دانلود کتاب صوتی خودت باش دختر با صدای نگار خسروی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودت باش دختر اثر ریچل هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی خودت باش دختر

معرفی کتاب صوتی خودت باش دختر

کتاب خودت باش دختر (تو شاهکاری دختر یا صورتت را بشو دختر) نوشته ریچل هالیس از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۸ است. هالیس در این کتاب به دختران می‌گوید: از باور کردن دروغ‌هایی که درباره‌تان گفته شده دست بردارید تا تبدیل به همان کسی شوید که واقعا هستید.

درباره کتاب صوتی خودت باش دختر

ریچل هالیس مفاهیمی چون خودباوری، مسئولیت‌پذیری و لازمه‌های زندگی شاد و رضایتمندی را در زندگی زنان و دختران، در کتاب خودت باش دختر مطرح کرده است. هالیس در این کتاب به زبانی ساده و روان تصاویر قالبی شکل گرفته توسط جامعه، رسانه و خانواده را مورد بررسی قرار می‌دهد، سپس الگوی طبیعی و روش دیگری برای خوشبختی ترسیم و معرفی می‌شود. ریچل هالیس در مقدمه کتابش و در نامه‌ای سرگشاده به تمامی دختران و زنان اینطور نوشته‌ است: «کدام حقیقت؟ تو و فقط خود تو مسئول آدمی هستی که می‌شوی و همچنین مسئول میزان شادی و رضایتی که از زندگی داری. این مفهوم اصلی کتاب من است. اما اشتباه نکنید. من قرار است برای شما صدها داستان خنده‌دار، عجیب، خجالت‌آور، غم‌انگیز یا مسخره تعریف کنم که تمامشان به یک حقیقت ختم می‌شوند: زندگی تو به خودت بستگی دارد.»

شنیدن کتاب خودت باش دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب خودت باش دختر را به تمامی دختران و زنان پیشنهاد می‌کنیم. به‌کارگیری مهارت‌های یاد شده در کتاب پیش‌رو زمینه رضایتمندی و خودباوری را در وجود دختران پدید می‌آورد.

درباره ریچل هاریس

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

ریچل هالیس به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌ بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او به دلیلِ نقش‌های بی‌شماری در تلویزیون ، مانندِ بازیگرِ نقش دکتر لیندا مارتین در لوسیفر و به عنوان ستاره مهمان در برنامه های تلویزیونی مانند خواهر، رنو ۹۱۱، دختر جدید و همسر خوب شناخته شده است؛ همچنین در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و نامش در بین لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است.

کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.



معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

sara
۱۳۹۹/۰۵/۲۰

بسیار عالی مختصر و مفید بود و مطالب آن خیلی به درد بخور و کاربردی بود

❤️Raha❤️
۱۴۰۰/۰۶/۱۵

این کتاب یه کتاب بی‌نظیر

tanaz
۱۴۰۱/۰۳/۳۱

بنظرم درست نیست جملاتش نوشته ک اگه بدبخت هستین و به حای خاصی نرسیدین یعنی تقصیر خودتونه 😑شرایط هرکس تو زندگی متفاوته این جملها بنظرم فقط استرس وارد میکنه به طرف و حس بی ارزش بودن

نشاط رحیقی
۱۴۰۲/۰۱/۳۱

کاملا مناسب مردم ایران هست !

کاربر 1587727
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

این کتاب مختصر هست و کاربردی خودت باش برای خودت زندگی کن رویاهات رو دست کم نگیر شاد زندگی کن طوری که منفی های اطرافت برات پوچ باشن برای هدفت با برنامه ریزی و تعیین زمان معین و قولی که

- بیشتر
~sahar~
۱۴۰۲/۰۷/۲۱

چیزایی گفته ک واقعا تو زندگی انجام میدیم مثل همون اپیزودی ک درباره رویا حرف زده

mouna
۱۴۰۱/۱۲/۰۲

مگه این میکروبوک بود ؟کتابش خیلی طولانی تر هست .نه؟

elegance
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

کتاب فوق العاده ای هستش ، و به افزایش اعتماد به نفس و خودباوری خیلی کمک میکنه و ارزش یک بار خوندن و داره ! جملات کتاب هم خیلی روان و قابل فهم هستن 👌🏼

gityasadi
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

عالی بود درعین اینکه کوتاه بود خیلی مفید بود👌

leyli souri
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

۲۴ دیقه نبود ولی واقعا تاثیر داره

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان