دانلود کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره (رعایت حقوق:خودم یا دیگران؟) با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره (رعایت حقوق:خودم یا دیگران؟) اثر شادی جهرانی

دانلود و خرید کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره (رعایت حقوق:خودم یا دیگران؟)

معرفی کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره (رعایت حقوق:خودم یا دیگران؟)

شادی جهرانی در کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره (رعایت حقوق:خودم یا دیگران؟)، روایتی ساده درباره‌ی «حق» و «وظیفه» بیان می‌کند؛ روایتی که کمک می‌کند ارتباطاتی ثمربخش بسازیم.

نسخه صوتی کتاب اخلاق در زندگی روزمره (رعایت حقوق:خودم یا دیگران؟) ر ابا صدای افشین اعتماد و شهره روحی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره (رعایت حقوق:خودم یا دیگران؟)

زندگی کردن در میان انسان‌های مختلف، به عنوان یک موجود اجتماعی که به ارتباط داشتن با دیگران، محتاج است، گاهی چالش‌ها و مشکلات بسیاری به همراه دارد. باید یاد بگیریم که چگونه می‌توانیم ارتباط برقرار کنیم، چه زمانی لازم است صحبت کنیم و چه زمانی باید سکوت کنیم. ما باید در جامعه از حق و حقوق خودمان آگاه باشیم و در عین حال برای دفاع از حق خودمان گام برداریم. اما این موضوع سبب نمی‌شود که حق دیگران را پایمال کنیم. در عین حال باید زمانی که لازم است از حق دیگران هم دفاع کنیم. گاهی مرز تشخیص این موضوع برایمان بسیار سخت می‌شود. شادی جهرانی در کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره (رعایت حقوق:خودم یا دیگران؟) به این موضوع پرداخته است. او توضیحات مفصل و کاملی درباره‌ی حق و وظیفه بیان کرده است که به ما کمک می‌کند در تشخیص آن گام مثبتی برداریم. 

کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره (رعایت حقوق:خودم یا دیگران؟) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره (رعایت حقوق:خودم یا دیگران؟) یک اثر عالی است که شنیدن آن به همه توصیه می‌شود. با این‌حال اگر دوست دارید بتوانید ارتباط ثمربخش و سازنده‌ای برقرار کنید، این اثر به شما کمک می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره (رعایت حقوق:خودم یا دیگران؟)

هر روز با افراد گوناگونی سر و کار داریم. افرادی که گرایش‌ها، رویکردها، اندیشه‌ها، و باورهایشان هم مانند خودشان منحصر به فرد، و با دیگران متفاوت است. بی‌تردید، بسیاری از این تفاوت‌ها به دلخواه ما نیستند، اما آیا قرار است همه چیز و همه کس به دلخواه ما باشد؟ توانمندی‌های ما انسان‌ها، در همراهی و همگامی با یکدیگر است که به تبلور و کمال می‌رسد.

«رعایت حقوق دیگران» به ظاهر ساده می‌نماید، اما به واقع با در نظر گرفتن همه ظرافت‌ها و جزییات آن به جرات می‌توان گفت اصلی‌ترین وظیفه‌مان به عنوان موجودی اجتماعی است، اگر می‌خواهیم ما را «انسان» بنامند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۲۱۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۲۱۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان