب تو کله خر هستی

چند سال پیش در بازی بولینگ دچار سانحه شدم. من و دوستانم در پایان برد و باخت بازی بودیم و من آن‌قدر حواسم به این بود که هدف‌گیری بی‌عیب و نقصی را از خود به نمایش بگذارم که متوجه نشدم وقتی توپ را پرتاب کردم پایم را کجا قرار دادم.

آن روز بود که فهمیدم چرا اگر کسی پایش را جلوتر از خط‌کشی بگذارد، جریمه می‌شود. در مسیر حرکت توپ، روغن یا واکس یا چیزی که واقعاً لغزنده است می‌مالند و اگر کسی بر حسب تصادف هنگامی که می‌خواهد توپ را پرتاب کند پایش را بر آن بگذارد، لیز می‌خورد و به هوا پرتاب می‌شود و بعد روی سطحی فرود می‌آید که حتی با توپ بولینگ ترک برنمی‌دارد.

چند هفتهٔ بعد برای خرید تشک به فروشگاه میسیز رفتم. درحالی‌که روی تختخوابی لم داده بودم، برای فروشنده توضیح دادم که بعد از آن سانحه، شب‌ها از درد پا از خواب می‌پرم. طبق گفتهٔ پزشک طب سوزنی، این درد بر اثر آسیب عصب‌های کمرم هنگام زمین خوردن به وجود آمده بود و برای این‌که بتوانم شب‌ها بخوابم، باید تشکی نو و سفت‌تر می‌خریدم.

فروشنده دستش را به حالت تأیید بالا برد و گفت: «من هم وقتی می‌خوابم پاهایم درد می‌گیرد.»

واقعاً از دستش ناراحت شده بودم. به نظرم خرید تشک بسیار نفرت‌انگیز و خجالت‌آور بود؛ این‌که مجبور باشی به پهلو بخوابی و متکایی بین پاهایت بگذاری خودش ناراحت کننده بود، چه برسد به این‌که فروشنده روی تشک کناری بخوابد و بعد هم دستش را به حالت تأیید بالا ببرد. اصلاً نمی‌توانستم تحمل کنم.

نمی‌شد کاری کرد. متوجه شدم فروشندگان دیگر فقط پایین تخت می‌ایستند و درحالی‌که مشتری حالت‌های مختلف خوابیدن روی تشک را امتحان می‌کند، از مزایای تشک، داد سخن می‌گویند. اما این فروشنده روی تشک کناری خوابید، دست‌هایش را روی سینه‌اش گذاشت و انگار که در یک کمپ تابستانی است، به سقف خیره شد. منظورم این است که او خیلی خوب بود و در مورد تشک اطلاعات کافی داشت.

آیا بیش از حد خودمانی بودم؟ آیا نباید می‌پرسیدم اهل کجاست؟ آیا وقتی با او در مورد بیماری‌ام درددل کردم در موردم فکرهای نادرستی کرد؟

شاید باید از او می‌خواستم تا از روی آن تخت لعنتی بلند شود یا از فروشندهٔ دیگری کمک می‌خواستم اما نمی‌خواستم او را شرمنده کنم.

نمی‌خواستم او را شرمنده کنم!

این راهی بود که از خانواده‌ام آموخته بودم تا در مقابل هر عکس‌المل ناراحت کننده‌ای از خود بروز دهم و طرف مقابل را از خود نرجانم.

از آن‌جایی که اصل و نسب مادرم پروتستان انگلیسی بود، والدینش از آن‌هایی بودند که می‌گفتند بچه‌ها را فقط باید دید اما به حرف‌شان گوش نداد و ابراز احساسات را کاری دور از شأن و پَست می‌دانستند.

و هرچند مادرم سعی کرد محیطی گرم، صمیمی و مملو از شادی و لبخند برای‌مان فراهم کند، اما سال‌ها طول کشید تا سرانجام یاد گرفتم در برابر این جمله که 'باید با هم حرف بزنیم'، پاسخی بدهم.

نظرات کاربران

novelist
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

کتابیه که بهتون انرژی و انگیزه میده

کاربر ۲۱۹۵۰۴۹
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

کتاب خیلی خوب و اثر بخشی است. برای اولین بار یک کتاب تحت این محتوا را به پایان رساندم.

mohammadamin dastres
۱۴۰۲/۰۴/۲۵

حیف پول

کاربر 4814526
۱۴۰۱/۰۷/۱۶

بنظر من متن روون و گیرایی داشت درسته مطلب حدیدی نداشت اما تملم کتابای انگیزشی مطلب جدیدی ندارن متن قابل فهم و خوبی داره من توصیه میکنم

کاربر ۳۷۴۶۱۹۰
۱۴۰۰/۰۸/۳۰

عااااااالب

میم‌ بانو
۱۴۰۲/۱۱/۲۶

اگه تصمیم داری زندگیت رو عوض کنی اما مردد هستی این کتاب رو حتما بخون😎 `در مدت عمر طولانی ام مشکلات زیادی داشتم که هیچ‌گاه اتفاق نیفتاد `

کاربر ۳۷۵۱۲۷۹
۱۴۰۰/۱۰/۰۷

من پول دادم این کتاب خریدم ولی نمیتونم بخونم میگه دوباره باید پرداخت کنید روش جدید دزدی

کاظم رامش
۱۳۹۹/۰۶/۰۸

مطلب جدیدی نداشت

Rzgar Maghsodi
۱۴۰۱/۰۳/۱۵

این یه ستاره هم به خاطر آپ طاقچه بود وی هر کتاب درپیتی و چرتی توی اروپا آمریکا میاد رو ایران باید ترجمه کنه تو کل خر هستی اینا مزخرفی بیش نیستن

Ahm@d
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

گرونه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
وقتی شما کمر همت می‌بندید و با خطر کردن می‌کوشید به سوی موفقیت گام بلندی بردارید، به تنها چیزی که احتیاج ندارید نگرانی و دلسوزی دیگران است.
ata ganbarzadeh
اگر افسرده هستید، در گذشته زندگی می‌کنید. اگر نگران هستید، در آینده زندگی می‌کنید. اگر در صلح و آرامش هستید، در زمان حال زندگی می‌کنید.
ata ganbarzadeh
اگر می‌خواهید زندگی‌یی را داشته باشید که همیشه رؤیایش را داشته‌اید، باید کارهایی را انجام دهید که تا کنون نکرده‌اید.
کاربر ۲۲۶۰۳۸۶
اغلب اوقات، به گام‌های بلندی که از سر ایمان برداشته می‌شود برچسب‌های بی‌مسئولیتی، خودخواهی یا دیوانگی زده می‌شود (البته وقتی فرد موفق می‌شود او را با هوش و با ذکاوت می‌دانند). دلیلش این است: ------------------------------------------------------ مشاهدهٔ فردی که به دنبال اهداف خویش است، حسد و رشک شخصی را بر می‌انگیزد که یک عمر نتوانسته این کار را بکند.
ata ganbarzadeh
رسالت شما در زندگی این است که باید شفاف‌ترین، شادترین و جسورترین خود واقعی‌تان را به هر شکل ممکنی که وجود دارد، بروز دهید.
ادهمی
ضمیر ناخودآگاه به چیزی فکر نمی کند اما همه چیز را تحت کنترل دارد.
ادهمی
لزوماً کار شما در زندگی این نیست که پول کلانی درآورید یا مشکلات دنیا را حل کنید یا برنامهٔ تلویزیونی خودتان را به نمایش بگذارید. شاید رسالت شما فقط این باشد که از خانواده‌تان مراقبت کنید یا گل لالهٔ بی‌عیب و نقصی را پرورش دهید. وظیفهٔ شما این است که دریابید چه چیزی خوشحال و سرزنده‌تان می‌کند و سپس آن‌را بیآفریند؛ نه این که وانمود کنید نمی‌توانید به آن برسید یا لیاقتش را ندارید. یا برای این‌که به دنبال چیزی بیش‌تر از داشته‌های‌تان هستید، آدم طماع و حریصی هستید یا فکر کنید باید به گفته‌های پدر و
ادهمی
اگر می‌خواهید زندگی‌یی را داشته باشید که همیشه رؤیایش را داشته‌اید، باید کارهایی را انجام دهید که تا کنون نکرده‌اید.
ادهمی
شما باید به چیزهایی که نمی‌توانید ببینید و نیز چیزهایی که کاملاً به شما اثبات شده غیرممکن هستند، باور داشته باشید. شما باید ترس‌های‌تان را رها کنید، بارها و بارها شکست بخورید و خود را به کارهایی عادت دهید که انجام‌شان راحت و آسان نیست.
123
شما واقعیت خود را خلق می‌کنید.
socio path

حجم

۱۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۷ صفحه

حجم

۱۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۷ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان