دانلود کتاب صوتی بیست هزار فرسنگ زیر دریا با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیست هزار فرسنگ زیر دریا اثر ژول ورن

دانلود و خرید کتاب صوتی بیست هزار فرسنگ زیر دریا

نویسنده:ژول ورن
امتیاز:
۳.۵از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بیست هزار فرسنگ زیر دریا

کتاب صوتی بیست هزار فرسنگ زیر دریا نوشته ژول ورن با ترجمه محسن سلیمانی منتشر شده است. این کتاب یکی از شاهکار های ادبیات علمی‌ تخیلی جهان است و اقتباس‌های فیلم و کارتون بسیاری از ان شده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا ژول ورن است و با صدای مهبد قناعت پیشه منتشر شده است.

درباره کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا

بیست هزار فرسنگ زیر دریا ازجمله شاهکارهای ژول ورن، نویسنده‌ فرانسوی است که حق پدر ادبیات علمی تخیلی نامیده شده. بسیاری از پیشرفت‌های علمی‌ که او در آثارش پیش بینی کرده امروز به تحقق پیوسته‌اند. این اثر نخستین بار در سال ۱۸۷۰ منتشر شده. در این کتاب خبرها از وجود هیولایی حکایت دارند که با سرعتی شگفت‌انگیز در دریاهای آزاد پرسه می‌زند. از پروفسور آروناکس درخواست می‌شود در این باره تحقیق کند اما چندی بعد او زیر آب‌ها زندانی می‌شود! این کاپیتان نموی اسرارآمیز کیست که سوگند خورده هرگز پای بر خشکی نگذارد؟ آیا آروناکس و دوستانش موفق به فرار از این زندان زیرآبی می‌شوند؟

شنیدن کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات علمی تخیلی پیشنهاد می‌کنیم

درباره ژول ورن

ژول گابریل ورن متولد ۸ فوریه ۱۸۲۸ – درگذشته ۲۴ مارس ۱۹۰۵ نویسنده، شاعر و نمایش‌نامه‌نویس فرانسوی بود که بیشتر شهرتش را مدیون کتاب‌های ماجرایی‌اش است که دنیای داستان‌های علمی–تخیلی را دگرگون کرد.

ژول ورن در در یک خانواده مرفه در منطقه بندری شهر نانت فرانسه متولد شد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشته حقوق به پایان برد، اما ذوق نمایشنامه‌نویسی و رمان‌نویسی او را بر آن داشت که کم‌کم به سوی ادبیات کشیده شود. اگر چه در ابتدا در این کار موفق نبود و درآمدی نداشت اما پس از آن به سرعت پیشرفت کرد. 

در آغاز آثار ژول ورن تنها در میان کودکان طرفداران و علاقه‌مندانی داشت تا آن که منتقد و نویسنده‌ای به نام مارسل موره (۱۹۶۹–۱۸۸۷) چندین کتاب و رساله درباره ژول ورن و آثارش نوشت و او را آن‌طور که لایقش بود به دنیا معرفی کرد.

او بیش از هشتاد اثر دارد و به عنوان پدر داستان‌های علمی‌ - تخیلی شناخته می‌شود. 

معرفی نویسنده
عکس ژول ورن
ژول ورن
فرانسوی | تولد ۱۸۲۸ - درگذشت ۱۹۰۵

ژول ورن با نام کامل ژول گابریل ورن، ۸ فوریه ۱۸۲۸ در نانت فرانسه به دنیا آمد. خانواده او وضع مالی خوبی داشتند. پدر ژول ورن دوست داشت پسرش در رشته حقوق تحصیل کند و البته که پسر به خواسته پدر احترام گذاشت. اما علاقه او به ادبیات، داستان و نمایشنامه‌نویسی به حدی زیاد بود که زندگی حرفه‌ای آینده او را شکل داد. او در آن دوران نمایشنامه‌های تراژدی می‌نوشت و این موضوع، سبب برانگیخته شدن مخالفت اعضای خانواده‌اش با او شده بود. آن‌ها از اینکه می‌دیدند او مطالبی غمگین می‌نویسد، ناراحت بودند.

نظرات کاربران

کاربر 136386
۱۳۹۹/۰۴/۲۰

از قسمت ۷ چرا شروع شده

king nikan
۱۳۹۹/۰۴/۱۷

عالی بود ولی جابه جا هست باید از ۱ بگذارید

کاربر ناشناس
۱۴۰۲/۰۷/۰۲

عالیه بهتون بیشنهاد میکنم لطفا نظر مسبتو برن گلم 🙏🙏

هانی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

اخییییی یهو پرررت شدم به ساااالها قبل 😢 چقدر من کتابای ژول ورن خوندم، چقدر باهاشون غرررق شدم توی دنیای ژول ورن من عاشششق کتاباش بودم.. و اول از همه توی عکس روی جلد کتاب غرق میشدم بعد هم میرفتم سراغ متن، و

- بیشتر
فقط خدا
۱۳۹۹/۰۴/۱۷

چرا اینقدر ارزون ؟ هر کی گوش داد به منم بگه خوب بوده یا نه

آنه
۱۳۹۹/۰۶/۱۹

من این کتاب رو ۱۰۰ تک تومنی خریدم شده ۱۸۰۰۰ تومان 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳 ولی اصلا خوب نیست از قسمت هفت شروع شده گوینده اش هم زیاد بدرد نمیخوره

زمان

۴ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۴۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۴۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان