دانلود کتاب صوتی مهارت‌های‌ ذهنی (جلد اول) با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهارت‌های‌ ذهنی (جلد اول) اثر رابرت دیلتز

دانلود و خرید کتاب صوتی مهارت‌های‌ ذهنی (جلد اول)

معرفی کتاب صوتی مهارت‌های‌ ذهنی (جلد اول)

کتاب صوتی مهارت‌های‌ ذهنی (جلد اول) اثر رابرت دیلتز و ترجمه پویا امامی کرکندی است. دیلتز در کتاب مهارت‌های‌ ذهنی (جلد اول) شما را با افرادی که نماد هوش و نبوغ هستند، آشنا می‌کند. 

نسخه صوتی کتاب مهارت‌های‌ ذهنی (جلد اول) را با صدای گرم کامبیز خلیلی و فرهاد اتقیایی بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی مهارت‌های‌ ذهنی (جلد اول)

در کتاب صوتی مهارت‌های‌ ذهنی (جلد اول) فرایندهای شناختی چهار نابغه را توضیح خواهم داد که تأثیر مثبتی در دنیای مدرن امروز داشته‌اند. این چهار نابغه که البته یکی از آن‌ها یک شخصیت خیالی است، همگی توانستند دنیا را متحول کنند و این کار را با استراتژی منحصر به‌فرد، خلاقیتی بی‌نظیر و توانایی در مهارت حل مساله انجام دادند؛ ارسطو، شرلوک هولمز، والت دیزنی، ولفگانگ آمادئوس موتسارت. هرچند حوزه کاری این چهار نابغه که در آن فعالیت می‌کردند کاملاً از یکدیگر متفاوت است اما در ویژگی تاثیرگذاری بر دنیا و ایجاد تغییر به واسطه‌ی توانایی‌هایشان، همه باهم برابر بودند.

کتاب صوتی مهارت‌های‌ ذهنی (جلد اول) به ما کمک می‌کند تا مسیر تفکر آن‌ها را بررسی کنیم. این بررسی به ما امکان می‌دهد تا در زمینه‌های مورد علاقه‌ی خودمان و زمینه‌ی فعالیتمان، بتوانیم تغییراتی عمیق و تحولاتی پایدار به وجود بیاوریم. 

کتاب صوتی مهارت‌های‌ ذهنی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید مسیر متفاوتی برای پیشرفت شخصی خودتان در نظر بگیرید، حتما کتاب صوتی مهارت‌های‌ ذهنی (جلد اول) را گوش کنید. 

بخشی از کتاب صوتی مهارت‌های‌ ذهنی (جلد اول)

گفته می‌شود تاریخ بشر چیزی جز کارها و ایده‌های انسان های بزرگ نیست. از زمانی که توجه مردم به بررسی فرایندهای تفکر خود جلب شده، یکی از اهداف و امیدهای پژوهش‌های روانشناسی استخراج ویژگی‌های کلیدی ذهن است. ویژگی‌هایی که به تفکر انسان اجازه می‌دهد همراه با بزرگان تاریخ به پرواز درآید. هدف سری کتاب‌های استراتژی نبوغ به کارگیری ابزارهای ان ال پی به منظور تحلیل شخصیت‌های مهم تاریخی و تولید مهارت ذهنی موثر است. به طوری که این مهارت در زمینه‌های دیگر هم کاربرد داشته باشد. 

نظرات کاربران

F Z
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

این کتاب هم مثل کتاب های دیگه ی دیلتز واقعا ارزش خوندن داره. متن تقریبا روون و قابل فهم نوشته شده. اما برای فهمیدن اون آشنایی با مفاهیم مقدماتی NLP می تونه کمک کننده باشه. استراتژی ذهنی این نوابغ خیلی جالب

- بیشتر
صیفوری
۱۴۰۲/۰۱/۱۸

شاید سوال باشد که محور بحث چیست و جایگاهش کجاست ، به حد بی سوادی خودم عرض میکنم، کتاب نوشته ی وارث به حق ان ال پی ( برنامه ریزی عصبی کلامی) ، آقای رابرت دیلتز می باشد، که راه

- بیشتر

زمان

۱۰ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۰۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۰۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان