دانلود کتاب صوتی چشمان تاریکی با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چشمان تاریکی اثر دین کونتز

دانلود و خرید کتاب صوتی چشمان تاریکی

نویسنده:دین کونتز
گوینده:مریم محبوب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چشمان تاریکی

کتاب صوتی چشمان تاریکی، داستان یک ویروس ناشناخته، اثری دلهره‌آور، رمانی جذاب و خواندنی از دین کونتز است. داستانی عجیب و غیرقابل باور که شباهت بسیاری به ماجرای شیوع ویروس کرونا دارد.

این کتاب با صدای مریم محبوب و ترجمه ناهید هاشمیان منتشر شده است.

درباره‌ کتاب صوتی چشمان تاریکی

دین کونتز در کتاب صوتی چشمان تاریکی، داستانی سرشار از هیجان و غیرقابل باور را روایت کرده است. ماجرایی که در چهل سال پیش نوشته شده است و حالا با گذشت سال‌ها دوباره و به علت شباهتی که با ماجرای همه‌گیری ویروس کرونا دارد، سر زبان‌ها افتاده است. چشمان تاریکی داستان مادری است که فرزندش را به همراه گروهی به سفر می‌فرستد. سرپرست گروه تا به حال بارهای سفرهای بی‌خطری را تجربه کرده است. اما اینبار سرپرست گروه و تمام بچه‌هایی که در این سفر بودند، بدون هیچ دلیل و توضیحی از بین می‌روند... مادر که به کل جریان مشکوک است، تصمیم می‌گیرد که شرایطش را بپذیرد. اما کم‌کم پیغام‌های عجیب و مرموزی دریافت می‌کند. همه‌ی این‌ها برای او یک سوال به‌وجود می‌آورد: آیا ممکن است پسرش هنوز زنده باشد؟

شنیدن چشمان تاریکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به مطالعه رمان‌های جنایی، ترسناک و ماجرایی علاقه‌مندید، کتاب صوتی چشمان تاریکی داستانی است که شما را مجذوب خودش می‌کند.

درباره‌ دین کونتز

دین کونتز ۹ ژوئیه ۱۹۴۵ در پنسیلوانیا متولد شد. کونتز برای رمان‌های مهیج و تعلیق‌انگیزش شهرت دارد. دین کونتز سال آخر دانشگاه را می‌گذراند که برنده‌ی مسابقه‌ی داستان خیالی Atlantic Monthly شد. همین باعث شد که نویسندگی را شروع کند. کتاب‌های کونتز تاکنون به ۳۸ زبان زنده ی دنیا ترجمه شده و بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه از آنها به فروش رسیده است.

دین کونتز رمان چشمان تاریکی را در سال ۱۹۸۱ منتشر کرد. اما شباهت ماجرای چشمان تاریکی به شیوع ویروس کرونا باعث شد تا این رمان بعد از چهل‌سال دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد.


نظرات کاربران

کاربر ۳۱۲۳۷۸۲
۱۴۰۰/۱۱/۱۳

عالی بود...حتما شب و با چشم های بسته و گوش کنید و تصور کنید.

موش سر آشپز
۱۳۹۹/۰۵/۲۹

خیلی روایتش خوبه. هم صدا و هم بیان. قابل مقایسه با نسخه ی ایران صدا نیست. فقط قیمت بالاست. داستان هم که یه داستان معمایی متوسطه. خیلی پیچیده نیست ولی خوب شروع و تموم میشه.

HANI
۱۴۰۱/۰۸/۰۶

عالی بود 👍

ahmad shahir
۱۴۰۱/۰۵/۰۴

داستان عالی گویندگی اش هم عالی بود

کاربر ۳۸۹۹۵۹۱
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

من کتاب صوتیشو گوش کردم و اصلا از گویندگانش خوشم نیومد نه مرد و نه زنش که اصلا داستانو به خوبی روایت نمیکردند

زمان

۹ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۳۸۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۳۸۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان