دانلود کتاب صوتی شخصیت کاریزماتیک با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شخصیت کاریزماتیک اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی شخصیت کاریزماتیک

معرفی کتاب صوتی شخصیت کاریزماتیک

کتاب صوتی شخصیت کاریزماتیک اثری از برایان تریسی، نویسنده‌ی مشهور کتاب‌های موفقیت و خودیاری است که درباره‌ی ویژگی‌های یک شخصیت کاریزماتیک، شاد، موفق و تاثیرگذار است. 

نسخه صوتی کتاب شخصیت کاریزماتیک را می‌توانید با صدای حسن طالبیان بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی شخصیت کاریزماتیک

حتما بارها برایتان پیش آمده است که با فردی برخورد داشته‌اید که شخصیتش را بسیار تاثیرگذار دانسته‌اید. احتمالا تصمیم گرفته‌اید ارتباط خودتان را با او ادامه دهید و محو ویژگی‌های عجیبش شده‌اید. شاید هم خودتان یکی از همین افراد باشید. اما چه اتفاقی می‌افتد که یک شخصیت به شخصیتی کاریزماتیک تبدیل می‌شود؟ افرادی که شخصیت کاریزماتیک دارند به راحتی می‌توانند افراد را با خودشان همسو کنند و می‌توانند رهبرهای خوبی باشند. اما خوب است بدانید که داشتن یک شخصیت کاریزماتیک یک چیز ارثی نیست که نتوانید آن را به دست آوردید. بلکه به راحتی می‌توانید خودتان هم به شخصیتی کاریزماتیک تبدیل شوید. اما راهش چیست؟ آیا از ویژگی‌های یک شخصیت کاریزماتیک، اطلاع دارید؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توانید نظر افراد مختلف را به خودتان جلب کنید؟ برایان تریسی در کتاب صوتی شخصیت کاریزماتیک به تمام پرسش‌هایتان در این زمینه پاسخ می‌دهد. او به شما می‌آموزد چطور از نیروهایی که در درونتان دارید استفاده کنید تا شخصیت بی‌نظیر و خاص خودتان را بسازید.

کتاب صوتی شخصیت کاریزماتیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی شخصیت کاریزماتیک یک کتاب عالی برای همه است. زیرا به افراد کمک می‌کند تا به وسیله‌ی شخصیتشان، روابط اجتماعی خود را بهبود بخشند. 

درباره‌ی برایان تریسی 

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک کشتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Shiva Motaey
۱۳۹۹/۰۴/۲۹

کلا نمیدونم اینجا ناقص بود کتاب یا نه در حد یک ساعت کتاب بود خیلی مسخره س

راضیه
۱۳۹۹/۰۳/۱۲

عااااالی

milad
۱۴۰۱/۰۱/۳۱

از وسطاش شروع میشه و ناقصه

کاربر ۶۷۵۰۳۱۵
۱۴۰۲/۰۴/۱۴

کلیّت مطلب و موضوع کتاب در مورد «هوش هیجانی» است. حس میکنم مطالب و راهکار ها، تا حدودی کلیشه ای هستند. به نظرم میشد علمی تر و دقیق تر موضوع هوش هیجانی، تاثیرات آن، و روش های تقویت آن را بررسی

- بیشتر
کاربر ۱۹۵۸۵۳۵
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

واقعاً عالی بود من شنیدن این کتاب به همه توصیه میکنم چون ارزش چندین بار گوش کردن داره

کاربر 1427564
۱۴۰۱/۰۱/۱۹

کتاب را خیلی خلاصه کردید و برای همین جالب نیست

بهناز
۱۴۰۲/۱۰/۰۹

مطالب تکراری و زرد مجبوری گوش دادم

کاربر ۵۹۷۴۰۳۱
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

خوب بود

مهراد حسن پور
۱۴۰۲/۱۰/۲۵

جالب نیست ،

کاربر 7276440
۱۴۰۲/۱۰/۲۵

بدک نیست

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان