دانلود کتاب صوتی کتابچه ترن هوایی کارآفرینی با صدای بسام قیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتابچه ترن هوایی کارآفرینی اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی کتابچه ترن هوایی کارآفرینی

معرفی کتاب صوتی کتابچه ترن هوایی کارآفرینی

کتابچه ترن‌هوایی کارآفرینی چکیده‌ای از این کتاب تاثیرگذار دارِن هاردی درباره موفقیت در کسب‌وکار است.

دنیای کسب‌وکار در دو دهه‌ی اخیر به حدی تغییر کرده است، که باعثِ ایجادِ فرصتِ برابر برای همه‌ی کارآفرینان شده است، تا کسب‌وکار موفقی را راه بیاندازند. تکنولوژی، باعث ایجاد این فرصت برابر شده است.

فارغ از برتری، تحصیلات عالی، آموزش‌ها، تجربه‌های قبلی، سرمایه یا ارتباط‌ها، افرادِ متوسطِ جامعه، شانس این موقعیت منحصربفرد را دارند تا در فرصتِ برابرِ جدید، به دسته‌ی میلیونرهای سطحِ بالا ملحق شوند. تنها چیزی که لازم دارید، بلند پروازیِ کافی و تمایل به کمی تلاش کردن است.

درباره کتاب ترن هوایی کارآفرینی

ترن هوایی کارآفرینی عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز را از آن خود کرده. اما سوال اصلی اینجاست که ما چطور می‌توانیم کارآفرینی باتجربه و موفق باشیم؟ اگر کارآفرین شدن را سوار شدن به یک ترن هوایی بدانیم، دارن هاردی در کتابش به ما می‌گوید: چرا امروز زمان سوار شدن به ترن هوایی است؟ بنابراین کتاب ترن هوایی کارآفرینی، شامل مجموعه‌ی ارزشمندی از توصیه ها وراهکارهای کاربردی برای کارآفرین شدن است.

دارن هاردی در کتاب ترن هوایی کارآفرینی برای ما روشن می‌کند که چگونه با ترس‌ها، تردید‌ها و مشکلات در مسیر کارآفرین شدن مقابله کنیم و در نهایت به خواسته‌ خود برسیم. وقتی از ترن این کتاب پیاده می‌شوید، دیگر همان آدم قبلی نخواهید بود؛ شما یک فرد جدید با توانایی‌های جدید هستید.

پس از مطالعه‌ی این کتاب، شما خواهید دانست که چگونه:

• بسیار مقاوم‌تر باشید، بدون آسان گرفتن به خود، باید بدانید که از راهِ پیش روی‌تان و از خودتان چه انتظاری داشته باشید. در برابر شکست خوردن، مسائل منفی و شک کردن به خود، مصون باشید.

• برای سفر کاملا آماده باشید_ از فروش گرفته تا رهبری و سودآوری، در دوره‌ی فشرده‌ای، خواهید آموخت که کار را چطور پیش ببرید.

• اعتماد به‌نفس بیشتری خواهید داشت، همه اول راه می‌ترسند، اما هر کسی شجاعت دوباره از نو شروع کردن را ندارد. در طول مسیر، مقام‌تر شوید و اعتماد به‌نفس بیشتری داشته باشید.

خواندن کتابچه ترن هوایی کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت در کسب‌وکار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل ترن هوایی کارآفرینی را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد