دانلود و خرید کتاب ۷ قانون معنوی موفقیت (خلاصه کتاب) دیپاک چوپرا ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۷ قانون معنوی موفقیت (خلاصه کتاب) اثر دیپاک چوپرا

کتاب ۷ قانون معنوی موفقیت (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب ۷ قانون معنوی موفقیت (خلاصه کتاب)

میکروکتاب هفت قانون معنوی موفقیت، اثر دیپاک چوپرا، که خلاصه‌ای از کتاب اصلی است، هفت اصل مهم و کاربردی در مورد داشتن یک زندگی شاد و هدفمند را توضیح می‌دهد.

 درباره کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

 این هفت قانون آنقدر ساده و قابل درک هستند که می‌توانید در تمام دوران زندگی خود و در هر شرایطی از آن استفاده کنید. با مطالعه این میکروکتاب شما اندکی از پیچیدگی‌های ساختگی زندگی مدرن فاصله می‌گیرید و می‌توانید مدتی را به آرامش بگذرانید. آنچه در این میکروکتاب می‌خوانید را به ذهن بسپارید و در هر فعالیتی که در طول روز دارید به کار بگیرید تا موفقیت واقعی را ببینید.

 خواندن کتاب هفت قانون معنوی موفقیت رابه چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری و رشد فردی.

 درباره دیباک چوپرا

دیپاک چوپرا نویسنده و پزشک هندی–آمریکایی است. او به دلیل دفاع و ترویج طب جایگزین (طب مکمل)، در میان مردم کشورهای جهان به شهرت زیادی رسیده است. چوپرا طی سال‌ها فعالیتش توانست در رشته پزشکی به موفقیت‌های زیادی برسد. بعد این رشته را رها کرد و با تاسیس مرکزی به نام چوپرا، که در زمینه طب بدن و روان است، فعالیت خود را ادامه داد. در حال حاضر هم با انتشار کتاب‌های مختلفی از جمله هفت قانون معنوی موفقیت، توانست بر محبوبیت خود بیفزاید.

نظرات کاربران

Hadise
۱۴۰۰/۰۷/۲۹

در معرفی کتاب نوشته شده ۸۸ صفحه اما ۴۳ صفحه هستش

چگف
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

از بزرگترین کلاهبردارانِ عصرِ ما!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
اگر می‌توانید و دوست دارید روزی ۲ ساعت یا حتی بیشتر سکوت کنید.
عاطفه
ما روزانه زمان زیادی را صرف تشخیص درست و غلط بودن انسان‌های اطراف خود می‌کنیم و دائما به دیگران برچسب خوب و بد بودن می‌زنیم. این کار باعث می‌شود که جریان نیروی درونی شما برای درک آگاهی مطلق مسدود شود.
عاطفه
هر آرزویی به تنهایی سست است و برای اینکه به عمل تبدیل شود، باید به صورت جدی از نیروی قصد استفاده کنید. قصد زمانی اتفاق می‌افتد که شما از دلبستگی، زندگی در گذشته یا آینده رهایی پیدا کنید و روی زمان حال تمرکز داشته باشید.
عاطفه
اگر به رفتارهای خود نگاه کنید متوجه می‌شوید که ۹۹ درصد از روز را مشغول دفاع از نظریه‌های خود هستید. وقتی این دفاع کردن و دست و پا زدن‌ها برای تغییر دیدگاه مردم را کنار بگذارید، انرژی زیادی برای ساخت نیروهای درونی خود پیدا می‌کنید. مقاومت باعث می‌شود که شرایط بدتر شده و دیگران هم دائما به شما آسیب بزنند.
عاطفه
همه کارهایی که در طول یک روز انجام می‌دهید، کارما دارد. حتی وقتی یک فنجان قهوه می‌نوشید، در حال ساختن یک خاطر در حال و آینده هستید.
عاطفه
آن موفقیتی راستین است که ما با حضور در هر جا و با نگاه کردن به هر چیزی بتوانیم وجود الهی را در آن ببنیم و درک کنیم.
عاطفه

حجم

۲۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۲۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان