دانلود و خرید کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی مارک ویلیامز ترجمه اکرم کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی اثر مارک ویلیامز

کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی

معرفی کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی

کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی، اثری از مارک ویلیامز، جان تیزدیل، زیندل سگال و جان کابات - زین به تمام مخاطبان کمک می‌کند تا با استفاده از روش ذهن آگاهی بر افسردگی خود غلبه کنند. 

اگر دوست دارید با سگ سیاه افسردگی خداحافظی کنید، کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی را با ترجمه اکرم کرمی بخوانید.

درباره‌ی کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی

احساس افسردگی چیزی فراتر از یک حس عمیق ناراحتی است. در حقیقت افراد افسرده، با احساسات فلج‌کننده‌ای مانند نارضایتی از زندگی، ناامیدی و یاس، بی‌قراری و اضطراب روبه‌رو هستند. آمارها نشان می‌دهد تعداد بسیار زیادی از مردم با حس عمیق افسردگی در زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند. اگر چنین حسی را تجربه کرده باشید به خوبی می‌دانید که تلاش‌هایتان ممکن است نتیجه‌ی چندانی نداشته باشند یا اینکه اثر آن‌ها موقتی باشد. راه چاره چیست؟ 

چهار متخصص برجسته، مارک ویلیامز، جان تیزدیل، زیندل سگال و جان کابات - زین در کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی روشی را برای کنترل و درمان افسردگی پیشنهاد می‌کنند. روشی که به شما کمک می‌کند تا ابتدا از  عواملی که باعث پدید آمدن افسردگی در وجودتان شده است، باخبر شوید. سپس تمرین‌ها و راهکارهایی ارائه می‌کنند که عادت ذهنی افسرده‌ساز را درمان می‌کنند. تمرین‌های کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی به شما کمک می‌کنند تا نگرشتان نسبت به افکار و احساسات منفی تغییر کنید. در این صورت، افزایش فشار زندگی و فشار روحی و روانی بر جسم جانتان به افسردگی منجر نمی‌شود. 

یکی دیگر از دلایلی که درمان بیماری افسردگی را سخت می‌کند، احتمال بالای بازگشت آن است. تمرین‌های کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی به کمک شما می‌آیند تا احتمال بازگشت را هم به کمترین حد ممکن خود برسانید. کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی در چهار فصل کمک می‌کند تا کنترل ذهن، جسم و هیجاناتتان را به دست بگیرید، بتوانید نگرشتان را به غم و اندوه تغییر دهید و بعد از گذراندن این دوره، به بازسازی و ترمیم زندگی خود بپردازید. 

کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی به همه‌ی افرادی که در دام افسردگی اسیر هستند، کمک می‌کند. اگر دوست دارید درباره‌ی درمان افسردگی با روش ذهن‌آگاهی، اطلاعات درست و کافی به دست بیاوید، کتاب رهایی از افسردگی به روش ذهن آگاهی را حتما بخوانید. 

فهرست

  • ذهن، جسم و هیجان
  • لحظه به لحظه
  • دگرگونی غم و اندوه
  • بازسازی زندگی

نظرات کاربران

مجتبی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

تو سالهای اخیر، آنقدر کتابهای روانشناسی زرد زیاد شدند و آنقدر تبلیغ پوچ براش میشد که با وسواس زیادی سمت کتابهای توسعه فردی میرفتم، چراکه یه کتاب بد تو این حوزه می‌تونه یک راهبرد غلط به آدم بده و سالها

- بیشتر
M Kzi
۱۴۰۰/۰۱/۱۳

محتوای کتاب را نتوانستم بخوانم. پی دی آف هست که خود یک مشکل . مشکل دوم خود پی دی آف فول سایز نیست و باز کوچکتر از صفحه است

طلوع زندگی
۱۴۰۱/۰۹/۱۴

کتاب خوب و کاربردی است. مبنای علمی دارد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۷۴,۰۰۰
تومان