دانلود و خرید کتاب کاش وقتی ۲۰ سالم بود ‌می‌دانستم (خلاصه کتاب) تینا سیلیگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاش وقتی ۲۰ سالم بود ‌می‌دانستم (خلاصه کتاب) اثر تینا سیلیگ

کتاب کاش وقتی ۲۰ سالم بود ‌می‌دانستم (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب کاش وقتی ۲۰ سالم بود ‌می‌دانستم (خلاصه کتاب)

کتاب کاش وقتی ۲۰ سالم بود ‌می‌دانستم یا مسیری که جایگاه شما را در زندگی می‌سازد کتابی در زمینه موفقیت و نوشته تینا سیلیگ است. این میکروکتاب خلاصه‌ای از کتاب کاش وقتی ۲۰ سالم بود ‌می‌دانستم است.

درباره کتاب کاش وقتی ۲۰ سالم بود ‌می‌دانستم

کتاب بر اساس داستان‌هایی از موفقیت و شکست نوشته شده است. داستان‌هایی که نویسنده در کلاس‌های درس خود به عنوان استاد دانشگاه و پیش از آن به عنوان پژوهشگر، کارآفرین و مشاور مدیریتی تجربه کرده است و داستان‌هایی که کارآفرینان، مربیان، مدیران و.... برای او تعریف کرده‌اند

فصل‌های این کتاب طوری طراحی شده‌اند که شما را به چالش بکشند تا خودتان و دنیا را با نگاهی تازه ببینید. ایده‌های سرراست هستند؛ اما لزوماً شهودی نیستند. آنها مناسب کسانی هستند که در محیط‌های پویا کار می‌کنند؛ جاهایی که موقعیت‌ها به‌سرعت تغییر می‌کند و کسانی را که درگیرند، ملزم می‌کند که بدانند چگونه فرصت‌ها را شناسایی کنند، اولویت‌ها را بسنجند و از شکست درس بگیرند. به‌علاوه، این مفاهیم برای هرکسی که بخواهد بیش‌ترین عصارهٔ زندگی را بیرون بکشد، ارزشمند است.

خواندن کتاب کاش وقتی ۲۰ سالم بود ‌می‌دانستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

جوان‌هایی که در آغاز راه موفقیت هستند و کسانی که می‌خواهند تازه پا به دنیای اجتماعی و پیچیده کاری بگذارد و نمی‌خواهند که پی در پی شکست را تجربه کنند. توصیه‌های این کتاب برای همه خصوصا جوانانی که در شرف پا گذاشتن به دنیای کسب و کار هستند مفید است.

درباره تینا سیلیگ

تینا سیلیگ دکتریِ عصب‌شناسی از دانشکدهٔ پزشکی استنفورد دارد و مدیر اجرایی برنامهٔ سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیزِ فناوریِ استنفورد است که قطب کارآفرینی در دانشکدهٔ مهندسی دانشگاه استنفورد است. به‌علاوه، سیلیگ دوره‌های آموزشی دربارهٔ کارآفرینی و نوآوری را در بخش علوم و مهندسی مدیریت و در مؤسسهٔ طراحی هاسو پلاتنر در دانشگاه استنفورد تدریس می‌کند. او اغلب سخنرانی می‌کند و کارگاه‌های آموزشی‌ای برای مدیران اجرایی در طیف وسیعی از رشته‌های علمی برگزار می‌کند و کتاب‌های علمی محبوبی برای بزرگ‌سالان و کودکان نوشته است.

بخشی از کتاب کاش وقتی بیست‌ساله بودم، می‌دانستم

 نظرم چالش ۵ دلاری، در آموزش داشتن ذهنیت کارآفرینی به دانشجوها موفقیت خوبی کسب کرد. اما تمرین‌هایی هم به آن‌ها داده‌ام که متوجه شوند ارزش، همیشه برحسب پاداش‌های مالی سنجیده نمی‌شود. مثلا در یکی از تمرین‌ها به جای ۵ دلار، به هرتیم پاکتی دادم که در آن ۱۰ گیره کاغذی بود. به تیم‌ها گفتم باید با استفاده ازاین گیره‌های کاغذ، تا جایی که ممکن است، ارزش ایجاد کنند.‌ این ارزش می‌تواند با توجه به معیارهایی که آن گروه برای آن در نظر گرفته‌اند، سنجیده شود.

هرکدام از این تیم‌ها ارزش‌های متفاوتی را برای سنجش در نظر گرفته بودند. یکی از آن‌ها تصمیم گرفته بود گیره‌های کاغذ، نوعی ارز جدید باشد. تیم دیگر با توجه به این که رکورد جهانی طولانی‌ترین زنجیره از گیره‌های کاغذ، ۲۲ مایل بوده است، تصمیم گرفت این رکورد را بشکند. تیمی دیگر هم گیره‌های کاغذ را با کمی پوستر مقوایی مبادله کردند و در دکه‌ای در مرکز خریدی نزدیک، نصب کردند که این شعار روی آن نوشته بود: «حراج دانشجویان استنفورد؛ یکی بخر، دوتا ببر». آن‌ها با پیشنهادهایی که دریافت کردند شگفت‌زده شدند. از حمل کیف‌های سنگین مشتریان فروشگاه‌ها تا تشکیل جلسه طوفان فکری برای حل مشکل تجاری خانمی که نیاز به کمک داشت و در عوض این کار، ۳ مانیتور را که نمی‌خواست، به آن‌ها اهدا کرد.

نظرات کاربران

محمدامین علیزاده
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

کتاب خوبی بود دید آدمُ بازتر میکنه درمورد مسائل. ممنون که میکروکتابشو گذاشتین. عالی

bahar
۱۴۰۲/۰۴/۱۰

کتاب بسیار خوبی هست و تکنیک ها و روش های آن بسیار جالب و کاربردی می باشد. شیوه ترجمه کتاب هم بسیار روان و بی نقص هست. به نظرم جزو کتاب هایی است که تمام بیست ساله ها باید بخوانند.

بید مجنون
۱۴۰۲/۰۲/۰۳

متن این خلاصه روان بود و تو یک ساعت تموم شد. بیشتر در زمینۀ موفقیت کاری هست. یه بخش کتاب میگه اهداف خودتون رو بنویسید و مسیر و کارهایی که برای رسیدن به اون لازم هست رو مشخص کنید. به نظر

- بیشتر
کاربر 2817558
۱۴۰۱/۱۲/۲۷

من هنوز کتاب رو نخوندم...چرا به جای میکرو کتاب کل کتاب رو نمی زارید که کلشو بخونیم من دنبال کل کتابم نه خلاصش لطفا کلشم بزارید تشکر

amirhesam
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

سلام. به نظرم باید کتاب اصلی بهتر از میکروکتاب باشه

کاربر ۲۶۹۷۱۴۸
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

چرا دانلود نمیشه؟؟؟

کاربر ۳۳۶۸۲۵۶
۱۴۰۰/۰۴/۲۸

سلام چرا بقیه صفحات کتاب نیست

Zahra Mojab
۱۳۹۹/۱۲/۰۴

کتاب خوبیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
موسس سازمان ایندور ((endeavor که هدف آن رشد کارآفرینی در کشورهای در حال توسعه بود، نمونه برجسته‌ای است از کسی که حل کردن هیچ مشکلی را سخت نمی‌بیند. او باور دارد که اگر دیگران فکر کردند که ایده‌های شما احمقانه است، نشان دهنده این است که در مسیر درستی هستید. در واقع یکی از بزرگترین موانع در راه رسیدن به اهداف‌تان، کسانی هستند که از همان ابتدا به شما می‌گویند که نمی‌توانید انجام دهید.
Parisa
در واقع گاهی ترک کردن می‌تواند به شدت قدرت‌بخش هم باشد، چرا که نشان می‌دهد این شما هستید که همه چیز را کنترل می‌کنید، هر چند که کار آسانی نیست، چون لازم است با شکست‌های خود روبرو شوید و آن‌ها را اعلام کنید
Vahid
کلید مذاکره موفق، کشف علایق دیگران است
کاربر ۳۴۹۴۹۴۲
«هیچ تصمیم کاملا درستی وجود ندارد».
کاربر ۳۴۹۴۹۴۲
ما غالبا بیش از حد در بن‌بست‌های زندگی معطل می‌مانیم. شکست سخت است اما بخشی از فرآیند یادگیری است.
Parisa
خطا بخشی طبیعی از فرآیند یادگیری است
mihammad110
بیشترین ارزش ممکن را خلق کنند.
کاربر ۷۳۱۴۴۳۷

حجم

۴۹٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۴۹٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان