دانلود و خرید کتاب مامان زندان سالی صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مامان زندان اثر سالی صالحی

کتاب مامان زندان

معرفی کتاب مامان زندان

مامان زندان داستانی جذاب با تصاویر زیبا نوشته سالی صالحی برای کودکان است. این داستان ماجرای یک بچه هشت ساله را روایت می‌کند که مدیر زندان شده است.

فرض کنید یک بچه‌ی هشت ساله مدیر زندان شود! چه اتفاقاتی می‌افتد؟ شاید فکر کنید که همه‌جا به هم می‌ریزد، بله همین‌طور می‌شود! اصلاً چه کسی یک دختربچه را مدیر زندان کرده؟ مگر زندان جای شوخی و مسخره‌بازی است؟ البته که هست!

 درباره کتاب مامان زندان

 النا الن‌باخ دختربچه هشت ساله‌ شیطانی است که با مادربزرگش زندگی می‌کند. یک روز پستچی محل که النا را می شناسد، برای او نامه‌ای می‌آورد. النا نامه را باز می‌کند و می‌بیند از طرف زندان است. اول تعجب می کند و فکر می‌کند برای این که در مدرسه روی عکس خانم معلم، سبیل کشیده، قرار است او را به زندان ببرند اما وقتی نامه را تا آخر می‌خواند چشمانش از تعجب گرد می‌شود، در نامه نوشته شده که ریاست زندان را به او تبریک می‌گویند.

 النا باورش نمی‌شود اما واقعیت دارد، او رئیس زندان شده و فردا صبح باید کارش را شروع کند. با ورود النا به زندان اوضاع کاملا دگرگون می‌شود. او کارهایی انجام می‌دهد که وضعیت زندان کاملا با قبلش متفاوت می‌شود.

 خواندن کتاب مامان زندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این داستان برای کودکان دبستانی نوشته شده است.

نظرات کاربران

sina
۱۳۹۹/۰۶/۱۵

عالی بود من که خیلی دوست داشتم

مهدیس س
۱۴۰۰/۰۹/۱۱

خیلی جالبه 👏👏

کاربر 2968799
۱۴۰۰/۰۳/۰۷

عالییی

علیرضا
۱۴۰۱/۰۵/۲۱

با توجه به اینکه متن داستان از یک نویسنده خردسال هست،به نظرم امتیاز بالایی رو به خودش اختصاص میده.آینده زیبا و درخشانی رو برات آرزومندم.

kimia
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

خیلی گران است!و نمیشود آن را خرید و خواند●-● T-T 😭😭😭

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان