دانلود کتاب صوتی زبان بدن با صدای دانیال معنوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زبان بدن اثر الیزابت کانکه

دانلود و خرید کتاب صوتی زبان بدن

معرفی کتاب صوتی زبان بدن

کتاب صوتی زبان بدن، اثر الیزابت کانکه، درباره‌ی رفتارهای غیر کلامی و حالت‌های فیزیکی ما است که در ارتباطات ما بسیار تاثیرگذار هستند و هرکدام معنای خاصی دارند. 

اگر می‌خواهید حالات و زبان بدن خودتان و دیگران را بهتر بشناسید، نسخه صوتی کتاب زبان بدن را با ترجمه مریم هدایتی و صدای دانیال معنوی گوش کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی زبان بدن

حتما اصطلاح زبان بدن به گوشتان خورده است. شاید زبان بدن یا تنگفت را جدی نگیرید اما در دنیا متخصصانی برای همین کار وجود دارند. آن‌ها همیشه حالات فیزیکی افراد مشهور مثل اعضای خانواده‌های سلطنتی یا سیاستمداران را تفسیر می‌کنند. اما زبان بدن چیست؟ زبان بدن در واقع به ممجموعه از رفتارها، حالات و حرکات غیر کلامی و فیزیکی گفته می‌شود که در روابط غیر کلامی ما با دیگران به شدت تاثیر می‌گذارند. الیزابت کانکه در کتاب زبان بدن به ما می‌آموزد چگونه حالات بدن منظور واقعی افراد را آشکار می‌کند؟ چگونه می‌توانیم از بدن و حالات چهره خود برای بهتر کردن تصویر خود در نظر دیگران استفاده کنیم؟

کانکه در کتاب صوتی زبان بدن به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا هر یک از ما پیام‌های خاصی را به دیگران منتقل می‌کنیم و چگونه رایج‌ترین حالات چهره را تفسیر کنیم. در ادامه نیز، به ما نشان می‌دهد که چگونه از زبان بدن برای موفقیت در کار، روابط و گفت‌وگوهای خود بهره ببریم.

کتاب صوتی زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی زبان بدن برای تمام کسانی است که دوست دارند زبان بدن خود، و معنای رفتارها و حرکات و حالات خاص خود و دیگران را بشناسند. اگر دوست دارید روابطتان با دیگران را بهبود بدهید و تاثیر خوبی روی اطرافیانتان بگذارید، زبان بدنتان را بشناسید.

بخشی از کتاب صوتی زبان بدن

منظور از حرکات بدنی امضا‌گونه، همان حرکات و ژست‌هایی است که با آن‌ها شناخته می‌شوید و به شیوه‌ی خاص خودتان انجام می‌دهید. یک نفر حلقه‌ی موی خود را به دور انگشتش می‌پیچد. دیگری شستش را می‌مکد یا شخصی دیگر، ابروهایش را به آهستگی با دست نوازش می‌کند. این حرکات بدنی، سرنخ‌هایی درباره‌ی شخصیت فرد مقابل به ما می‌دهد. حرکات بدنی امضاگونه شما را از دیگران متمایز می‌کنند. ناپلئون بناپارت و نحوه‌ی ایستادن توانمندش نه در صحنه‌ی نبرد، بلکه بر بوم نقاشی را به یاد آورید. او در حالی ایستاده که دستش را در جیب جلیقه‌اش فرو برده است. چنین نمایی در این نقاشی، افتخار و اقتدار ایجاد کرده است. چه کسی می‌داند که او اصلا در چنین وضعیتی بوده است یا خیر؟ ولی نقاش چنین تصویری را ایجاد کرده و ما نیز آن را باور کرده‌ایم.

یکی از برجسته‌ترین حالات بدنی امضاگونه، که از پرنسس دایانا، همسر شاهزاده‌ی انگلستان به ید مانده است، سر رو به پایین، همراه با نگاهی رو به بالا است. امروزه این حالت با نام سیمای دایانای خجالتی شناخته می‌شود. 

فهرست

  • مقدمه
  • تعریف و توضیح زبان بدن
  • نگاهی دقیق‌تر به حرکات غیرکلامی
  • پیش به سوی اصل ماجرا
  • حالات چهره
  • چشم‌ها همه چیز را می‌گویند
  • ارزیابی حالات بدن
  • خود را مجهز کنید
  • حقایقی در کف دستان شما
  • نحوه‌ی ایستادن
  • حقوق و قوانین قلمروی شخصی
  • گذر از مرزهای فرهنگی
  • ده روش برای درک افراد بدون پرسیدن
  • ده روش برای بهبود رابطه غیرکلامی

نظرات کاربران

Mah(D)
۱۳۹۹/۰۹/۰۲

کتاب فوق العاده بی مصرف و غیرکاربردی هست. اصلا ذره ای هم نمی‌تونید ازش استفاده کنید. فکر نکنم کسی بجز اینکه به عمد بخواد کتاب رو تبلیغ کنه نظر مثبت بده

نفیسه
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

صدای گوینده خیلی خوب بود برای این موضوع کتاب ها. ولی خود کتاب خیلی پراکنده و بدون کاربرد بود

قنبری
۱۴۰۱/۰۴/۱۰

کسل کننده، طولانی و پراکنده. اساسا مد شده که کتاب دویست و پنجاه صفحه ای چاپ کنند که کلا فقط یک صفحه حرف توشه و بقیه اش روده درازی برای پر کردن صفحات هست. کتاب خوب یا همون نویسینده خوب

- بیشتر
M Mohammadi
۱۳۹۹/۰۶/۲۴

عالی من از این کتاب بهتری نخوانده ام پیشنهاد میکنم شما هم بخوانید

زمان

۸ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۴۸۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۴۸۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان