دانلود کتاب صوتی سینِمِن و باران بهاری با صدای پرستو دهقان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سینِمِن و باران بهاری اثر ایمی کرین جانسن

دانلود و خرید کتاب صوتی سینِمِن و باران بهاری

معرفی کتاب صوتی سینِمِن و باران بهاری

کتاب صوتی سینِمِن و باران بهاری، نوشته ایمی کرین جانسون، ماجرای دوستی یک کلاغ سیاه باهوش و مهربان با یک خرس قوی و دوست‌داشتنی است. 

داستان بامزه‌ی سینمن و باران بهاری را یاسین محمدنیا به فارسی ترجمه کرده است و آن را با صدای زیبای پرستو دهقان و محمد قدم‌پور مقدم می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی سینِمِن و باران بهاری

ایمی کرین جانسون در کتاب صوتی سینِمِن و باران بهاری، داستان دوستی سالومون کلاغه و سینمن خرسه را نوشته است. یک دوستی عمیق، طولانی و پر از مهربانی. روزی روزگاری سالومون کلاغه در این جنگل سرسبز و زیبا، روی بلندترین شاخه‌ی درخت گردوی مورد علاقه‌اش نشسته بود و همه چیز را با دقت نگاه می‌کرد. با عبور یک نسیم بهاری ملایم از لابه‌لای درخت‌ها، کلاغ سیاه فهمید که بالاخره فصل شکوفه‌ها و زیبایی‌ها، یعنی بهار رسیده است. پرنده‌های دیگر هم از شوق آمدن بهار، شروع به خواندن کرده بودند. فضای جنگل با صدای زیبای پرنده‌ها خیلی دلنشین‌تر شده بود. مثل همیشه، سالومون فصل بهار را با سر زدن به نقاط مختلف جنگل و احوال‌پرسی با بقیه حیوان‌ها شروع کرد. و اول از همه به سراغ دوست قدیمی‌اش، سینمن خرسه رفت!

کتاب صوتی سینِمِن و باران بهاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکان گروه سنی پیش از دبستان و کودکانی که سال‌های اول مدرسه را می‌گذرانند، از شنیدن داستان بامزه‌ی کتاب صوتی سینِمِن و باران بهاری لذت می‌برند.

بخشی از کتاب صوتی سینِمِن و باران بهاری

پرنده‌ی مشکی اول از همه به غار کوچیک و تاریک قدیمی‌ترین دوستش سینمن خرسه سر زد. سالومون پرسید: «قااااار! سلام سینمن، چطوری؟»

سینمن جواب داد: «سلام سالومون. از دیدنت خیلی خوشحالم. یکی هست که می‌خواهم بهت معرفی‌اش کنم!»

یکهو از پشت سر سینمن یک بچه خرس تپل و پشمالو بیرون پرید و با صدای ضعیفش یک غرش خنده‌دار کرد. «پسرم کوبی فقط چند روزه که به دنیا اومده!»

«سلام کوبی! به خانواده‌ی جنگل خوش اومدی. از غرش ترسناکت معلومه تو هم مثل پدرت، خرس بزرگ و قدرتمندی می‌شی. قااااااررر!» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان