دانلود کتاب صوتی هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه‌ای با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه‌ای اثر آیدا کاردار

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه‌ای

معرفی کتاب صوتی هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه‌ای

کتاب صوتی هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه‌ای نوشته رَندی گِیج نویسنده مولتی‌میلیونر کتاب‌های موفقت در کسب وکار است.

 کتاب هفت قانون بازاریابی شبکه‌ای، درباره قوانین پیشرفت رهبری است. برای موفقیت در یک سطح عالی، شما به توانایی شناسایی رهبران موجود، شناخت رهبران بالقوۀ آینده، و سپس کمک به آن رهبران بالقوه در رسیدن به مرحله عظمتشان نیاز دارید.

شما نه تنها باید تیم خود را رهبری کنید، بلکه باید در نهایت کنار بکشید و فضای لازم را برای رهبران جدید ایجاد کنید تا پدیدار شوند و نقش شما را به دست بگیرند. وظیفه شما این است که روزی از شغل خود بیرون بیایید.

اگر به پیروان خود کمک کنید تا عقاید خود را ابراز کنند، تعداد بیشتری از افراد به رهبری روی می‌آورند و پیشرفت واقعی هم همین‌جاست. یکی از کارهایی که رهبران توانمند انجام می‌دهند، اندازه‌گیری، نظارت و تعدیلِ پیشرفت با استفاده از معیارهای ِافراد داخل تیمشان است.

 رندی گیج در این کتاب از شما به عنوان یک رهبر می‌خواهد به جای اینکه فقط روی پیشرفت رتبه خود تمرکز کنید، به فکر رساندن دیگران به درجه بعدی باشید. انجام این کار قطعا به پیشرفت شما کمک خواهد کرد و بهترخواهد بود. زیرا به این ترتیب، پایه و اساس قوی‌تری خواهید داشت که اساس پیشرفت شما می‌باشد.

 شنیدن کتاب هفت قانون بازاریابی شبکه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار به ویژه متصدیان بازاریابی شبکه‌ای.

 درباره رندی گیج

رندی گیج در خانواده‌ای به دنیا آمد که مادری تنها و بدون همسر، با درآمدی بسیار ناچیز، مسؤلیت بزرگ کردن سه کودک را بر عهده داشت.

سالهای کودکی رندی در فقر و فلاکت سپری شد.در نوجوانی در دام اعتیاد به مواد مخدر و الکل گرفتار شد. بنابراین مجبور شد هم برای مصرف خودش و هم برای کسب درآمد، به فروش مواد مخدر روی آورد اما او با این درآمد نیز نمی توانست مخارج خود را تأمین کند. پس به سمت جرم و جنایت رفت. او در نتیجه اعمال خلاف از دبیرستان اخراج و نهایتاً در یک سرقت مسلحانه دستگیر و روانه زندان شد.

در زندان مردی بازاریاب به استعدادی ذاتی و نهانی در وجود او پی برد و احساس کرد اگر رندی روش خود را در زندگی تغییر دهد و در راه مثبت قدم بگذارد، می‌تواند هر کاری را که اراده کند به بهترین نحو ممکن انجام دهد و انسان موفقی شود. ازاین رو رندی را از این مطلب آگاه کرد که توانایی انجام کارهای بسیار عظیمی را دارد. این سخن تأثیر بسیار زیادی بر ذهن رندی گذاشت و او را دگرگون کرد. زمانی که از زندان آزاد شد، دنیا در نظرش تغییر کرده بود. او تصمیمش را گرفت تا آینده‌ای موفق برای خود بسازد. پس شروع به تلاش کرد. رندی از ظرفشویی آغاز کرد و اکنون به یک مولتی میلیونر تبدیل شده است و زندگی او به اندازه ای خوب است که اکثر مردم حتی در رؤیاهایشان نیز نمی توانند تصور کنند.

رندی گیج مؤلف پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان نظیر کتاب حاضر «۳۷ راز توانگری»، «توانگری را بر خود پذیرا باشید»، «موفقیت ذهن»، «۷۷ قانون معنوی موفقیت» و «١٠١ کلید برای موفقیت شما» است.

رندی گیج یک مولتی میلیونر و در عین حال بسیار خیرخواه است و خدمات بشردوستانه بسیار زیادی در سراسر جهان انجام می‌دهد. او در زندگی به تمام آرزوهایش دست یافته و اکنون در کتاب راز توانگری، رموزی را که درباره توانگری موفقیت مالی می‌داند با مردم جهان در میان می‌گذارد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان