دانلود کتاب صوتی شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان با صدای مسعود حکمت پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان اثر اکبر احمدی

دانلود و خرید کتاب صوتی شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان

معرفی کتاب صوتی شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان

کتاب صوتی شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان، اثری از گروه روانشناسی کودک موسسه هنری قوی سفید است که به ارزش و اهمیت هنر در رشد همه‌جانبه‌ی کودکان می‌پردازد و راهکارهایی برا علاقه‌مند کردن کودکان به هنر نیز ارائه می‌کند.

نسخه صوتی کتاب شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان را می‌توانید با صدای مسعود حکمت‌پور بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان

شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان کتابی برای شناخت ارزش هنر و آشنایی با فعالیت‌های مختلف هنری برای کودکان است. اما لازم است به این پرسش پاسخ بدهیم که هنر بر جنبه‌های مختلف رشد کودکان مثلا رشد حرکتی، عاطفی و اجتماعی چه تاثیری می‌گذارد؟ فعالیت‌های هنری روش‌هایی پیش روی کودکان قرار می‌دهد تا درک خود را از مفاهیم ویژه به شکل غیرکلامی بیان کنند.

موضوع بعدی که در کتاب شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان، به آن پرداخته می‌شود، موضوع وابستگی رشد هنری کودکان به رشد کلی آن‌ها است.کتاب راهکارهایی برای والدین دارد تا آن‌ها با مراحل مختلف شد آشنا کند. در این بخش مراحل رشد هنر نقاشی را توضیح می‌دهیم. موضوع جذاب تحلیل نقاشی کودکان یعنی توصیف و توضیح شکل‌هایی که اغلب در نقاشی کودکان وجود دارد مانند شکل آدم، خانه، درخت، خانواده و نظیر این‌ها بررسی می‌شوند. سه فصل بعدی کتاب شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان به معرفی هنرهای ترسیمی، هنرهای کاردستی و هنرهای نمایشی کودکان اختصاص دارد. ضمن معرفی نمونه‌های جالب و متنوعی از این هنرها، به نقش هر یک در رشد همه‌جانبه‌ی کودکان نیز پرداخته می‌شود. موضوع علاقه‌مند کردن کودکان به هنر هم مبحث بعدی کتاب است و راه‌حل‌های مفید و کاربردی دارد.

کتاب صوتی شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان منبعی کامل و کاربردی برای مادران و پدران است. اگر با گروه سنی کودکان کار می‌کنید حتما نسخه صوتی کتاب شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان را بشنوید.

بخشی از کتاب صوتی شگفتی‌های رشد در فعالیت‌های هنری کودکان

در جریان فعّالیت‌های هنری از سوی کودکان باید توجه داشت که فعّالیت‌هایی مانند نقاشی، کاردستی، نمایش، شعر، موسیقی و نظـایر آن اغلب نوعی سـرگرمی بـرای کودکـان اسـت و رعایـت دو اصـل «آزادی» و «لذّت» در این فعالیت‌ها بسیار مهم و اساسی مـی‌باشـد. در اثر لذت و آزادی ناشی از پرداختن به هنر اسـت کـه احساسـات مثبت در کودکان بیدار و اسـتعدادهای نهفتـه‌ی آنـان بـه کارگرفتـه می‌شود. فعالیت‌های هنری کودکان لزوما به معنـی ثبـت نـام در کـلاس‌هـای هنری مختلف پرهزینه نیست بلکـه مـی‌تـوان ایـن فعالیـت‌هـا را بـا هزینه‌ی کمی در خانه و با وسایل در دسترس آغاز کـرد و لحظـاتی پر از نشاط را برای کودکان فراهم نمود.

فهرست

  • تاثیر هنر بر رشد همه جانبۀ کودکان
  • مراحل رشد هنر نقاشی کودکان
  • هنرهای نقاشی و چاپ کودکان
  • تحلیل نقاشی کودکان
  • هنرهای کاردستی کودکان
  • هنرهای نمایشی کودکان
  • علاقمند کردن کودکان به هنر
  • منابع
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۷۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۷۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان