دانلود و خرید کتاب عادات ثروتمندان رابرت اسکات ترجمه آرش صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادات ثروتمندان اثر رابرت اسکات

کتاب عادات ثروتمندان

نویسنده:رابرت اسکات
مترجم:آرش صدر
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عادات ثروتمندان

کتاب عادات ثروتمندان نوشته رابرت اسکات است که با ترجمه آرش صدر منتشر شده است. این کتاب ۱۵ کاری که ثروتمندان از آن دوری می‌کنند و کلیدهایی برای درک آن را به شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب عادات ثروتمندان

شکی نیست که پول خوشبختی نمی‌آورد، اما شما با پول می‌توانید یک کشتی تفریحی بخرید و برای لذت بردن به روی عرشه آن بروید. در جامعه ی ما نظرات بد بسیاری در مورد افراد ثروتمند وجود دارد و دلیل اصلی آن فقیر بودن خود ما می‌باشد. برای حل این مسئله دو راه حل وجود دارد. می‌توانید تلاش کنید تا ثروتمند شوید یا می‌توانید تمام احساسات بد خود را به ثروتمندان نسبت دهید و سعی کنید موفقیتهای آنها را نادیده بگیرید و اهمیت آنها را کم جلوه دهید.

بایستی تفاوت بین اقتصاد و محدودیتها را درک کنیم. اطراف ثروتمندان همیشه پر از افراد موفق و ثروتمند است. هنگامیکه در جمع افراد فقیر و بیکار باشید از رفتار آنها تقلید خواهید کرد و فقیر می‌مانید و یا فقیر خواهید شد. ثروتمندانی که در دنیای دیگر ثروتمندان زندگی می‌کنند تلاش می‌کنند تا از رفتار آنها تقلید کنند.

شما می‌توانید به دنیای روانشناسی ثروتمندان وارد شوید. شما بایستی از رفتار آنها الگو‌برداری کنید تا همانند آنها ثروتمند شوید. این کتاب شامل ۱۵ علامت خطر است؛ که افراد ثروتمند و موفق شدیدا از آنها دوری می‌کنند. علاوه بر این اطلاعات، شما به فراگیری کلیدهای مخصوص ثروتمند شدن نیز خواهید پرداخت.

خواندن کتاب عادات ثروتمندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در کسب وکار، از کتاب عادات ثروتمندان لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب عادات ثروتمندان

لف) تمام کانالهای داخلی تلویزیون خانهٔ خود را پاک کنید. اگر تلویزیون شما به یک کابل مشترک متصل است، همین حالا آنرا قطع کنید و تلویزیون را به سطل آشغال بیاندازید (مگر در مواردی که تلویزیون شما به یوتیوپ و دیگر کانالهای اینترنتی متصل است).

ب) عادت کنید تا بطور مرتب به مطالعهٔ مطالب آموزشی بپردازید. شما می‌توانید از طریق اینترنت کتابها یا موضوعات مورد علاقهٔ خود را بخوانید.

ج) لیستی از کانالهای آموزشی در یوتیوپ برای خود بسازید تا هر زمان که وقت آزاد داشتید آنها را تماشا کنید. در جالب‌ترین آنها عضو شوید و به جذابترین ویدئوهای مورد علاقهٔ خود دست پیدا کنید.

د) تماشای اخبار بصورت جدی ممنوع است. شما تنها می‌توانید به مطالعهٔ منابع مختلف اینترنتی بپردازید


نظرات کاربران

korush
۱۳۹۹/۰۹/۰۵

بدک نبود یه چیزایی داشت برای گفتن اما خیلی کارایی نداشت برای اینکه بخوای بری دنبال ثروت، بیشتر شبیه توصیف زندگی آدمای موفق بود که البته دونستنش خالی از لطف نیست. من پیشنهاد میکنم کتاب دیگه ای که با همین اسم

- بیشتر
دکتر ساناز دیندار
۱۴۰۲/۱۱/۲۶

برای رسیدن به واقعیت باید عمل کرد. بهترین چیزی که خودم هم انجام می‌دادم ولی متوجه اش نبودم این هست که من وقتم را بیهوده صرف نمیکنم و آنرا از کارکرد وسایل و افرادی که برایم کار می‌کنند دوباره برای

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
تنها افراد فقیر هستند که فکر می‌کنند دیگران به آنها بدهکار هستند
rasoul_ahmadpour
ثروتمندان هرگز زمان خود را نمی‌فروشند. ثروتمندان زمان را از دیگران می‌خرند تا آن‌را تبدیل به نتیجه بکنند و به بالاترین قیمت بفروشند
rasoul_ahmadpour
قرض نمودن پول جهت خرید وسایل مالی (ماشین یا گوشی لوکسِ وام‌دار) بسیار مضحک است. شما بایستی تنها جهتِ کسبِ پولِ بیشتر، پول قرض کنید.
rasoul_ahmadpour
ثروتمندان هرگز به جمع‌کردن پول فکر نمی‌کنند. آنها همیشه در این فکر هستند که چطور پول بدست بیاورند
rasoul_ahmadpour
فروختن زمان فرد دیگر، از فروختن زمان خودتان آسانتر است. به همین دلیل است که ثروتمندان ترجیح می‌دهند از دیگران برای تکمیل کارهای مختلفشان استفاده کنند و به اهداف‌شان برسند
rasoul_ahmadpour

حجم

۴۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

حجم

۴۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان