دانلود کتاب صوتی پیامبر و رازهای دل با صدای مسیحا برزگر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیامبر و رازهای دل اثر جبران خلیل جبران

دانلود و خرید کتاب صوتی پیامبر و رازهای دل

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پیامبر و رازهای دل

کتاب صوتی پیامبر و رازهای دل نوشته جبران اخلیل جبران است که با صدای مسیحا برزگر منشر شده است. این کتاب از زمان انتشار تا امروز همواره یکی از کتاب‌های پرفروش جهان بوده است.

درباره کتاب پیامبر و رازهای دل

مجموعه یادداشت‌های پیامبر از زمان انتشارش در سال ۱۹۳۰ تا امروز جزء ثابت لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان بوده است. این کتاب به ۵۰ زبان ترجمه شده و ده‌ها میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است. جبران خلیل جبران نویسنده خوش ذوق و هنرمند لبنانی بود. او زندگی سختی را در کودکی داشت و در ۱۲ سالگی به همراه مادرش به آمریکا مهاجرت کرد. او بارها به وطنش بازگشت و مقاطعی از تحصیلش را نیز در لبنان گذراند. جبران خلیل جبران، بیش از ۱۵ جلد کتاب به زبان عربی و انگلیسی تالیف کرده است که معروف‌ترین اثر او رمان موفق «پیامبر» است. او زبانی شاعرانه در توصیف عشق و زیبایی دارد؛ که از تفکراتش نسبت به عشق و تاثیر آن بر زیبایی زندگی بشر نشات می‌گیرد.

پیامبر عاشقانه‌ای است سرشار از جملات لطیف، که با نثری افسون‌کننده به ستایش عشق و زیبایی در زندگی بشر می‌پردازد.

شنیدن کتاب پیامبر و رازهای دل را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات جهان پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس جبران خلیل جبران
جبران خلیل جبران
لبنانیی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۳۱

جبران خلیل جبران در ۶ ژانویه‌ی ۱۸۸۳ در شهر باستانی بشاری، در جبل لبنان واقع در شمال لبنان، در خانواده‌ای از مسیحیان مارونی متولد شد. در زمان تولد او، محل تولدش در نیمه‌ی خودمختار امپراتوری عثمانی قرار داشت. پدر خلیل، بدهی‌های هنگفتی از قمار انباشته کرده بود و شغل خود را از دست داده بود، اما بعدها توسط یک مدیر محلی به مقام و منصب دست یافت. مادر خلیل پیش از ازدواج با پدر خلیل، دو بار ازدواج کرده بود و از ازدواج اولش صاحب یک پسر شده بود. خلیل به غیر از برادر ناتنی خود، پیتر، دو خواهر کوچک‌تر نیز داشت. او هرگز به مکتب نرفت، اما توسط کشیشانی که به خانه‌ی آن‌ها رفت‌وآمد داشتند، زبان عربی و خواندن انجیل را آموخت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد