دانلود کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان با صدای سارا فیض + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان اثر داگلاس آبرامز

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان

معرفی کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان

کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان، نوشته‌ی جان گاتمن، جولی شوارتز گاتمن، راشل کارلتون آبرامز و داگلاس آبرامز است. راهنمای مردان برای شناخت زنان در واقع رمزگشایی علمی از آنچه خواسته واقعی زنان است، به شمار می‌رود. 

کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان را فاطمه باغستانی به فارسی ترجمه کرده است و شما می‌توانید نسخه صوتی آن را با صدای سارا فیض بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان

جان گاتمن که یکی از روان‌شناسان برجسته به شمار می‌رود، تجربیات حدود چهل سال مشاهده و تحقیقات درباره‌ی روابط زنان و مردان را در کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان منتشر کرد. جان گاتمن به همراه همسرش جولی شوارتز گاتمن، داگلاس آبرامز و راشل کارلتون آبرامز تمام چیزهایی را که لازم است برای برقرار کردن یک رابطه‌ی بی عیب و نقص با زنان داشته باشید، به شما می‌گویند. کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان پر از نکات و ریزه‌کاری‌هایی است که به شما کمک می‌کند، یک زن را به خود جذب کنید، رضایت حقیقی او را به دست آورید. و همچنین رابطه‌ای طولانی‌مدت و پایدار با او  خلق کنید. در هرکدام از فصل‌های کتاب به یکی از بخش‌های ارتباط با زنان پرداخته می‌شود. در این صورت شما می‌توانید مراحل شناخت، قرار گذاشتن، صمیمیت، زندگی کردن و عشق ورزیدن را یاد بگیرید و درکتان را با تجربه‌هایتان عمیق‌تر کنید. 

کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان به تمام مردانی که می‌خواهند روابطی عاشقانه، سالم و سازنده داشته باشند، توصیه می‌شود. 

بخشی از کتاب صوتی راهنمای مردان برای شناخت زنان

تعهد چیزی فراتر از اعتماد و وفاداری است. تعهد یک سفر حماسی است، سفری که فقط یک قهرمان از پس آن برمی‌آید.

شما تصمیم می‌گیرید این سفر را بروید و ممکن است این سفر، پرخطر باشد. شما با خودتان و دیگران به این نقطه نظر می‌رسید که این رابطه و این زن همانی است که من را به خواسته‌هایم می‌رساند. پس در قبال این رابطه در بدترین و بهترین شرایط احساس تعهد و دین خواهید داشت. شما توافق می‌کنید با این زن یک زندگی مشترک بسازید، او را به خاطر هرآنچه هست دوست بدارید و او را به‌سوی بهتر شدن سوق دهید و حمایت کنید.

این همان سفر یک قهرمان است. سفری همراه با تعهد. کسی که مسافر این سفر نباشد همواره با خودش می‌گوید: «قطعاً زن بهتری هم هست. چرا باید به این زن متعهد بمانم؟» اگر شما زن مطلوبتان را یافتید، دست‌دست نکنید. به او احترام بگذارید، با او منطبق شوید، به او عشق بورزید، به او متعهد بمانید و تمام و کمال برای او باشید. قطعاً از اینکه زندگی تا این حد زیباست، به اوج لذت خواهید رسید.

فهرست

  • شناخت یک زن
  • قرار گذاشتن با یک خانم
  • صمیمیت با یک زن
  • عشق‌ورزی با یک زن
  • زندگی کردن با یک زن
  • دوست داشتن یک زن برای همیشه

نظرات کاربران

mahshid T
۱۳۹۹/۰۸/۲۸

این کتاب برای خانمها هم عالیست. چون این کتاب چکیده ای از خواست زنان، نحوه ی صمیمیت با زنان، اعتماد، مغز زنان...و کلی مطلب مفید است. متن صمیمانه و روان است. ترجمه: عالی. گوینده: خوب. به نظرم خیلی مفیده که

- بیشتر
کاربر 1009702
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

عالی،کاملا تصدیق میکنم،به جهت خواستگاری رفتن راهنمای بینهایت خوبی هست،با صدای زیبای گویش گر

Peyvand
۱۴۰۱/۰۵/۰۱

شدیدا این کتاب رو به تمام آقایون پیشنهاد میکنم، گوینده هم فوق العاده بود 👌🏻

کاربر ۳۷۸۵۹۸۶
۱۴۰۰/۱۱/۲۹

کتاب فوق العاده ای و توصیه میکنم اقایون حتما بخونن و خانوما اصلا نخونن چون مردایی که اینقدر با درک و شعور باشن کم هستن که بتونن این موارد رو درک کنن و انتظارات بالا میره ☺

کاربر ۲۳۲۱۲۳۰
۱۴۰۲/۰۴/۲۴

برای مردان سرزمینم خواندن این کتاب را از نان شب واجب تر می‌دانم، چرا ک با خواندن آن بسیاری از اختلافات و و بحث و جدلهایی ک ناشی از عدم شناخت نوع ساختاری زن بوجود می آید، با ب آگاهی

- بیشتر
Ashkan Davoudi
۱۴۰۲/۱۲/۲۲

چندین کتاب تو این زمینه خوندم. تا حالا این از بقیه بهتر و تاحدودی هم درست تر بود

کاربر ۲۷۴۶۳۶۱
۱۴۰۲/۰۶/۰۵

خیلی خوب بود به توصیه میکنم

زمان

۶ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۶۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۶۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان