دانلود کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن اثر رابرت هولدن

دانلود و خرید کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن

معرفی کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن

کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن، اثر رابرت هولدن، یک راهنمای عالی برای آموختن راه و روش عشق ورزیدن و داشتن یک زندگی شاد، سالم و موفق است. 

نسخه صوتی کتاب توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن را با ترجمه‌ی علی هداوند و صدای افشین اعتماد و شهره روحی بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن

تمام دنیا را نیرو و قدرت عشق در کنار یکدیگر نگه داشته است. عشق مهم‌ترین چیزی است که به ما کمک می‌کند در برابر رنج‌های زندگی ایستادگی کنیم، رشد کنیم و قدرت باورنکردنی خودمان را به دنیا نشان بدهیم. توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن به ما کمک می‌کند تا زندگی شاد و سالمی بسازیم. تمام موهبت‌ها، دستاوردهای زندگی و نیروهایی که زندگی ما را هدایت می‌کنند، در نتیجه‌ی عشق و دوست داشتن به وجود آمده و در حرکت هستند. 

ما در زندگی خود زمان زیادی را صرف آموختن مهارت‌های مختلف می‌کنیم. درس می‌خوانیم، برای پیدا کردن شغل عالی تلاش می‌کنیم، در دوره‌های مختلف شرکت می‌کنیم اما در نهایت زمانی می‌رسد که از زندگی خودمان احساس رضایت نمی‌کنیم. چون مهم‌ترین چیزی که باید بیاموزیم، یعنی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن را یاد نگرفته‌ایم. در حالی که اگر تک‌تک ما برای پرورش این مهارت وقت بگذاریم، می‌توانیم زندگی متفاوتی بسازیم و جهانی که در آن زندگی می‌کنیم را هم متحول کنیم. ما با توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن می‌توانیم دنیا را از شر بدبختی‌هایی که حالا گریبانش را گرفته است، برهانیم. با جنگ، خشونت و ... خداحافظی کنیم. این همان چیزی است که رابرت هولدن در کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن به ما آموزش می‌دهد. 

کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن برای تمام افرادی است که به خود و دنیای پیرامونشان اهمیت می‌دهند و دوست دارند در جهت داشتن یک زندگی شاد و سرشار از عشق، تلاش کنند. 

بخشی از کتاب صوتی توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن

من هم مانند همه مردم در رابطه‌های خود، درد را تجربه کرده‌ام. بیشترین دردی که تجربه کردم مربوط به آدم‌هایی است که از همه بیشتر دوستشان داشته‌ام. به نظر می‌رسید استعاره‌ای که عشق را مانند گلی توصیف می‌کند که خارهای زیادی دارد، درست باشد. بر این باور بودم که عشق بزرگ‌ترین خوشبختی است، اما آسیب هم می‌رساند. هیچ تردیدی نداشتم که عشق آزار دهنده است. تا اینکه کتاب اسپزانو را خواندم. آنچه یاد گرفتم این بود که اگر از نزدیک به عشق و درد نگاه کنیم، متوجه می‌شوید عشق و درد یک چیز نیستند. عشق همیشه عشق است. عشق همیشگی است و چیز دیگری نیست. هیچ چیز افزودنی و سمی در آن نیست. بنابراین اثر عشق می‌تواند همیشه عشق باشد. چیز معناداری است. نه؟

اگر عشق فقط از عشق ساخته شده باشد، مسلما نمی‌تواند به تو آسیب برساند. یا کاری کند که آزار ببینید. اگر عشق به ما آسیب نمی‌رساند، پس چیست؟ 


نظرات کاربران

کاربر ۲۸۶۶۶۳۸
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

واقعا کتابی خسته کننده والکی قیمت زیادزده ازخریدش واقعااا متاسفم برازکلمه اصلا رون نیست

زمان

۹ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۲۶۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۲۶۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان