دانلود و خرید کتاب من چه کسی هستم؟ (خلاصه کتاب) مارک منسون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من چه کسی هستم؟ (خلاصه کتاب) اثر مارک منسون

کتاب من چه کسی هستم؟ (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب من چه کسی هستم؟ (خلاصه کتاب)

من چه کسی هستم؟ نوشته کارآفرین زبده آمریکایی، مارک منسن است. این کتاب راهنمایی برای این است که خود و ارزش‌هایتان را کشف کنید.

 درباره کتاب من چه کسی هستم

تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که من چه کسی هستم؟ یا برایتان پیش آمده که چند روز با خودتان خلوت کنید و دنبال خودتان بگردید؟ میکروکتاب من چه کسی هستم؟ رک و راست، شما را با خود واقعی‌تان آشنا کند. شاید به خاطر ارزش‌های اشتباهی که برای خودتان تعیین کردید، هنوز به چیزهایی که می‌خواستید نرسیدید. اصلا شاید هنوز یک کودک با ارزش‌های معصومانه‌ای هستید که در دنیای امروز کاربردی ندارد. این میکروکتاب برای شماست تا خودتان را کشف کنید و زندگی را واقعا زندگی کنید.

 خواندن کتاب من چه کسی هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که دوست دارند خود و استعدادهایشان را بهتر و بیشتر بشناسند.

 درباره مارک منسن

مارک منسون، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین آمریکایی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت مالی است، اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵ هزار نسخه از آن را بفروشد. او همچنان وبلاگش را به روز نگه می‌دارد و یکی از پر مخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.

بخشی از کتاب من چه کسی هستم

دیویس با استفاده از نیروی شهود و بصیرت خودش چیزی را درک کرد که تقریبا همه ما آن را درک نمی‌کنیم: اینکه ارزش‌ها مبتنی‌بر تجربیات هستند. شما نمی‌توانید با کسی درباره ارزش‌هایش بحث کنید. شما نمی‌توانید کسی را تهدید کنید که عمیق‌ترین و ژرف‌ترین باورهایش را رها کند. این کار فقط او را در لاک دفاعی فرو می‌برد و او را در برابر تغییر خودش مقاوم‌تر می‌کند. درعوض، باید با همدلی و مهربانی به او نزدیک شوید. تنها راه برای تغییر دادن ارزش‌های یک نفر این است که تجربه‌ای متضاد با ارزش‌های او برایش فراهم کنید. آن ۲۰۰ نفر دارای ارزش‌های نژادپرستانه سرسختانه و عمیقی بودند. دیویس به جای آنکه به آن‌ها حمله کند و به عنوان یک دشمن به آن‌ها نزدیک شود -به گونه‌ای که ارزش‌هایشان را به خودشان برگرداند- انتخاب کرد که به روشی کاملا متفاوت و متضاد به آن‌ها نزدیک شود: او به عنوان یک دوست به آن‌ها نزدیک شد. این دوستی و احترام موجب شد که آنها هر آنچه که باور داشتند را زیر سوال ببرند.

برای فراموش کردن یک ارزش باید آن را از طریق تجربه در برابر ارزشی متضاد و مخالف با آن قرار بدهیم. برخی اوقات این تضاد با نتیجه‌گیری و استنباط منطقی از آن ارزش رخ می‌دهد. جشن و مهمانی بیش‌ازحد زندگی را پوچ و بی‌معنی می‌کند. طمع و ثروت‌اندوزی بیش از حد هم در نهایت استرس و انزوای بیش‌تر به همراه می‌آورد. زیاده‌روی در رابطه جنسی هم جسم شما را فرسوده و ناتوان می‌کند.


معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

r.sharifian
۱۳۹۹/۰۴/۱۷

کتاب خوبیه که از اینجا نباید تهیه بشه چون تهش ناقصه ظاهرا یه تیکش کلا حذف شده و قسمتی از یک کتاب دیگه اش هم توش کپی شده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۵۱٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان