دانلود کتاب صوتی شب‌های روشن با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شب‌های روشن اثر فئودور داستایفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی شب‌های روشن

گوینده:کاوه یانقی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شب‌های روشن

کتاب صوتی شب‌های روشن، داستان لطیف و عاشقانه‌ای از فئودور داستایفسکی نویسنده مشهور و تأثیرگذار اهل روسیه است. شب‌های روشن از احساسات مرد جوان تنهایی می‌گوید که به دنبال هم‌صحبت می‌گردد.

دربار‌ه‌ی کتاب صوتی شب‌های روشن

داستان کتاب شب‌های روشن، درباره‌ی زندگی و احساسات پسر جوان تنهایی است که در شهر سن‌پترزبورگ برای خود می‌چرخد. او درددل‌ها و دلتنگی‌هایش را با خیابان‌ها و در و دیوارهای شهر قسمت می‌کند. بعد ناگهان به طور اتفاقی به دختری برمی‌خورد که در انتظار معشوقش است. دختر هیچ متوجه حضور پسر در کنارش نمی‌شود و پسر هم از آنجا می‌رود. اما زمانی که می‌بیند دختر فریاد می‌کشد و به کمک احتیاج دارد، به آن سمت برمی‌گردد و دختر را از دست مرد مستی که آنجاست، نجات می‌دهد. آشنایی این دو نفر با یکدیگر مانند نوری است که به زندگی پسر تابیده است.

داستایفسکی شب‌های روشن را پیش از رفتن به سیبری یعنی پیش از دوران بلوغ آثار هنری‌اش نوشته است. اما چه چیز باعث شده این رمان هنوز جزو کتاب‌های محبوب خوانندگان باشد؟ کتابی که خود داستایفسکی آن را «رمان احساساتی از خاطرات یک خیالاتی» می‌خواند.

راز ماندگاری این اثر، سادگی روایت و زیبایی و لطافت داستان است.

کتاب شب‌های روشن را به چه کسانی پیشنهاد می‎‌کنیم؟

شنیدن کتاب شب‌های روشن برای دوست داران داستان‌های عاشقانه، تجربه‌ای ناب و دلچسب است.

درباره‌ی فئودور داستایفسکی

فیودار میخاییلوویچ فرزند دوم خانواده داستایفسکی در ۳۰ اکتبر ۱۸۲۱ به دنیا آمد. پدرش پزشک بود و از اوکراین به مسکو مهاجرت کرده بود و مادرش دختر یکی از بازرگانان مسکو بود. او در ۱۸۴۳ با درجهٔ افسری از دانشکدهٔ نظامی فارغ‌التحصیل شد و شغلی در ادارهٔ مهندسی وزارت جنگ به دست آورد. اما در سال ۱۸۴۹ به جرم براندازی حکومت دستگیر شد.

حکم اعدام او مشمول بخشش شد و در عوض او چهار سال در زندان سیبری زندانی بود و بعد از آن نیز با لباس سرباز ساده خدمت می‌کرد. شهرت او به خاطر رمان‌هایش: ابله، قمارباز، برادران کارامازوف و جنایت و مکافات است. ویژگی منحصر به فرد آثار وی روانکاوی و بررسی زوایای روانی شخصیت‌های داستان است. سوررئالیست‌ها مانیفست خود را بر اساس نوشته‌های داستایفسکی ارائه کرده‌اند. داستایفسکی در۵۹ سالگی در ۹ فوریه ۱۸۸۱ در سن پترزبورگ از دنیا رفت

معرفی نویسنده
عکس فئودور داستایفسکی
فئودور داستایفسکی
روس | تولد ۱۸۲۱ - درگذشت ۱۸۸۱

داستایفسکی، نویسنده‌ی رمان‌های مشهوری مانند قمارباز و برادران کارامازوف، در ۱۱ نوامبر ۱۸۲۱ در شهر مسکو و در خانواده‌ای بسیار مذهبی چشم به جهان گشود. این موضوع باعث شد خود او نیز در طی حیات خود انسانی مذهبی باقی بماند. او در مدرسه آموزش‌های نظامی می‌دید، اما خودش به ادبیات علاقه‌ی بسیاری داشت؛ بنابراین پس از اتمام مدرسه خود را وقف نوشتن کرد. نوشته‌های اولیه‌ی داستایوفسکی از او مردی جوان و بسیار پانرژی و در عین حال با روانی بی‌ثبات ترسیم می‌کنند.

نظرات کاربران

نسیمِ شمال
۱۴۰۱/۰۸/۰۷

بعد از خوندن قمارباز،جنایت و مکافات و ابله،محض خاطر علاقه م به قلم داستایفسکی ،سراغ شبهای روشن رفتم عاشقانه ای بکر،ساده و جذاب بود گویندگی گوینده هم دلنشین بود بعد از خوندنش فیلم نسخه ی ایرانیش از آقای موتمن رو هم ببینید (با

- بیشتر
dr.trump
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

به شخصه به رمان عاشقانه علاقه ندارم.کتاب سطحی بود.معلوم بود برای جذب مخاطب نوشته شده بود تااحتمالا کمک خرج دوران تنگدستی داستایوفسکی بشود.ولی شخصیت ناستنکا به درستی بیانگر شخصیت همه ی زن هاست.

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۱۶,۸۰۰
۳۰%
تومان