دانلود کتاب صوتی توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز اثر سعید سهیلی

دانلود و خرید کتاب صوتی توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز

معرفی کتاب صوتی توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز

آنتونی رابینز چهره اول مربیان رشد فردی دنیا در این کتاب توصیه‌ها و دستورات غذایی‌اش را برای داشتن یک زندگی بهتر با شما به اشتراک گذاشته است.

درباره کتاب صوتی توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز

رابینز با با رژیم غذایی مخصوصش توانسته بدنش را سالم و در شکل ایده‌آل حفظ کند. رژیم مطرح‌شده از سوی رابینز نکات منحصر به فردی در خود جای داده است. رژیم مبتنی بر گیاهخواری آنتونی رابینز درواقع نوعی رویکرد به زندگی را نشان می‌دهد.

رابینز معتقد است که اگر انسان‌ها بدنشان را با رژیم آلکالاین یا قلیایی تطبیق بدهند، بدن به سمت تعادل واقعی‌اش نزدیک می‌شود. مصرف سبزی و میوهٔ آلکالاین به شدت در برنامهٔ رژیم غذایی تعریف‌شده از سوی آنتونی رابینز توصیه شده‌اند.

اجتناب از مصرف گوشت حیوانات از هر نوع که باشد و همچنین اجتناب از مصرف مواد غذایی اسیدی دیگر، از بهترین راه‌های ممکن برای داشتن یک زندگی سالم هستند. رژیم آنتونی رابینز لزوماً به از دست دادن وزن منجر نمی‌شود، بلکه برای رسیدن به انرژی مضاعف و سلامتی مطلق توصیه شده است. در حالی که بیشتر رژیم‌های غذایی امروزی انسان را خسته و بی‌انرژی می‌کنند، رژیم رابینز تغییری همراه با سرزندگی را در بدن انسان پدید می‌آورد.

آنتونی رابینز برای حفظ سلامتی انگیزهٔ بالایی دارد و رژیم او بیشتر از این‌که بر مبنای کاهش وزن استوار باشد، به برنامه‌ای با چشم‌اندازی روشن برای زندگی بهتر متکی است که علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، انرژی فرد را هم می‌افزاید.

تئوری پنهان در این رژیم آنتونی رابینز یک تلاش جمعی در همهٔ جبهه‌ها برای رسیدن به سلامت کامل است و از لاغر کردن موضعی بخش‌های مختلف بدن فاصله می‌گیرد. در این پروسه شخص انرژی‌اش را به دنبال نخوردن از دست می‌دهد و این موضوع به بروز بیماری منجر می‌شود. بیشتر رژیم‌ها روی پوست، موها و ناخن‌ها هم تأثیرگذار هستند. همهٔ این اعضا در اثر رژیم، مثل دیگر قسمت‌های بدن نیرو و توانشان را از دست می‌دهند.

کتاب توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز گردآوری و خلاصهٔ مطالبی است که آنتونی رابینز در کتاب‌ها، کنفرانس‌ها و فیلم‌هایش از آن‌ها سخن گفته است.

از آنجا که اکثر مطالبی که آنتونی رابینز به آن‌ها اشاره کرده است، توصیه‌هایی عملی هستند، در بخش دوم کتاب، با الگو گرفتن از توصیه‌های وی، کارهایی پیشنهاد شده است، تا بتوانید برنامه‌ای منظم و عملی برای پیاده کردن آن توصیه‌ها در زندگی روزمره خود داشته باشید.

شنیدن کتاب توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های تغذیه و سلامت مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز

نفس صحیح هم بر سلامت جسمانی و هم بر سلامت ذهنی و روانی انسان تأثیرگذار است. حتماً شما هم این توصیه را شنیده‌اید که می‌گویند موقع عصبانیت، نفس عمیق بکشید. این توصیه در تأثیرات مثبت تنفس صحیح بر مغز و روان انسان ریشه دارد.

چند ده تریلیون سلول زندهٔ بدن انسان بدون لحظه‌ای توقف تنفس می‌کنند و از طریق گردش خون، اکسیژن را جذب و دی‌اکسید کربن را دفع می‌کنند. به خصوص سلول‌های مغز و قلب به کمبود اکسیژن بسیار حساس هستند و کمبود اکسیژن آن‌ها را خسته می‌کند یا حتی از بین می‌برد. کارکرد صحیح و مطلوب بسیاری از سلول‌های بدن، به دسترسی آن‌ها به اکسیژن بستگی دارد.

صحیح نفس کشیدن موجب می‌شود بدن بتواند از انرژی ذخیره‌شده در عضلات و کبد به خوبی استفاده کند و سموم را دفع کند و این به معنای تندرستی، تنومندی و طول عمر است.

افراد بسیاری که به خستگی و افسردگی مزمن مبتلا هستند، یا دچار گرفتگی عضلات و بی‌حالی و ضعف بدن هستند یا با وجود خواب خوب شب قبل دائماً خمیازه می‌کشند، غافل از این هستند که احتمالاً این علائم ناشی از کمبود اکسیژن بدن آن‌هاست.

بیشتر افراد فقط از قسمت ناچیزی از ظرفیت تنفسی‌شان استفاده می‌کنند. دلیل این موضوع این است که از دیافراگم یا همان عضلهٔ اصلی تنفس کار نمی‌کشند و به این ترتیب تنفس آن‌ها سطحی و سریع است و عمق لازم را ندارد.

نظرات کاربران

کاربر 5438316
۱۴۰۱/۱۱/۰۳

سلام چه جوری توصیه غذایی آنتونی رابینز رو امانت بخونم

زمان

۲ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۱۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۱۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان