دانلود کتاب صوتی لبخند اسحاق با صدای امیرحسین صداقتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی لبخند اسحاق اثر خوان ایگناسیو پنیا

دانلود و خرید کتاب صوتی لبخند اسحاق

معرفی کتاب صوتی لبخند اسحاق

کتاب صوتی لبخند اسحاق، نوشته‌ خوان اسگناسیو پنیا، داستان پسر کوچک و خیال‌پردازی به اسم اسحاق است که برای درمان بیماری‌اش مجبور است مدت زمان زیادی را در بیمارستان باشد. 

نشاط عزیزی داستان لبخند اسحاق را به فارسی ترجمه کرده است و نسخه صوتی آن را با صدای امیرحسین صداقتی و مهرانه امروانی در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی لبخند اسحاق

خوان ایگناسیو پنیا در کتاب لبخند اسحاق، داستان پسر کوچولویی به اسم اسحاق را نوشته است که به خاطر مریضی مجبور شده چندروزی را در بیمارستان باشد. اما اسحاق شانس آورده است چون بهترین پدربزرگ دنیا را دارد که برایش داستان­‌هایی تعریف می­‌کند که باعث می‌شود او دیگر به بیماری­ که باعث ریختن موهای بور و فرفری‌اش شده، فکر نکند. داستان مورد علاقه­‌ی اسحاق، «نوبا» بود. نوبا داستان پسر کوچولویی بود که پادشاه سرزمین خنده بود. جایی که همه، خنده­‌دار ترین لطیفه‌ها را می­‌گفتند. ولی پادشاه کوچولو، یک دشمن بدجنس به اسم «ارباب سر و صدا» داشت. کسی که از موجوداتِ خوشحال بدش می‌آمد و همیشه آشوب به پا می­‌کرد. ارباب سر و صدا مصمم بود تا خنده را از بین ببرد...

اسحاق خیلی درباره­‌ی سرزمین خنده خیال پردازی می­‌کرد؛ مخصوصا وقتی که توی بیمارستان بود. او عاشق داستان­‌های خارق‌­العاده‌ای بود که پدربزرگش برایش تعریف می‌­کرد و تمام مدت بدون اینکه خودش متوجه باشد، لبخند می‌زد...

کتاب صوتی لبخند اسحاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه‌ی کودکان از شنیدن داستان زیبای کتاب صوتی لبخند اسحاق، لذت می‌برند. 

بخشی از کتاب صوتی لبخند اسحاق

صبح روز تولدش، به صورت ناگهانی از خواب پرید. توی خیالش لباس مخصوص تفنگدارها را پوشیده بود و داشت میان ابرها با یک مرد کوچولو که موهای قرمز داشت، شنا می‌کرد.

اسحاق پرسید:« تو کی هستی؟»

مرد مو قرمز گفت: «من کم هستم. نه یک پرنده‌ام و نه یک فرشته!و با باتری هم کار نمی‌کنم!»

«تو خیلی عجیبی! من دیشب خواب یک موجود سبز رو دیدم که کلاه زرد و دهنی شبیه به قاچ هندونه داشت ودرحال خندیدن بود. ولی اون موجود تو نبودی.»

«پشت سرت رو نگاه کن!»

اسحاق برگشت و با لبخند بزرگ یک موجود سبز روبه‌رو شد...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان