دانلود و خرید کتاب شهامت دبی فورد ترجمه امیرحسین میرزائیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شهامت اثر دبی فورد

کتاب شهامت

نویسنده:دبی فورد
انتشارات:آسمان نیلگون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شهامت

کتاب شهامت نوشته دبی فورد با ترجمه امیرحسین میرزائیان منتشر شده است. ای کتاب موثرترین و مهم‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس را به خواننده آموزش می‌دهد.

درباره کتاب شهامت

این کتاب راه‌حلی بسیار کاربردی، دقیق و هوشمندانه را برای یک زندگی شجاعانه در اختیار خوانندگان می‌گذاردبی با شیوایی تمام از دگرگونی زندگی شخصی خودش می‌نویسد، که از رفتار هراس‌آلود او آغاز و به در دست گرفتن زمام امور با قدرت تمام به عنوان بانویی باشهامت ختم می‌شود. این کتاب ریشه در زندگی خود فورد دارد و از تجربیاتی ریشه می‌گیرد که او را تغییر داده است پس برای مخاطب بسیار جذاب و کاربردی است.

خواندن کتاب شهامت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام عکسانی که می‌خواهند در زندگی شجاعانه‌تر رفتار کنند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب شهامت

حالا که به گذشته نگاه می‌کنم، می‌بینم که باید نگرانی دکترم را در چشمان او می‌دیدم، اما در آن روزگار به این زنگ خطر توجهی نکردم. بر این باور بودم که شکست‌ناپذیرم، که در این سفر به‌سلامت خواهم بود و کسی بهتر از خودم بر احوال من آگاه نیست. اما آنچه که من سرماخوردگی سمجی می‌پنداشتمش و تنها به همین دلیل، به معاینهٔ پزشک تن داده بودم، در حقیقت یک مورد جدی از بیماری ذات‌الریه بود. حتی وقتی شنیدم که باید به بیمارستان بروم، هنوز نمی‌توانستم جدی بودن وضعیتم را به طور کامل دریابم. من، که از فشارهای اقوام و پزشکان به تنگ آمده بودم، به هر ملالتی بود گذاشتم مادرم مرا با اتومبیل به بیمارستان برساند. پس از معاینه در بیمارستان، به من گفتند که باید چند روزی بستری شوم.

اما در عرض ۲۴ ساعت در اتاق عمل بودم و از این‌که قرار بود لوله‌هایی در بدنم قرار داده شود تا به وسیلهٔ آن‌ها مواد مایعی که یک چهارم قفسهٔ سینه‌ام را اشغال کرده بودند خارج کنند شگفت‌زده برجای خود میخکوب شده بودم. در مدتی که پس از عمل جراحی بستری بودم، با خود کلنجار می‌رفتم که چگونه ممکن است یک سرماخوردگی ساده به چنین ویرانگری عظیمی در نظام زندگی من تبدیل شود

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

فِ . الف . تا
۱۴۰۱/۰۸/۲۹

اگر دنبال راهی برای بالابردن اعتماد به نفس خودتون هستید حتما این کتاب رو بخونید با دقت تمریناتشو انجام بدید .

Shagh.sha
۱۳۹۹/۰۶/۰۵

من نسخه چاپی انتشارات آتیسا با ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی رو خوندم جزء مزخرفترین کتابایی بود ک خوندم ، اصلا خوشم نیومد و برام مفید نبود. حیف پول... بزور تا ص ۱۶۰ تونستم بخونم ، فقط اینش خوب بود ک اگ اتفاق

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
حالا نوبت شماست، به من بگویید که حقیقت وجودتان چقدر والا و شگفت است؟ این کلمات را با نفس و دَم خود به سینه فروبکشید: شما بانویی زیبا هستید که کارتان به عنوان جنگجویی صاحب شهامت این است که تمام ابعاد وجود خارق‌العاده و حیرت‌انگیز خود را به جهانیان ابراز کنید و خزانهٔ خود را آن‌قدر با محبت پر کنید که اگر ۹۹ درصد اهل جهان شما را رد یا طرد کردند باز بتوانید احساس خوبی دربارهٔ خود داشته باشید.
کاربر ۲۵۴۵۶۸۳

حجم

۲۴۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۲۴۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان