دانلود کتاب صوتی به چی علاقه داری؟ با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به چی علاقه داری؟ اثر مایکل ج. بک

دانلود و خرید کتاب صوتی به چی علاقه داری؟

معرفی کتاب صوتی به چی علاقه داری؟

کتاب صوتی به چی علاقه داری؟ نوشته‌ی مایکل. ج. بک، استانیس ماروسک بک و سیینا بک است. یک اثر شنیدنی که به شما کمک می‌کند تا به شناخت عمیق‌تری از شریک زندگی‌تان دست پیدا کنید.

نسخه صوتی کتاب به چی علاقه داری؟ را با ترجمه‌ای روان از امید هدایت‌پور و  صدای نسترن حسنی بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی به چی علاقه داری؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چه چیزهایی را در مورد افرادی که برایتان اهمیت دارند، نمی‌شناسید؟ برایتان تعجب‌آور نیست که چرا همسرتان دیگر از شما سؤالی نمی‌کند؟ آیا دوست دارید که همسرتان در مورد گذشته‌ی شما پرس‌وجو کند؟ مطمئناً سؤالاتی از این قبیل در فکر شما وجود دارند و اکنون وقت پرسیدن آن‌ها فرا رسیده است. حرف زدن یکی از بهترین و کارآمدترین راهکارهایی است که به زوج‌ها کمک می‌کند تا به شناخت عمیق‌تری نسبت به طرف مقابلشان برسند و این شناخت به نزدیکی و صمیمیت منجر می‌شود. حتی پرسیدن ساده‌ترین سؤال‌ها هم سطح کوچکی از روان فرد را عمیقاً مورد بررسی قرار می‌دهد به شما کمک می‌کند تا بینش عمیق‌تری نسبت به احساسات و عواطف طرف مقابل پیدا کنید.

دکتر مایکل ج. بک، روان‌شناس و مشاور خانواده، استانیس ماروسک بک، مددکار برتر اجتماعی و سیینا بک با نوشتن کتاب به چی علاقه داری؟ به شما کمک خواهد کرد تا به شریک زندگی‌تان نزدیک‌تر شوید. آن‌ها این سوالات را بر اساس تجربیاتی که طی سال‌ها جلسات مشاوره به دست آورده‌اند، طرح کرده‌اند. سوالات کتاب به چی علاقه داری؟ از اهداف، آرزوها، تجربیات خاص زندگی و تاثیری که بر روان ما گذاشته است و احساسات درونی انسان‌ها صحبت می‌کند و شانسی برای بهبود زندگی به شما می‌بخشد.

کتاب صوتی به چی علاقه داری؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی به چی علاقه داری؟ یک اثر جذاب، مفید و کاربردی برای تمام زوج‌ها است و به آن‌ها کمک می‌کند تا خود و شریک زندگی‌شان را بهتر بشناسند.


نظرات کاربران

رحیمه
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

کتابی سراسر سوال که شما رو به فکر فرو می برد در مورد بعضی از سوال ها اصلا نمی دونستم چی بگم حتی بهشون فکر نکرده بودم البته این سوالات بهتره از طرف روان درمانگر باشه تا جایی که دچار

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۷۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۷۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان