دانلود کتاب صوتی تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش اثر کورین اسویت

دانلود و خرید کتاب صوتی تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش

معرفی کتاب صوتی تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش

کتاب صوتی تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش، اثری از کورین اسویت با ترجمه‌ی فرخ بافنده است که به شما کمک می‌کند با اضطراب مضر، فلج‌کننده و بیش از حدتان خداحافظی کنید و به آرامشی که لایقش هستید، برسید.

نسخه صوتی کتاب تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش را با صدی زیبای نسترن حسنی بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش

همه‌ی ما اضطراب و استرس را در زندگی تجربه می‌کنیم. شاید قبل از امتحانات مهم زندگی، زمانی که قرار است تصمیمات بزرگی بگیریم یا هنگامی که می‌خواهیم کاری را برای بار اول انجام دهیم. اضطراب هم مانند دیگر احساسات و عواطف ما، نقش مهمی در به تعادل رساندن زندگی عاطفی دارد. میزانی از اضطراب که به افراد کمک کند تا از جایشان بلند شوند و برای کار اقدام کنند، طبیعی و حتی لازم است. اما تصور کنید قرار است کاری انجام دهید. از ماه‌ها پیش در فکر آن هستید، نمی‌توانید درست بخوابید، غذا بخورید و تمرکزتان را از دست داده‌اید. در نهایت هم وقتی زمان انجامش فرا می‌رسد، به دلیل اضطراب غیرقابل کنترلتان از انجامش صرف‌نظر می‌کنید. این اضطراب، خوب و کابردی نیست، می‌تواند به شما آسیب‌های جدی برساند و باید بتوانید آن را تحت کنترل خودتان درآورید. 

کورین اسویت در کتاب صوتی تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش، راهکارهای خوبی برایتان دارد. در حقیقت فلسفه‌ی اضطراب این است که ما در برابر حوادث و خطرها گوش به زنگ باشیم و از خودمان محافظت کنیم اما این اضطراب باید در میزانی کم و کنترل شده باقی بماند. کتاب صوتی تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش به شما کمک می‌کند تا در مرحله‌ی اول دلیل اضطرابتان را متوجه شوید و اگر در گذشته یا اتفاقات خاص زندگی‌تان ریشه دارد، آن را پیدا کنید. سپس علائم خاص اضطراب، مانند دلشوره، نفس تنگی، تپش قلب و ... را معرفی می‌کند. کتاب صوتی تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش همچنین شامل راهکارها و تکنیک‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا علائم اضطراب را بشناسید و آن‌ها را کنترل کنید. 

کتاب صوتی تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش انتخابی عالی برای تمام کسانی است که در زندگی‌شان با مشکل اضطراب دست و پنجه نرم می‌کنند. اگر دلتان می‌خواهد با اضطرابتان خداحافظی کنید، حتما کتاب صوتی تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش را گوش کنید و تمرین‌هایش را انجام دهید. 

فهرست

  • اضطراب
  • رفتار درمانی شناختی
  • ذهن آگاهی

نظرات کاربران

Mina
۱۳۹۹/۰۹/۲۹

کتاب کاربردی و کم حجمی بود خوشحالم که خریدمش و بهش گوش دادم بسیار آرام کننده است و اطلاعات روشن و خوبی درباره اضطراب ارائه میده و مهمتر اینکه راهکار های ساده و مفیدی هم به مخاطب خواهد داد. ضمن اینکه من با

- بیشتر
کاربر ۴۳۰۶۶۹۹
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

کتاب فشرده و خوبی برای شروع مراقبه هست

s.latifi
۱۳۹۹/۰۵/۱۹

خوب بود

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان