دانلود و خرید کتاب من چه کسی هستم؟ (خلاصه کتاب) مارک منسون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من چه کسی هستم؟ (خلاصه کتاب) اثر مارک منسون

کتاب من چه کسی هستم؟ (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب من چه کسی هستم؟ (خلاصه کتاب)

من چه کسی هستم؟ نوشته کارآفرین زبده آمریکایی، مارک منسن است. این کتاب راهنمایی برای این است که خود و ارزش‌هایتان را کشف کنید.

 درباره کتاب من چه کسی هستم

تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که من چه کسی هستم؟ یا برایتان پیش آمده که چند روز با خودتان خلوت کنید و دنبال خودتان بگردید؟ میکروکتاب من چه کسی هستم؟ رک و راست، شما را با خود واقعی‌تان آشنا کند. شاید به خاطر ارزش‌های اشتباهی که برای خودتان تعیین کردید، هنوز به چیزهایی که می‌خواستید نرسیدید. اصلا شاید هنوز یک کودک با ارزش‌های معصومانه‌ای هستید که در دنیای امروز کاربردی ندارد. این میکروکتاب برای شماست تا خودتان را کشف کنید و زندگی را واقعا زندگی کنید.

 خواندن کتاب من چه کسی هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که دوست دارند خود و استعدادهایشان را بهتر و بیشتر بشناسند.

 درباره مارک منسن

مارک منسون، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین آمریکایی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت مالی است، اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵ هزار نسخه از آن را بفروشد. او همچنان وبلاگش را به روز نگه می‌دارد و یکی از پر مخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.

بخشی از کتاب من چه کسی هستم

دیویس با استفاده از نیروی شهود و بصیرت خودش چیزی را درک کرد که تقریبا همه ما آن را درک نمی‌کنیم: اینکه ارزش‌ها مبتنی‌بر تجربیات هستند. شما نمی‌توانید با کسی درباره ارزش‌هایش بحث کنید. شما نمی‌توانید کسی را تهدید کنید که عمیق‌ترین و ژرف‌ترین باورهایش را رها کند. این کار فقط او را در لاک دفاعی فرو می‌برد و او را در برابر تغییر خودش مقاوم‌تر می‌کند. درعوض، باید با همدلی و مهربانی به او نزدیک شوید. تنها راه برای تغییر دادن ارزش‌های یک نفر این است که تجربه‌ای متضاد با ارزش‌های او برایش فراهم کنید. آن ۲۰۰ نفر دارای ارزش‌های نژادپرستانه سرسختانه و عمیقی بودند. دیویس به جای آنکه به آن‌ها حمله کند و به عنوان یک دشمن به آن‌ها نزدیک شود -به گونه‌ای که ارزش‌هایشان را به خودشان برگرداند- انتخاب کرد که به روشی کاملا متفاوت و متضاد به آن‌ها نزدیک شود: او به عنوان یک دوست به آن‌ها نزدیک شد. این دوستی و احترام موجب شد که آنها هر آنچه که باور داشتند را زیر سوال ببرند.

برای فراموش کردن یک ارزش باید آن را از طریق تجربه در برابر ارزشی متضاد و مخالف با آن قرار بدهیم. برخی اوقات این تضاد با نتیجه‌گیری و استنباط منطقی از آن ارزش رخ می‌دهد. جشن و مهمانی بیش‌ازحد زندگی را پوچ و بی‌معنی می‌کند. طمع و ثروت‌اندوزی بیش از حد هم در نهایت استرس و انزوای بیش‌تر به همراه می‌آورد. زیاده‌روی در رابطه جنسی هم جسم شما را فرسوده و ناتوان می‌کند.


معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

r.sharifian
۱۳۹۹/۰۴/۱۷

کتاب خوبیه که از اینجا نباید تهیه بشه چون تهش ناقصه ظاهرا یه تیکش کلا حذف شده و قسمتی از یک کتاب دیگه اش هم توش کپی شده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۴)
شاید به خاطر ارزش‌های اشتباهی که برای خودتان تعیین کردید، هنوز به چیزهایی که می‌خواستید نرسیدید. اصلا شاید هنوز یک کودک با ارزش‌های معصومانه‌ای هستید که در دنیای امروز کاربردی ندارد.
هدی✌
شما هر لحظه در روز چه متوجه باشید چه نه، دارید تصمیم می‌گیرید و انتخاب می‌کنید که وقت خودتان را چطور بگذرانید، به چه چیزی توجه کنید و انرژی خودتان را به چه چیزی معطوف کنید.
احسان رضاپور
به جای اینکه با کسی که واقعا هستیم روبرو شویم، خودمان را در آن کسی که آرزو داریم به او تبدیل شویم گم می‌کنیم. به بیان دیگر، ما به خودمان دروغ می‌گوییم چون بعضی از ارزش‌های خودمان را دوست نداریم و در نتیجه، بخشی از خودمان را دوست نداریم. ما نمی‌خواهیم بپذیریم که ارزش‌های بخصوصی داریم. نمی‌خواهیم بپذیریم که آرزو داریم ای‌کاش ارزش‌های دیگری داشتیم. همین اختلاف میان تصویر ذهنی از خودمان و واقعیت است که معمولا ما را دچار انواع دردسرها و مشکلات گوناگون می‌کند.
هدی✌
«هیتلر هر روز راس ساعت ۵ صبح روزش را آغاز می‌کرد. ابتدا چند حرکت یوگا انجام می‌داد و ۵ دقیقه‌ای را صرف نوشتن یادداشت‌هایش می‌کرد و به این ترتیب، می‌توانست ذهنش را روی اهداف جاه‌طلبانه‌اش متمرکز کند.
هدی✌
هیتلر انسانی خستگی‌ناپذیر، زیرک و باهوش بود و شدیدا روی اهدافش تمرکز می‌کرد. او تاریخ جهان را به طرز شگفت‌آوری تحت‌تاثیر قرار داد. اما تمام اقدامات هیتلر در جهت تحقق اهدافی جنون‌آمیز و مخرب بود. هزاران نفر از میلیون‌ها نفری که کشته شدند جان خود را به دلیل ارزش‌های گمراه شده هیتلر، اهدافی که در مسیری غلط هدایت شده بودند، از دست دادند.
هدی✌
آدولف هیتلر گیاهخواری سرسخت بود و در میان تمامی مشغله‌ها و دغدغه‌هایی که برای کشتار عمومی و سلطه جهانی داشت، به دنبال فرصتی بود تا بخش خلاقانه وجودش را کشف کند. او هر هفته چند ساعتی را به گوش دادن به اپرا و کشیدن مناظر طبیعی موردعلاقه‌اش اختصاص می‌داد.»
هدی✌
اگر هنرهای رزمی به این دلیل برایتان ارزش دارد که با استفاده از آن به دیگران آسیب می‌زنید و از این کار لذت می‌برید، پس این ارزش یک ارزش منفی است. اما اگر به این دلیل برایتان ارزش دارد که شما فردی نظامی هستید و می‌خواهید یاد بگیرید از خودتان و دیگران مراقبت کنید، پس هنرهای رزمی ارزشی مثبت به شمار می‌رود. در نهایت، آنچه بیشتر از همه اهمیت دارد قصد و نیت شما است.
احسان رضاپور
اکثر ما بیشتر اوقات براساس احساسات‌مان تصمیم می‌گیریم و دست به عمل می‌زنیم، نه براساس دانش یا اطلاعات‌مان. این تحقیق روانشناسی همچنین نشان می‌دهد که احساسات ما معمولا خودمحور هستند، منافع بلندمدت را فدای منافع کوتاه‌مدت می‌کنند و اغلب پیچیده، لایه‌لایه و توهمی هستند. کسانی که زندگی‌شان را براساس چگونگی احساس‌شان پیش می‌برند مثل این است که دائم در مسیری سخت و طاقت‌فرسا در حرکت هستند و همیشه بیشتر و بیشتر و بیشتر نیاز دارند. تنها راه برای خروج از این مسیر این است که تصمیم بگیرید چیزی بیشتر از احساسات‌تان اهمیت دارد
احسان رضاپور
ارزش‌های خوب: ۱. ارزش‌های مبتنی‌بر شواهد ۲. ارزش‌های سازنده ۳. ارزش‌های قابل کنترل ارزش‌های بد: ۱. ارزش‌های مبتنی‌بر عواطف ۲. ارزش‌های مخرب ۳. ارزش‌های غیرقابل کنترل
احسان رضاپور
همین حالا شما دارید انتخاب می‌کنید که این میکروکتاب را بخوانید یا نخوانید. چیزهای نامحدود و بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانستید انجام دهید اما همین حالا، شما دارید انتخاب می‌کنید که اینجا باشید. شاید در عرض یک دقیقه تصمیم بگیرید که باید به دستشویی بروید. یا شاید کسی به شما پیامی بدهد و مطالعه‌تان را کنار بگذارید. وقتی چنین چیزهایی پیش می‌آید، شما یک تصمیم ساده و باارزش می‌گیرید: تلفن شما (یا دستشویی رفتن‌تان) برای شما باارزش‌تر از این کتاب می‌شود. و رفتار شما هم مطابق با این ارزش‌گذاری خواهد بود.
احسان رضاپور

حجم

۵۱٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۵۱٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان